ik stort me ook onder de douche…huishouden is weer gedaan op de strijk na, maar die komt straks wel weer…
Tlr…leuk proefdruk, …
Trl : ik begon al heeel hard te janken als iemand maar zei dat mijn haar gek zat of zo van wat heb jij nou aan ? nu kunnen we daar idd hard om lachen en jij straks ook. Hoop dat de proefdruk goed meevalt
Dames:ook ik zet mijn schoen niet klaar hoor, ben nooit braaf schijnbaar:(
Zijn wel anderen hoor die bij mij de schoen klaarzetten en daar zit altijd wat in : how come:confused: :lol::lol::lol:
Maarre wist ook niet dat ie morgen al kwam, was vroeger altijd rond de 22e, is weer een weekje eerder
@TRL: Geen idee hoe dat werkt met die hormonen…maar ik ga aan je (blijven) denken :kus: En laat het maar gewoon gebeuren, je moet er toch doorheen!!!
We hebben voor woensdag(ehhh Hubbie heeft voor woensdag) een afspraak bij zo een afvaldame… en we gaan het wel zien. We hebben wel een ‘gezond kookboek’ gekocht… dus…we zullen het wel zien
Met klaas heb ik al jaren niets meer, iig niets meer sinds de dames van mn zus ouder zijn…
Trouwens…we hebben ons allemaal aangemeld voor het ‘beschermde intranet’ deel…maar ik zie ons niet terug… heel raar…
@Beps
Gaat vandaag, samen met hubs, naar de dietiste. Ben benieuwd wat voor dieet hij gaat krijgen.
@Viva
Ik vermoed dat de bovenboel al aan kant is. Ik moet nog beginnen, heb het werk achter nu gedaan.
@Roanna
Is sanitair in aktie, vaste prik op de vrijdag.
Is het echt al zo erg met onze Toos dat ze een middagdutje nodig heeft :lol:?
@Cyn
Lekker wezen wokken en houdt uitverkoop op MP. Heb jij ook als zoveel reisboekjes? Hier staat de kast er ook vol mee.
@MK
Zus ook al bijna aan bevallen toe. Erg he, die buik op het laatst. Ik voelde me net een soort van hangbuikzwijntje.
@TRL
Dinsdag weer naar de verloskundige, tenminste …, lekker weer even dat hartje horen.
@Raak
De boel weer onder controle daar in het Belse!!
@Toos
Nooit iets in de laars met sinterklaas, je zou die goede man eens eens een keer goed bij zijn nekvel moeten pakken. Een chocoladeletter is toch wel het minste wat hij erin kan stoppen.
@Bevallingsverhalen
Er zitten idd lachwekkende bij. Maar vooral het janken om het minste of geringste. Ik weet nog dat ik in de lift stond met mijn moeder en zus na afloop van het bezoek. Hun op weg naar huis en ik op weg naar J voor de voeding. Hij lag op de kinderafdeling dat was 1 etage onder de begane grond, en ik lag op de 5e etage. Gaan de liftdeuren open en ik zie daar schoonmoeder, schoonzus en zwager in de verte aan komen. Op weg naar ons natuurlijk. Weer buiten het bezoekuur om en weer was het net voedingstijd. Ik barst in een enorme huilbui uit, ga helemaal door het lint en stotter wat in de zin van … nu doen ze het alweer, verzieken ze weer mijn tijd met J. Want hij lag in de couveuse dus had hem al niet zo vaak bij me. Het enige wat ik wilde was zo snel mogelijk naar J en zei dat ook tegen mams en zus, terwijl ik hen tegelijkertijd allebei echt de lift uit duwde. Net op dat moment kwamen de anderen aanlopen maar ik had al op het knopje geduwd en de deuren gingen gelukkig net voor hun neus dicht. En toen aangekomen op de kinderafdeling, had ik nog een hele lange gang te gaan. En dat terwijl ik niet fatsoenlijk kon lopen ivm bekkenproblemen. Jankend van pijn en boosheid ben ik die gang door gestrompeld maar moest en zou er zijn voordat hun er waren. En dat was me gelukt, de verpleegster schrok zich een ongeluk toen ze me aan zag komen en had gelukkig aan een half woord genoeg want net op dat moment kwamen ze de afdeling op. Ze kregen flink op hun donder en werden weg gestuurd, want ook de verpleging was die bezoekjes na de vastgestelde tijden inmiddels ook al flink moe.
Nee we hebben een afspraak gemaakt voor WOENSDAG!!!
MAAR
De rondreis is GEGARANDEERD!!!
Zooo pak van ons hart!!!
@Beps
Oeps sorry … heb ik weer eens niet goed gelezen.
Geeft niet, ik voel me zo blij met het feit dat de rondreis doorgaat, we waren een btje bang het te moeten aanpassen in de reis!!!
Ik schrik, maar ze dan dat ik niet goed lees, ik dacht geannuleerd…
Gelukkig niet voor jullie, een lekkere vakantie voor zo’n operatie hebben jullie wel verdiend!
Wij hebben uiteraard heel veel met sinterklaas.
Iedere dag het sinterklaasjournaal, M. zit met open mond te kijken naar de tv.
Ikke ben ook zo blij
Ikke ben ook zo blij
OhOhOhOhOh wat ben ikke toch blij!!!
ZIng ik: JAJAJAJAJAJAJAJA
Lach me maar uit ben echt blij,…en dan is er niemand oh wat ben ik zielig blij :lol:
Top!!! ![]()
Zielig mens ben ik, zo BLIJ ZO BLIJ…
Ik heb gewoon al 3 keer op de site gekeken of ik het wel goed las haha
haha nou beps… geloof me… Ik heb het in mijn eigen scherm nagekeken… En het klopt hoor
Er staan heeeeeel veeeel reizen definitief met vertrek tot half feb… ![]()
Beps : en nu nog maar 22 daagjes en dan definitief:Sawadee
Ik ben afgelopen zaterdag naar grote Thaise manifestatie geweest in Rotterdam, was heeeel gezellig, lekker laten masseren, overal veel zitten kletsen, mooie dansen gezien en uiteraard : heeeeeerlijk gegeten
MK : heerlijk he die blik in de oogjes van de kindjes. Mijn kleinzoon van 9 begint nu zelfs weer te twijfelen en als ik op hem inpraat gelooft ie ook echt weer, leuk man. Toen we in Mira waren bij het geboortedorp vond ie het prachtig!Hij snapt alleen niet hoe een Turkse man aan zoveel geld komt om dat allemaal voor alle kindjes te betalen :lol:
zo ik heb de boel weer klaar (op de strijk na)…boodschapjes in huis, en de boel aan kant…
Beps gefeliciteerd, de puzzel valt op zijn plek, lijkt me vreselijk om te moeten wachten of je reis die je zo geboekt hebt wel doorgaat, dus nogmaals van harte
Marion aan de gang in huis…hihihihi…zie je al helemaal strompelen door de gang in tranen…maar je hebt het toen maar mooi geflikt.
Raak als ze er in geloven is het leuk en als ze ouder worden lekker met surprises en gedichten aan de gang, met van de prikjes onder water…leuk helaas we doen er niet meer aan, normaal altijd een pakje onder de boom, dit jaar weet ik het nog niet, moet eerst de dagen maar eens doorkomen om te zien hoe het gaat, zal een vreemde kerst worden voor mij, heb mijn ouders alle jaren dat ik getrouwd ben met de kerst gehad, mijn moeder vond het leuk, en genoot van de aandacht en gezelligheid, mijn vader vind het allemaal maar onzin, dus ik zal blij zijn als ik die dagen weer gehad heb, ik heb ook nog totaal geen plannen gemaakt.
zo ik op de bank, tv aan, peukie en een bakkie heerlijk…rust.
Ik net even een klein kadootje voor paps en mams gekocht… Kan het nooit laten haha
@Raak: Daar hadden wij ook heen gewild, maar we moesten werken helaas!!! Maar anders waren we daar ook te vinden geweest!!!
Ja ben net terug van t reisbureau, ook omdat er nog meer leuk nieuws was(we kregen nog ‘wat’ geld terug, Cyn Thanks voor de tip!! Hadden het wel gehad, maar nu zelf ook ff gekeken zeg maar) en nu een lekker stukje vis uit de oven en dan werken