Ttt............... deel 105

Mogge dames.

Mijn bakkie koffie was ook weer overheerlijk!Ik moet zo meteen nog de douche in, echt te lui,erg he? Ga strakkies ff een nieuwe bril kopen.Moet een beetje bij blijven met de mode he.Verder niet veel te melden, bewaar de rest rot morgen:lol:
Allemaal een heel fijne dag.
Oh en Beps :hoop niet dat mijn hubs mijn pasje meeneemt,andsers heb ik een probleem:hihi:

@Raak: WEL!!! Jouw pas met code…doe die maar hahahahahaha

goedemorgen meiden, ja het kan nog net…

hier alles rustig…
weinig om op te reageren dus dat doe ik dan ook maar niet, hubs aan het vechten met lampjes om op te hangen…

vanavond visite, dus ik kom de dag wel door…

Beps : je mag alles van me weten, behalve …:lol:
Viva : toch wel met leuke dingen doen hoop ik?
en nou ga ik echt onder de douche:redface:

ach Raak lekker rommelen, alle strijk is weer weg…hubs zijn werkkleding inclusief, dus ik zit nu op de bank, tvtje aan schaatsen kijken en lekker gebadderd dus eigenlijk helemaal klaar…

Oke lijkt dat de klepdoos t weer doet! Dus zo laten we het maar even laten!!!
Hier een btje druk

@Beps: Des te beter Beps. Kunnen jullie dat geld weer mooi meenemen op de reis.

Tot hoelaat moet je? Enneh… morgen ook nog he. :lol: Pfff… is wat!

Wij net even de schapjes gedaan. Hier nu ook schaatsen op.

Pfff ja Roanna: Moet tot 16.30!!! En er is weinig te doen.
Duurt lang vandaag dus…

Oh… nog ruim 2 uurtjes en dan heb je het er alweer opzitten. Even volhouden nog.

Nou, zal ik je dan nog even wat vertellen. Kreeg net weer post van die bank, dat onze kapitaalverzekering eerdaags afloopt (alweer?) en we hadden nog niet gereageerd, wat er met het opgebouwde eindkapitaal (à € 00.00) gedaan moest worden. Ze konden ons dan eventueel adviseren, om het geld voor nieuwe, dan wel andere doeleinden te gaan gebruiken. Nu moet ik volgende week dus weer een bepaald nummer hier van de bank bellen voor een afspraak, die we eigenlijk al gehad zouden hebben. Ik lig in een deuk hoor. :lol: Nu vraag ik je!!! :mad:

:finger: die bank dingen!!!

@roanna
Duidelijk een standaard briefje, wel erg slordig dat er niemand ff naar kijkt voordat zoiets de deur uit gaat.

@beps
Dat valt weer mee dat de laptop niet overleden is. Werk ze nog even.

Gister uit eten geweest met 11 meiden, collega’s en oud-collega’s.
Super gezellig en erg lekker!

@Roanna
Je zit er goed voor dit weekend. Vanavond lekker indisch eten en morgen turks!

@Raak
Kunnen slagen voor een nieuwe bril?

@Viva
Kijkt schaatsen vanaf haar nieuwe bank. Heeft hub het gevecht met de lampjes overleefd?

@Beps
Hub het weer gefixed begreep ik. Mooi zo! Scheelt weer heel wat euro’s!

@MK
Lekker gegeten gisteren! Is altijd gezellig he … met een stel meiden onder elkaar.

Ik kom even snel langs! Ben even bezig met foto’s op de pc zetten… Moet je echt ff laten zien waar ik zat:

http://94.100.113.33/408900001-408950000/408949801-408949900/408949842_5_gw3n.jpeg

Oh en mijn Turkse schatje!!! :wub:

http://94.100.113.26/408950001-409000000/408950601-408950700/408950642_5_VuH3.jpeg

[URL=“http://94.100.113.26/408950001-409000000/408950601-408950700/408950642_5_VuH3.jpeg”]

Verder wil ik jullie voor morgen een fijne meeting wensen! Jammer dat ik er niet bij ben… Volgende keer waarschijnlijk wel weer :wink:

Ohhh Zo eentje hadden wij er in Kusa… En die noemden we: Gumuz…want die mag niet meer op Amsterdam landen van de regering…(dus kon ik m niet mee naar huis nemen :lol:)

:wub: wij hadden er 6 :smiley: Zo lief!!! Vooral Ying en Yang waren megaaaa lief!!! :wub:

@cyn
Die ziet er errug lief uit.

@Cynthia: Oh… sooooooooooo cute that cat en wat een mooi hotel.

@MK: Ja, leuk is dat dan he!! Dan zie je je collega’s ook eens van een andere kant. Wij doen het soms ook en dat is dan weer eens wat anders dan het geren en gevlieg, hoe je ze normaal op je werk meemaakt. In ons geval dan. (catering)

@Marion: Nog kunnen slagen voor de NS kaartjes bij Blo**er? We hebben even een richtijd op de meetingtopic gezet. Miss even handig om ook even te kijken daar. Weet jij al zo ongeveer hoelaat jullie daar kunnen zijn?

Enneh… ja , ik bof maar dit weekend met al dat eten. :lol: Alleen jammer, dat ik niet zo’n grote eten ben. :frowning: Ha, ha.

@Beps: Nog heel even. Dan heb je het er voor vandaag weer opzitten. :dag:

@Cyn
Een lekker harig schatje heb je :lol:
Tuurlijk ben je er weer bij volgende keer, anders kom ik je halen!!!

@Roanna
Ga straks even kijken naar de tijd. Weet wel dat we hier rond een uur of 1 willen vertrekken, Moet eerst werken he! Personeel laat het weer lekker afweten.