ik ga ook slapen, tot morgen allemaal
:NETHERLANMeeting: 16 november - Rotterdam :NETHERLAN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
08/11 Kaylo
Linda,sterkte vandaag.
Toos,lekker een keer meelopen op een andere afdeling,misschien vindt je het daar wel leuk.En net wat ze zeggen geen oude schoenen weggooien voordat je nieuwe heb.
Viva,en hoe zit/lig je nieuwe bank?
fijne dag allemaal
mogguh
ik ben zometeen weg, wens jullie allemaal een prettig weekend en een leuke meeting op zondag
:dag:
@bloem
Veel plezier!
Bloem,heel veel plezier…
Bloemmie!!! GENIETTTTTTT
Goede morgen …
@Bloem
Heel veel plezier het weekend!! Laat goed van je horen daar in Heerenveen he!!
Zo allen… Ikke ben dus ook wakker…nog niets bijgelezen maar weet ook niet of ik iets gemist heb haha!!!
Zo naar de HA om over diëten praten(en SB werkt hierin niet dus kom niet allen met dit voorstel!!! De orthopeed heeft dit verboden!!!)
@TRL
Nog 3 weken te gaan??? Het begint spannend te worden nu … vind ik. En dat zal bij jou niet veel anders zijn.
goedemorgen allemaal…
nou de bank moet nog even inzitten, is nog wat stug, maar dat komt vanzelf goed, gisteren nog een ander karpet gekocht, een effen, want het was toch wel erg druk dus nu wat meer rust…
Vandaag boven maar even alles glad trekken en dan weer weekend, ook de auto nog omwisselen die van mij staat bij de garage dus heb een leenauto, ben benieuwd of hij klaar is, er zat een kraakje in de auto en daar wordt ik dus niet goed van. Voor de rest weinig te melden.
Bloemmie geniet in heerenveen, en ik ga voor de buis kijken of ik je weer zie staan.
Beps vandaag weer naar de dokter met hubs en inderdaad SB wordt door artsen en dieetisten afgeraden (is heel slecht voor je lijf, sorrie Linda jij hebt er baat bij, maar medisch is het heel slecht voor je). Ik denk dat jou hubs een heel ander soort dieet krijgt, je weet wel eentje van bruinbrood ect…
Toos, helemaal in een zuurstof kick, hihihihi jammer van je duim om daar in te prikken, en idd ga naar personeelszaken, leg daar het hele verhaal uit en zeg dat het een onhoudbare werksituatie wordt.
Roanna vast en zeker al weer aan de kakdoos ploeteren, is vrijdag toch.
Raak al je werk toch nog afgekregen??
Marion jij vandaag naar kantoor of druk op de farm.
Tlr…het schiet al lekker op, zakt je buik al naar beneden, die van mijn nichtje hangt zo ondertussen bijna op haar benen maar ja voor haar is het de derde.
Gisteren een geboortekaartje van een tweeling gekregen chayenne en nigel een jongen en een meisje met 37 weken geboren beiden dik 5 pond.
Zo ik weet nu niets meer, hier wel een pokke weer miezer regen je weet wel je ziet het niet maar je voelt het wel.
Goedemorgen all. :dag:
Hier zeer druilirig en grijs. Bah!!!
@Bloem: Heel veel plezier in H’veen en ga er weer lekker van genieten daar. Laat je zien en horen.
@Beps: Ook weer succes en sterkte met hubs bij de dieetiste. Daar is inderdaad SB geen remedie voor. Kokkie heeft in het verleden door rugklachten ook ooit af moeten vallen en toen bestond SB nog niet eens, dus laat hem maar aannemen van jullie dieetiste zegt en dan komt het vast goed. :dag:
@TRL: :kus:
@Viva: Ja, wat wil je? Die bank moet eerst nog ingehangen, ingelegen, ingezeten worden. En ja, ik zo even weer aan de poets in de BK en weer lekker de PD schoon poetsen. :lol:
@Marion: :dag: Ik zal er zeker voor zorgen dat we zondag wat te beppen hebben hoor!
Beps: SB heeft bij mij ook niet geholpen… ja in het begin maar nu zit het er alweer aan… Ik kan gewoon niet zoveel eten!! Hoop dat de HA iets voor hubs (neem ik aan?) heeft/weet!!!
Viva: bank nog een beetje stug?? Komt snel wel goed hoor!!
Bloem: veel plezier in h’veen!!!
Grrr gister dat stomme F****noord gewonnen… was wel te verwachten, maar is toch zuur na de uitschakeling van AJAX… ![]()
Ik gisteravond uit eten (ja alweer
) even lekker wokken!! Erg lekker altijd!
Vandaag weer werken, vanmorgen eerst een stapel reisgidsen uitgezocht in mijn boekenkast… die gaan allemaal op Marktpl**ts… Wil het bij 2 soorten gaan houden, en dit zijn allemaal van die Marco Polo boekjes… Dus ben wel ff zoet ![]()
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor morgen ![]()
:kus: :dag:
Mijn zus moet nog 2 weken en vorige week was haar buik ook al flink gezakt.
Cyn,zenuwachtig voor morgen???
Marion,nee om eerlijk te zijn valt de spanning voor de bevalling wel mee,laat het maar op me af komen,gedachten zijn ook ergens anders om eerlijk te zijn…
Viva,buik zakt al,maar dat was een aantal weken terug ook al.Kindje beweegt nog goed,dinsdag weer naar de verloskundige.
Mk,dus voor je zus begint het ook op te schieten
@Cyn: Voor morgen??? Wat is er morgen???
Ikke ga met hubbie meedoen hoor!! Kan geen kwaad!!!
Nu gaan we, meld me weer als we terug zijn!
Mogge Dames, Viva prima update:thumbsup: sluit ik me voor het gemak maar bij aan
Hier alles weer redelijk op de rij
Goeiemorgen,
Sluit me gemakshalve maar aan bij de uitgebreide update van Viva:thumbsup:.
@Beps: Succes voor hubs bij de dietiste. SB is ongezond, je krijgt te weinig calorieen en voedingsstoffen binnen.
@Roanna: Het is vrijdag, dus betekend de kd weer een flinke beurt geven
@Trl: Nog ongeveer 3 weken te gaan, dit zijn echt de laatste loodjes:kus:
@Bloem: Veel plezier in heerenveen
@Raak::dag:
@Cynthia: Oh dat!
Nou, zet al jaren de schoen en er zit nooit never wat in, dus ik doe het niet meer. :mad: