Ttt............... deel 105

Your welcome :wink:

En ik ben naar mn werk. tot straks of anders morgen!!!
Doeggie

Goedenmiddag.

Ik heb alles weer zo’n beetje bijgelezen, alleen niet veel onthouden. Nieuwe bank die nog ingezeten moet worden, hormonen, huilen tijdens zwangerschappen en de daarbij behorende grappige verhalen. Nou, ik kan je vertellen, dat je die gevoelens ook hebt in de overgang en soms nog wel een tikkeltje erger. Kan er van meepraten. :frowning: Gelukkig nu niet meer hoor!

Enneh Beps… blij, blij, blij, blij, blij voor jullie, dat alles nu defenitief is met de reis. Superdepuper. In de gloria. Echt, heel fijn dat jullie het nu zeker weten, dat alles door kan gaan. :kus: Werkse nog Beps!! :dag:

Roanna: :dag: Ik moest gister trouwens nog aan jou en kokkie denken… Was een Pisang Goreng aan het eten :wink:

@Cynthia: Ja, die van de chinees of wok zijn ook lekker, maar kokkie maakt ze toch wat anders en vind die dan eerlijk gezegd , nog lekkerder.

Ik zag Kaylo ook weer even. :dag: Alles goed meis?

Goeieavond dames !!

Roanna : goed gezien van je, ben er inderdaad weer even en hoop in de toekomst terug vaker langs te komen.

Begin normaal gezien 1 december terug te werken.

Dus het goeie nieuws : MOMENTEEL GEEN OPERATIE !!! Heb wel spuiten toegediend gekregen tussen mijn knieschijven (Aie !!), maar ja, als dat helpt…

En de vakantie kan nu natuurlijk ook doorgaan !!! Voel me voor het eerst sinds lange tijd echt wel blij !!!

En ga nu eerst even bijlezen

:kus: iedereen !!!

Hihi ! Zie al dat Beps in de 7de hemel zit !!

Ben blij voor je hoor meid !!

@Kaylo: Mooi dat je weer blij bent en het weer voorzichtig wilt gaan proberen, Nouja, hopenlijk helpen de spuiten, want tja… gezondheid gaat toch wel voor vakantie hoor. Maargoed, ik wil je blijheid niet verpesten en wie weet kan het zo toch ook goed komen. Leuk dat je er weer bent hoor! :thumbsup:

Dames en heer… ik ga weer vandoor, want ga ff voor het fornuisje.

Cynthia… wel thuis zo. :dag: Morgen vrij?

@Kaylo: Doe rustig aan en alvast een heel fijn weekend.

Iedereen… eet smakelijk zo.

Tot laters weer. :dag:

Hmmmm pisang!!!
Hier nu op t werk. Nu gaat het goed…maar wss komt er wel wat drukte(hoop ik dan gaat de tijd sneller!!!)

Roanna: ik inderdaad vrij… en dan maandag werken en dan weer 2 dagen vrij… is wel ff goed… Heb een (waarschijnlijk) ontsteking in mijn schouder echt een megaknoop in mijn spier (denk ik) dus nu even een paar daagjes rust… Mams heeft nu ook een ā€œarmdragerā€ gekocht… om was meer rust te krijgen… :smiley:

Dus tot snel!!! :dag: Maandag waarschijnlijk wel ff :wink:

x

Zo meiden…alles oke??

@TRL?? :kus:!!!

Toos : neem de beslissing die jij het beste vindt hoor meid ! Alvast veel succes !!!

Beps : verhaal van die knie ken ik, net hetzelfde hier. (Kraakbeen = pijnlijk) Ik heb bijna niks meer van kraakbeen maar alvast eerst proberen met die spuiten.

Sorry, maar voor de rest (nog) niks bijgelezen. Telefoon heeft nog niet stilgestaan ! Maar toch lief dat al je vrienden aan je denken !!!

En iedereen die ik vergeten ben (of niet bijgelezen heb) een hele dikke :kus::kus:

En nu ga ik voor mezelf lekker een pizza van Dr Otkr in de oven gooien

Oh ja, nog even dit : geschenkje van mijn ouders :

:NETHERLANMeeting: 16 november - Rotterdam :NETHERLAN
:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juli ADR:vak02:

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
08/11 Kaylo

Oh ja, nog even dit : geschenkje van mijn ouders :

Kaylo : 13 juni - 30 juli ADR:vak02:

Hey Kaylo … leuk dat je er weer even bent!!!
En dat noem jij een geschenkJE? Even 1.5 maand naar ADR :wink: ? Dat is een vette hoofdprijs meissie!!

@Kaylo: Zo, dat is wel een hele lange tijd. :confused: Heerlijk hoor!

Ja hoor Beps. Met jou dan? :lol:

Werkse nog he! :dag:

Kaylo: Hubbie heeft helemaal geen kraakbeen meer, bot is al op scheenbeenbot aan het invreten… Hij moet binnen 5 mnd geopereeerd, en als dat niet lukt dan krijgt hij ZEKER een kunstknie!!! Dus neits meer mogelijk van spuiten, HET IS OP !!!(omdat hij een gebroken knie gehad heeft waar een orthopeed niets aan gedaan heeft 30 jr geleden…:finger:)

Beps : aan het werken
Cyn : lekker vrij
Roanna : overgangsverschijnselen al gehad
Kaylo : geen operatie en wel lang vakantie

Ik heb zie ik de verkeerde ouders…:crybaby:
:hihi: :wink: