Ttt............... deel 105

Ja en dan s’middags wou Toos altijd een dutje doen bij het zwembad en moest ik stil zijn en dan zette ik mijn I-pod maar weer op, of ging even alleen aan de wandel. :lol:

:dag: :kus:

Nou als ik mijn schoen zet hierzo, ben ik mijn schoen kwijt, en er ligt niets anders voor in de plaats.
Zo ikke bijna klaar laatste stukje en dan boodschapjes doen…geen idee wat ik nu weer moet eten vanavond…

Haha… Roanna: ging je dan niet meezingen met je ipod??? :wink:

En ik zet ook altijd mijn schoen… en meestal… als ik heeeeeel lief ben geweest… (of net zolang zeur) dan krijg ik wel wat :biggrin:

@Cyn: Nee ze ging niet meezingen, dat ontbrak er nog maar aan:lol:

Zet ook ieder jaar trouw mn laars, je zou denken dat er mee in kan, maar blijft ieder jaar leeg. Misschien nu een teenslipper zetten, lijkt het niet zo hebberig:lol:

@Toos: Daar weet jij niets van of ik meezong. Jij lag dan te slapen. :slapen: Werd je weer een keer wakker, dan moest ik weer koffie of cocktail halen. :lol: :lol: Maar heb het met heel veel plezier gedaan hoor.

@Cynthia: Je bent er al bijna hoor met de foto. :arrow:

Ja dat zou het probleem kunnen zijn :wink: haha… Ik krijg meestal een luchtje/cd/dvd ofzo… Gewoon wat kleins :smiley:

Cyn,is dat morgen al ??? Dan is hij vroeg dit jaar of niet? Nou bij mij zit er ook al jaren niks in me schoen.

Dames,het enige waar ik tegenop zie en bang voor ben is voor alle emoties die los gaan komen en dat ze los komen is wel zeker,want heb er nu al last van…

Ik ga weer zoeken!

@Trl: Je krijgt er straks na een hele periode vol emoties wel iets heel moois voor terug en misschien gaat het allemaal wel meevallen

meissie daar moet je je nu helemaal niet druk om maken, lees op het internet maar eens wat er allemaal gebeurd met emoties die loskomen, tijdens en na een bevalling, trouwens iedereen die bevallen is kan daar over meepraten.
Soms is het gewoon niet normaal, of vreselijk lachwekkend als je terugkijkt…dus laat maar komen die emoties, en voordat je weer terug bent naar je oude ik, dat duurt wel even.:kus:

@TRL: Dat denk ik ook wel. Jou nu zo een beetje kennende. Maar er is toch wel iemand bij je, die je daarbij zal en kan bijstaan/opvangt? Hopenlijk hoef je dat niet in je eentje te verwerken.

trl: :kus:

Ja hoor, ik heb ook heel wat afgebruld na de geboortes van de meiden. Die hormonen die doen heel wat met je hoor

ik kon ook om niets huilen…voorbeeld, ging aardappels schillen, stak mijn hand in de zak en daar zat een zachte aardappel in, ik helemaal uit mijn dak, brullen, schelden,…heb ook geen aardappels gegeten die avond, dat is maar een klein voorbeeldje… Mijn vriendin vloekte het hele ziekenhuis bij elkaar, bij de eerste, en toen ze de tweede kreeg had ze dezelfde verloskundige, die zei Ineke wil je alsjeblieft niet je man zo uitkafferen zoals bij de eerste…hihihih

Dames

Ik ga werken.

Laterssssss :dag:

Fijne dag allemaal en nog een extra :kus: voor TRL.

Roanna werkse meis…

Als ik dit allemaal zo lees en jullie lieve woorden en steun schiet ik al vol…Dus er zal me nog heel wat te wachten staan…

Ga nu ff de proefdruk voor de kaartjes ophalen… Tot later en bedankt weer :kus:

Ik ga even badderen, dus ook tot latersss

Roanna: werkse!
TRL: :kus: succes met de proefdruk!
Toos: :dag: