Ttt............... deel 105

Sorry hoor, typfoutje, zal ik maar even rechtzetten dan ?

:NETHERLANMeeting: 16 november - Rotterdam :NETHERLAN
:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR:vak02:

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
08/11 Kaylo

Beppie : 'k wens je ventje alvast veel sterkte toe hoor !
En als het van jou mag, geef hem alvast een dikke :kus: !!
Jij krijgt er ook eentje hoor :kus:

@Kaylo
Dacht al dat het een typefoutje was, alhoewel je weet maar nooit he. Maar dan nog is het een superkado toch?

Voor mij kan een verblijf in Turkije nooit lang genoeg duren natuurlijk, maar dat zou inderdaad wel een SERIEUS cadeauTJE geweest zijn denk ik :lol:

Inderdaad heel gelukkig met dit cadeau hoor ! Mijn ventje en ik zaten er de laatste tijd wel een beetje door, en als je dan zoiets krijgt … DE SCHATTEN !

MAM EN PAP : SENI SEVIYORUM !!!

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/l/liefde/signtag00059.gif

En nu een paffertje, word NOG MAAR EENS sentimenteel !

@Kaylo: Dat mag je hoor…weet nl dat je het als een hart onder de riem bedoelt!!!

En gelukkig… ik heb ook lieve ouders…jemmig 2 wkn is al serieus genoeg…laat staan 6-7…haha

Ik ben thuis, nu ff nietsen en morgen om 8 uur weer beginnen

@Beps: Dus toch even een paar uurtjes thuis om te slapen, of nog even ā€œbij te babbelenā€.

Ik kom ook even weltrusten zeggen. Ben de hele tijd bezig geweest om een paar verloren bestanden, waaronder heel belangrijk I-tunes, terug te zetten op mijn compie. Waren toch een paar dingen verloren gegaan door die AGV-storing van van de week, maar heb nu bijna alles weer terug.

Weltrusten meiden en heer. Tot morgen weer en Beps… werkse dan maar weer.

:slapen: :dag: :kus: Allemaal.

Roanna: Gelukkig bij mn vader is alles goed gegaan!!!
Nee geen tijd om bij te babbelen… na de marktdag van vande week is er hier ffies rust ;)!!!
Ik ben moe en ga ook naar bed.
Hubbie zn laptop overleden, zo irri!!! Maar goed, morgen maar eens kijken voor een andere!!!(hij dan ikke moet het weer verdienen!)

@Roanna
Onmisbaar he, die i-tunes :wink:

@Beps
Hubs op pad morgen voor een nieuwe laptop en jij aan het werk. Zit je daar wel rustig dan want volgens mij kan je hubs in de computershop vergelijken met jou in het tuincentrum :lol:

@Marion: :lol: :lol: We liggen hier dubbel: Hubs zegt: Ze kent jou(en mij blijkbaar ook:()
Nee hij weet wat kan en niet kan(en er zit niet meer limiet op zn pas :lol: anders zou ik het niet aan durven :lol:)

@Beps
Ik zal hub ff helpen :lol: ! Kwam jij zo rond kerst ook niet een keer terug van het tuincentrum met meer dan afgesproken was? Of was dat toen de bloembakken gevuld moesten worden en de achterklep van de auto bijna niet meer dicht kon :lol:
Dus hubbie … veel plezier morgen in de compushop. Geniet van je uitstapje :lol:

Nee hoor … het is maar een grapje. Ik ga niet stoken in een goed huwelijk.

En nu het bed in … truste en tot morgen!!!

Goedenmorgen zonder zorgen…

Hubsie is nu zn ā€˜oude’ laptop in elkaar aan het zetten, want (en ik durf niet tevroeg te juichen) het lijkt erop dat hij de storing gevonden heeft…het geheugen lijkt stuk…
Nu gaat hij m weer in elkaar zetten, overnieuw instaleren, en als dan alles het nog doet nieuw geheugen kopen!!(En zn pasje neem ik dus mee, want dat geld heeft hij contant :wink: :hihi:)

Nu op naar t werk…meld me nog of tot vanaaf…

:NETHERLANMeeting: 16 november - Rotterdam :NETHERLAN
:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
08/11 Kaylo

@trl: :kus:

Ik zit op het werk, niets bijzonders te vermelden

Goede morgen …
O wat smaakt mijn bakkie lekker vandaag. Zo meteen nog even een broodje. Dan de douche in en op naar de Bl*kker voor de treinkaartjes. Die was ik gisteren vergeten en geloof dat ik ze morgen al nodig heb ;). En zo rond de middag op naar het voetbalveld.

@TRL
:kus:

@Beps
Volgens mij is het jou ā€˜lucky day’ vandaag :lol:

Ook goedemorgen.

Beps alweer aan het werk en hubs de hort opgestuurd met casch money om zijn geheugen op te frissen. :lol: En anders toch een nieuwe doos Beps?
Werkse weer. :kus:

@Marion: Nee, daar kun je niet buiten als je een i-pod hebt en gelukkig stond alles nog in mijn bieb. Alhoewel, die kan ik er onderhand ook wel weer een keer afhalen.

Ik zal zo even een herinnering hier zetten voor de DDDDDDDD ers onder ons.

O ja, had ik nog niet verteld… maar vanavond gaan we ( kokkie, ik, mijn nicht en man) weer ff dansen bij Jansen en lekker eten, op de Indische avond alhier in het buurtcentrum.

:NETHERLANMeeting: 16 November Rotterdam:NETHERLAN

:dag: :dag:

@TRL: :kus:

@Roanna: Ja heerlijk he,…hopelijk kan het zo ook opgelost blijven…anders idd op zoek naar een nieuwe klepdoos…