Ttt............... deel 105

@Toos: Ik denk dat het een goede raad is welke die collega/wie het ook was je gaf. Doe rustig aan, kijk of er overplaatsingen zijn, ga bij HRM/P&O langs ed…kijk of er iets te regelen valt!!
Ik duim voor duidelijkeheid en rust in je hoofd!!!

Ik ben thuis… en ben moe
Meld me ff af!
Doeggie!!! :dag:

@beps: slaap lekker en tot morgen

Ik ben ook aangemeld!! Nu maar afwachten of ik toegelaten wordt :wink:
Vanaf hier eigenlijk weinig te melden.

@Toos
Zou mooi zijn als je op een andere afdeling zou kunnen werken. Is het proberen waard of niet? Ontslag nemen kan altijd nog.

Dames…druk achter de schermen…hoop mail verstuurd.
Verwaarloos ff dit topic maar heb zo mijn redenen daarvoor…

@Hans: Nou dat geeft niet hoor. We zien je toch zondag. Ik heb trouwens geen mail van je gehad of was dat ook niet de bedoeling? :lol:

Nou, ik heb ook niets meer te melden en wil ook nog wel wat bewaren tot zondag. Anders weet ik dan niets meer! :idea:

Weltrusten allen en tot morgen weer. :dag: :slapen:

@marion: ik moet me nog aanmelden waar kan dat ook al weer?

@hans: heb je gister mijn telefoonnummer in pb gestuurd was ik ngo vergeten

@roanna: slaap lekker en tot morgen

Lieve meiden, bedankt voor de adviezen en steun:chin:.
@Beps: Slaap lekker en tot morgen:kus:

Daar zijn we voor Toos, over en weer… :dag: Jij ook een :kus:

@Linda
Moet je even een paar pagina’s terug gaan. In een post van Hans staat de link.

@Roanna
Geloof niet dat jij zondag niets meer te vertellen hebt, volgens mij heb je altijd wel iets te babbelen.

@Toos
Beps zei het al, daar zijn we voor!!

En dan voor alle slapers welteruste!!!

Weet ik wel Beps, maar wilde het toch even zeggen

@Marion: Kan er over meepraten, die kwek van Roanna staat echt niet stil:lol:

Heb ik vandaag ook nog iets leuks meegemaakt, eigenlijk wel. Lekker geblunderd met aftoetsen van mn vaardigheden. Iets vergeten met zuurstof aansluiten, ding open gezet, stond dus lekker pure zuurstof in te ademen. Werd er een beetje high van en stak ook nog met een naald in mn duim. Knap he toch alles behaald:D

Hihi zegt dat wat over jouw(kleine) missertjes of over de oplettendheid van de afnemer???

Ikke wilde optijd naar bed…is niet gelukt haha

De enige afnemer van zuurstof was ik zelf haha:tongue:.

Heel slim bekeken Toos. In het vliegtuig moet je toch ook eerst voor jezelf zorgen en dan pas voor anderen. Je zat gewoon even met je gedachten ergens anders :smiley:

@marion; Precies, dacht even aan de video in het vliegtuig

Ik ga mn mandje opzoeken, wilde eigenlijk ook bijtijds gaan slapen. Niet gelukt dus.
Welterusten en tot morgen maar weer. Denken jullie nog wel even aan het :idea: en de verwarming

Ik vind het ook welletjes voor vandaag. Truste en tot morgen!!!