Roanna : suc6 dan volgende week donderdag, is natuurlijk spannend hoor zulke grote veranderingen
MK : misschien een te zware beveiliging hier op de zaak, weet het ook niet
Trl : hoe heb jij dat gedaan ???![]()
Hans : goed zo:thumbsup: intranet is beter beveiligd
Beps : knap dat ze dit alles kunnen hoor maar zoals je al zelf aangeeft, tot het jezelf of je naasten betreft heā¦
Hans : heb me ook aangemeld
Raak,paar keer terug bladeren en F5 een keer indrukken
Heb me ook aangemeld
Ja, ik ook , maar kan het nergens terug vinden waar we staan.
Ik heb me net uitgelogd en toen geprobeerd hier te kijken, maar dat mag nog gewoon.
Heb verder ook geen idee wat het is,maar misschien moet Hans ons nog toevoegen ofzo ergensā¦
Ik zal wel weer iets niet goed doen, :frown: maar als ik wil zien wie er er al lid zijn, zie ik alleen de namen van Hans en Redactie en niet die van die gene die zich al aangemeld hebben.
ik denk dat een nieuw topic in die groep gemaakt moet worden en idd dat iemand de leden moet toevoegenā¦
@ roanna, ik ben tot 2 uur vannacht bezig geweest om het filmpje op de site te krijgen, dus ga daar maar kijken
Roanna,misschien moet Hans ons eerst accepteren
dit staat er als je je aan wilt melden
" Wil je lid worden van de gebruikersgroep āIntranet Turkije Forumā?
Let op: dit is een besloten groep. Je aanmelding wordt bekeken door de starter van deze groep."
Dames,het gaat in fases allemaalā¦we nemen er de tijd voor totdat iedereen er op staatā¦alles gaat hier gewoon doorā¦totdat we definitief gaan verhuizen
Dank je Bloemā¦
Waar redaktie staat,dat wordt hans,modurators: Beps/Bloem
Hans : wij wachten rustig:nod: af:hihi:
@Hans: Ja, dan wachten we het wel af.
We zien het vanzelf dan wel.
@Bloem: Op welke site kan ik je filmje zien dan.? Zag niks op je log namelijk.
@ roanna, op welke site denk je dat ik een filmpje van DM ga zetten? op de DM site natuurlijk!!
Oke. Tja, had het moeten/kunnen weten. :lol: Ga meteen ff kijken. ![]()
@Bloem: Gezien en
.
Zo nog 20 minuutjes⦠vanavond lekker uit eten
![]()
zo heb me ook aangemeldā¦
Raak kijk nu maar eens naar de foto nu moet het lukken, had hem prive gezet, nu kan iedereen hem zienā¦
zo ik achter de pannen, visite is weer weg, fijne avond allemaal.