Ttt............... deel 105

Het was vandaag ZOOOO rustig!!! Ongelovelijk!!! Heerlijk, bijna niet moe. Zo relaxed!!!

Nu lekker bijna naar huis…

@Marion: He, wat vervelend dan weer. :thumbsdown: Maargoed, dan maar een uurtje later, als jullie maar komen. :arrow:

@Beps: Ik zie jou en Bloem nog helemaal niet bij de MSG staan. :paranoid: Gaat het nog wel door dat jullie gaan moderaten?

Ja hoor, maar Jeroen heeft vast grotere plannen met ons…HAHAHAHA!!!

@Beps: Oh, spannund dan!!! :lol:

Maargoed meiden en heer… ik ga jullie alvast een fijne avond wensen. Mijn nichtje en man komen zo en gaan eerst ff nog een bakkie doen en dan gaan we lopend naar ons Indische avondje. Lekker weer swingen en vooral lachen. O ja, en een beetje eten. :lol:

Iedereen…tot morgen weer. Beps… werkze dan weer. :kus: Jammer, dat je er morgen niet bij kan zijn. :confused: Weet het nog zo net niet!!! :idea:

:dag:

@Roanna: We moeten wachten tot Jeroen ons bijvoegd…weet ook niet waarom!!
En wen er maar aan, ik ben te werk… ik kom niet!!!(en ik vind het echt jammer… maar er moet gewerkt worden…)

Beps…weekend,maandag weer een dag…

Roanna…tot morgen…

@Hans: voor mij pas maandag weekend…of beter donderdag en vrijdag vrij!!(werk het weekend in de nacht…)

Beps : lekker rustig geweest op het werk, helaas morgen weer
MK : leuke meeting gehad met collega’s en ex-collega’s. Jammer dat je morgen niet kunt
Marion : hoop dat je beetje op tijd bent, maar gaat wel lukken hoor, alvast fijne reis voor jullie enne ja bril is gelukt maar moet maandag terugkomen voor oogmeeting.Was een gekkenhuis en is echt een dure opticien vind ik maar ik moet er wel heen, heb anders jampotglazen hahahah
Roanna : jij bent nu waarschijnlijk al met je voetjes van de vloer maar voor Linda en jou ook alvast fijne reis en tot morgen in Rotteknor. Wel uitkijken hoor, is gevaarlijke grote stad :lol::lol::lol:
Toos : morgen gehaald en gebracht : wat een service, maar wel veiliger zo he voor de rest van Nederland:hihi:
Viva : komt lekker met de trein en wordt 's avonds ook veilig opgehaald
Cyn : dat is nou eens een lief turks vriendje waar iedereen jaloers op is.
Tuurlijk ben je er volgende keer weer bij
Hans : nou moet je morgen al die dames herkennen, zal wat worden he en dan ook nog de juiste namen erbij:(

Dames…dit is de link…heb het subforum aangemaakt op intranet onder TTT…

Ik heb het uitgetest met Judith,maar die is beheerder…kijk ff het lukt om je aan te melden…

http://www.wereldwijzer.nl/group.php?&do=discuss&groupid=72&discussionid=48&gmid=240#gmessage240

Raak…heb een lijstje met ''synoniemen en echte naam,plus tel,komt wel goed hoor…

voor de DDDers maar even in kleur

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

:NETHERLANMeeting: 16 november - Rotterdam :NETHERLAN
:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
08/11 Kaylo

Hans : ben je al verder dan ik :lol: enne : heb getest : de link werkt !!!:thumbsup:

Dames en Heer,alvast heel veel plezier morgen,maar dat gaat zeker goedkomen.

Is het nu de bedoeling dat we daar onze berichten inplaatsen?

Trl : hoe is het vandaag gegaan meis??

Denk het nog niet, pas als iedereen over is zullen we wel berichtje krijgen, maar wij zijn alvast over he:slywink:

Raak,vandaag iets beter dan de rest van de week,maar moet de waterlanders toch nog wel tegenhouden hoor als sommige vragen hoe het gaat.

Hmmmm heb geprobeerd het lijstje ook alvast in het subforum te plaatsen,maar dat gaat niet geeft aan teveel characters…

Trl komt vanzelf goed hoor en die waterlanders gewoon laten lopen, nix opkroppen, dat is niet goed.
Wat betreft lijstje dat zal Judith vast wel prima in orde krijgen:p
Ga nog ff verder Paultje kijken.
iedereen nog een fijne avond

Raak,ik hoop het,maar voor de buitenwereld probeer ik ze toch wel in te houden hoor,laat ze dan thuis wel stromen.

Veel plezier met Paultje,ik voetbal opstaan

Dames…massaal verkassen naar ons’‘‘beschermde’’ TTT subforum,zie de link:

http://www.wereldwijzer.nl/group.php?&do=discuss&groupid=72&discussionid=48&gmid=240#gmessage240

Als die fase gebeurt is laat ik hier een link achter…