TTT Deel 100 min 5

@Roanna: Oordopjes… Ik zou GEK worden :lol:

hihi
ik zit weer in t hakken op parket kloss uurtje…
of ze doet met een bezem ofzo heel hardhandig door de kamer en stoot tegen de plinten aan… ik weet t niet!!

Marion,kan wel begrijpen hoor hoe N zich voelt.Doe haar de groeten maar van me.

Ik vanmiddag oppaskids gehad,en de film van Ome Willem gezien,dat was heeeeeel lang geleden,maar toch ook wel weer leuk.Vandaag ook wat babykleertjes binnen gehad,die ik via internet besteld had en goed was afgeprijsd altijd leuk de uitverkoop,alhoewel uitverkoop t zijn al winterkleren,maar ja waren leuke prijzen en nog merken ook.

fijne avond allemaal

Bloem,misschien een keer aanbellen en vragen,ze heeft misschien niet in de gaten dat je er last van heb.

@Kaylo
Lekker ongezond vandaag maar dat dans je er met de feesten wel af!

@Bloem
Je blijft maar druk in de weer met de kaarten. Die van mij ligt nog steeds bij N, vergeet hem steeds mee te nemen.

@Cyn
Ook al bezig met muziek, heb er net ook nog maar een stel gedownload. Memories he :crybaby:

@Roanna
Heb met je te doen. Dan klinkt Polé Polé me toch beter in de oren dan Mississippi.

@TRL
Zal haar de groeten van je doen. Al lekker aan het shoppen voor de baby. Is zo schattig al die kleine kleertjes. Ook voor jou een fijne avond :kus:

@bloem
Buurvrouw weer bezig met de klompendans?

Marion,ja moet het echt hebben van de dagen dat ik me wel happy voel,als ik een dipdagje heb,dan lukt het me niet.Zeker leuk die kleine kleertjes alleen jammer dat ze het maar zo kort aan hebben he.

ja snap t niet want er woont een 70 jarige man boven me, dus tis of de buurvrouw daarboven of hij doet 1x per dag een uurtje zn naaldhakken aan en…? nou ja, volgens mij is ie gewoon aan t schoonmaken ofzo… ik weet t niet… tis alweer voorbij

@trl owh friemelkleertjes! en die moeten dan ook nog opgevouwen worden enzo! hihi… heb je een kamertje over die je babie kamer gaat maken of hoe doe je dat? weet je al wat voor soort wiegje je neemt? andere zwangere die ik ken zijn helemaal lyrisch van zo’n mosesbasket

@TRL
Ja dat is jammer maar op een gegeven moment heb je die friemelkleren wel gehad, vond het toen zo leuk toen ie zijn 1e spijkerbroek eindelijk aan kon.

Bloem,heb en klein kamertje over,is een kamertje in de woonkamer,die ik als optie er toendertijd in heb laten zetten,omdat ik van een 3 kamerflat naar een 2 kamer ging en dus minder opbergruimte zou hebben dus toen voor deze optie gekozen.Een wiegje heeft me tante nog,hebben de kids van me nicht en nichtje ook ingelegen en me nichtje heeft t ledikantje nog,waar haar zoontje in heb gelegen en ik heb een zelf een commode en kast besteld.

En zeker friemelkleertjes,maar Marion zelf in die friemelkleertjes hebben ze al spijkerbroekjes/rokjes.

En nu ga ik ff bankhangen,fijne avond verder allemaal

:wub: lief

http://www.wereldwijzer.nl/signaturepics/sigpic14681_26.gif

:lol::lol: Waar vind je ze toch !!!

Missesippi , heb hier af en toe een piraat op staan… je kunt er lekker op galmen haha, vinden m’n buren ook zo fijn , not!!

Sorry… ik heb het niet met friemelkleertjes… MAAR praat met me over de andere stromingen van de pubers(gothic, street, rem en ga zo maar door) ja daar heb ik wat mee…of beter de ellende van wassen en strijken ervan ken ik :lol:!!
Nee zonder dollen, ik heb niets met baby’s sorry!! Geef me ze vanaf een jaar of 13-14 en ik geniet…

Meegalmen… Zolang het Blof is oke :lol:!!! En verder lama…(ook niet veel meer van gehoord)
Ik zit ondertussen lekker fris te wachten tot ik in mn schone bedje mag…(haartjes moeten nog droger)
Tot morgen

@ marifran tja… je woont in t internet of niet he?! :wink:

Haha Bloemmie heeft al een relatie… Met haar laptop haha

Zo, de rivier ligt weer droog. Nu weer Ambonese liedjes, maar beter dat, dan dat andere. Pffffffff… maargoed, zo heeft een ieder zijn/haar hobby. De een spaart kaarten en ander houd van muziek. :lol:

@Marion: Daar hou ik ook wel van. Een beetje nostalgische muziek, maar het moet wel klinken. Zo heb ik laatst nog een cd gekocht van Pat Boone. Oh, die kennen jullie eens niet? :biggrin: Nou, heel mooi!

weet nog niet of ik de sudoku comp ga kopen luister denk ik nr jullie adviezen

@Linda: Lijkt mij ook handiger, alhoewel ik het allebei niet kan. :wink:

Vind trouwens grote kinderen ook leuker dan dat kleine spul, maargoed die worden ook zo weer groot! Alle leeftijden had wel wat, vond ik van mijn eigen kinderen. En mijn kleinzoons die nu bijna 10 en 12 zijn, vind ik ook een leuke leeftijd. Ze zijn tegenwoordig zo wijs en zo verstandig.

Nou meisjes, ik hou er ook mee op. Het is weer mooi geweest voor vandaag. :zon:

Iedereen weltrusten alvast en tot morgen weer.

slaap lekker!!

iedereen al naar bedje toe…
ikke ga ook maar es lekker slapen! :dag: