TTT Deel 100 min 5

Marion: haha nee dat is een reisje naar Antwerpen :wink: Daar ben ik al geweest hihi
Roanna: morgen nog werken inderdaad!

Marion, Owww, echt zielig voor die wandelaars, hebben niet veel geluk gehad dit jaar.

Ga nog even eten, nog steeds vakantietijden hè, maar ja wel beter, snoep je 's avonds (iets) minder , haha

@Cyn
Waar zou je graag heen willen dan? Maak je DAAR toch gewoon een aktie van.

@Marifran
De meeste wandelaars leken er geen last van te hebben. De man van een vriendin loopt al jaren mee. Hij zei dat het prima wandelweer was.

Marion - goed hoor ! That’s the spirit zullen we maar denken, ik vind het knap!

Lijkt me ook gemakkelijker om met dit weer te lopen dan met een graad of 30. Tegen kou en regen kun je je kleden, dan maar wat meer aan. De hoge temperaturen vreten gewoon energie denk ik.
Vind het zowieso knap, niets voor mij, bekijk het liever allemaal vanaf de zijlijn.

Marifran: ik wil zelf heeeeeel graag weer terug naar Azie… Maar goed dat wordt waarschijnlijk maart… Nee het is dit jaar wel ff genoeg geweest… mag niet klagen… :biggrin:

goeieavond ! spring nog snel even binnen !

Heb ook eens lekker “ongezond” gegeten : diepvriespizza : vegetale picante van dr O**Ker
Mijn maag weegt nu lekker 10 kilo meer !!! Pfffffffff !!!

Goedenavond.

Zo, ben net even online wezen shoppen in de opruiming en heb me weer een paar mooie setjes (broeken en shirtjes) aangeschaft. Kan voorlopig wel weer even vooruit.

@Marion: Oh, dan zal ik zeker ff kijken en opletten of ik jullie nog zie bij TV Gelderland. Ik ga vanavond laat in bed wel ff op mijn gemak kijken.

Hier wordt het vanaf woensdag een stuk beter schijnt het. Heb daarom mijn brugdag maar verlegd naar vrijdag. Spreken ze van 27°C. Ben benieuwd !
Hoop het wel, eens zin in een barbequetje. Gezellig met wat vrienden erbij !

Morgen beginnen hier in Gent de “Gentse feesten” ! Zijn 10 dolle dagen met goeie optredens, straatheaters, Polé Polé, en zo veel meer ! Dus hopen maar dat het weer wat gaat beteren !

2 jaar geleden werd de 4daagse nog afgelast ivm de hitte!! drama was t!
maar die militairen zijn toch verplicht alle speldjes te dragen als ze present moeten staan? ook die van de 4daagse…

anyways
ikke weer thuis!!
@ marifran, ik heb een hele exellijst van alle swapps en taggs. postcrossing gebeurd bijna nix maar elke dag minimaal 10 kaarten in mn brievenbus :smiley:

Roanna: lekker geshopt… :smiley: Ik ben even een cdtje aan het branden voor in me auto… en zit te smsen met E1… :wub:

Bloemmie: kost je dat geen bergen met geld!?!??!!?!?

Zo ook wij gegeten,…
Hadden bij appie heerlijke lamsspiezen gehaald, en lamsburgers en worstjes… ZOOOOO LEKKELLLLL Heerlijk op de bbq!!!
Wijntje salade stokbrood… Morgen niet eten, maar zoooo lekkellllll

Nou ga zo offline… Lekker ff op de bank… :wink:

Tot morgen!!

:dag:

@ cyn ja…

Cyn - Hoef geen vrij meer te vragen aan m’n baas hè ! Heeft ook zijn voordelen.

prettige avond nog :dag:

Bloem - Sooooooooooo! 10 per dag ontvangen is bijna net zo veel versturen:paranoid:!!
Ach ja, zo lang je het leuk vind, kan altijd minder als je dat wilt !!!

Roanna , lekker geshopt … moet je dan meestal niet de helft terug sturen ???

Kaylo - morgen veel plezier in het Gentse !!! Met Polé Polé??? Klinkt als een dansje :biggrin:

@Marifran: Nou nee, dat valt meestal wel mee. Maargoed, het komt morgen al en kan het eventueel zo weer hier op het WC op zo’n verzendpunt wegbrengen en terug laten zenden.

@Cyn: Fijne avond nog en werkse morgen weer!

Oh… ik geloof dat ik gek word hier! Mijn manneke heeft een cd opgezet van Pussycat en nu klinkt er van alle kanten Mississippy. (5.1)

:lol: