Ttt............... deel 105

@ roanna gelukkig hebbie em kunnen vinden :wink:

ikke ff eten en zo met broer richting garage. zn auto is nog niet klaar maar ze hadden wel een leenauto voor hem voor 1 dag en dan kan ik gewoon met mijn voiture op pad… had mn donderdagavond iets rustigerder voorgesteld, maar ach…

Ik heb me ook aangemeld

@Bloemmie: Veel plezier met broertje!!!

Hier weer druk,…ZALIGGGG!!!

Goedenavond.

Ik zie, dat we ook niet meer bij het vaste meubilair horen. :lol: Of was dat al een tijd zo?

@Bloem: Zekers wel. Had 'm gevonden hoor!

Iedereen druk? :dag:

Viva : hehe nou heb ik hem ook gezien, ziet er echt uitnodigend uit hoor enne ook weer keurig gepoetst, volgens mij hoef jij morgen de living niet meer te kuisen :lol:
Roanna : jij bent tenminste nog Turkije fan!, ikke nix meer:crybaby:

Bloemmie ::thumbsup: is weer die site van je. je zal er best ontzetend veel werk aan hebben maar het loont hoor, toppie ! Ook voor dit weekend weer keiveel plezier voor je en weer genieten. maarre wij zullen je toch ook wel missen hoor bij de meeting:(

Goeieavond,
Vanmorgen mijn vaardigheden getoetst en heb alles weer behaald. De praktijkopleider had door dat er iets was, heb een heel gesprek met haar gehad. Ze begreep mijn reden, maar zei dat het zo zonde is om 30 jaar kennis zomaar weg te gooien alleen om een niet fuctionerende teamleidster. Er zijn vacatures op andere afdelingen waar dit niet speelt en zei ook dat ik eventueel op een afdeling mee kan lopen om te kijken wat ik ervan vind. Ze gaf het advies om eerst met personeelszaken te gaan praten, goed alle consequenties te overwegen en geen ouwe schoenen weg te gooien voor ik nieuwe heb.Nou was al een chaos in mn bovenkamer, nu dus helemaal. Ergens heeft ze gelijk, ga dus goed nadenken.

Ik heb alles bijgelezen, heb me ook aangemeld voor het intranet.
@Beps: Er staat hub een flinke operatie te wachten, wens hem alvast sterkte.
@Viva: Mooie bank, ziet er lekker uit om te zitten of even een dutje op te doen
@Bloem; Weinig geslapen, vandaag vroeg je mandje in?
@Roanna: :dag:
Zit me suf te piekeren wie wat gezegt heeft, vrees dat de helft van mn grijze cellen slaapt

@toos: goed dat je er nog eens over gaat nadenken en die chaos in je bovenkamer, pff heb daar momenteel ook last van

@beps: sterkte met de knie van hubs!!!

Toos : snap dat het een chaos is in je hoofd, je staat ook voor een enorme beslissing meid.Persoonlijk ben ik ook altijd voor het standpunt gooi geen oude schoenen weg…, ga anders echt ff een poosje de ziektewet in, laat alles bezinken en rustig worden in je hoofd, dan kan je een weloverwogen en geen emotionele beslissing nemen. Sterkte met je besluit:kus:
Linda : ook last van een chaos? Sterkte ook voor jou lieverd en een dikke:kus:

Hihi, snel een nieuwe meeting plannen, met de ‘nieuwe moduratoren’ erbij(:lol:)

@Toos: :dag: Dat is een hele goede overweging om er toch nog even over na te denken. Ga anders eerst ff kijken of meelopen op een andere afdeling als je die mogelijkheid krijgt, want het zal je niet meevallen om zomaar weer wat anders te vinden. Vooral nu in deze tijd. Maargoed, je mag en kan er nog even over nadenken.

By the way: Zondag mag je je hoofd even leeg maken tijdens de meeting. Ik neem de voorbehoedsmiddelen wel mee. :lol:

@Raak: Maar je kan volgens mij nog wel lid worden van de Turkijefanclub. Moet je je even voor aanmelden.

@Beps: Moeten we zeker U tegen je zeggen he? :lol: ModUrator. Klinkt dat officiel he?

@Linda: Ook al zoveel zorgen aan de kop. Ook even legen zondag. :vak02:

@roanna: hoop dat dat helpt haha

Beps : goed idee van je hoor, ik ben voor
Roanna : ben al lid van zoveeeeel cluppies, hou het nu voorlopig maar bij dit cluppie:lol:

Roanna : zal ik zondag een paar emmers meebrengen misschien? Dat helpt he bij het legen:hihi:
Dames, ik ga ff ik vertrek kijken, gaat over Griekenland, wel niet het juiste land maar ja!!!Fijne avond all en tot morgen :dag:

@raak: veel plezier met ik vertrek, leuk je zondag in eggie te zien

@Raak: Fijne avond nog en veel plezier bij Griekenland op TV. Weltrusten voor straks en tot morgen. :dag:

@Raak: Veel plezier bij het griekenlandprogramma. Slaap lekker voor straks en tot morgen

@Linda: Sterkte met de chaos in je hoofd.

@toos: dank je, jij ook, zondag wordt ik denk ik wel duidelijk voor je (mijn chaos dan)