TTT Deel 100 min 5

JEEEEH VANAF MAANDAG WEER ZOMER IN NL!!! Lekkerrrrrrrrr

JAAA HEERLIJKKKKK

En wat die 5% betreft… wij gaan in dec he… is alles duurder hahaha, dus loopt de korting op hahaha

Precies :wink:

Gewoon combineren met een dagje ZM in Beverwijk :wink:

Goedenmiddag.

@Cynthia: Heel goed idee die 5 % korting. Als je dan ook nog lid bent van vakantiekaart, nog extra 5 % korting is samen 10 %. Doen Beps, doen! :arrow:

Nee, zonder dollen, dat is een leuk aktie zo Cyn. Iedere boeker die 5 % korting.

@Marifran: Wat lees ik nu dan weer? Weer die kant op. Meid toch! Wat heerlijk en dan ook nog ergens heen waar bijna niemand komt. Ik heb ook even op die site gekeken en ziet er mooi uit hoor! Super! :thumbsup:

@Marion: En vandaag nog wat live van de 4 daagse gezien? Was je erbij?

En toen was ik het alweer kwijt. :biggrin: O ja, toch wel! Dat van dat computertje had ik gisteravond ook al even doorgegeven en wat wil nu het geval. Ik krijg volgende week zo’n ding thuisgestuurd bij de bestelling van kokkie’s naaldjes en teststripjes en dergelijke. Nou, ik hoef 'm nie.

Roanna: Vakantiek**rt boekt via een systeem en niet hier op kantoor… Zij krijgen dus geen 5% extra…

Oh, nouja het was te proberen toch? :biggrin:

Maarre… gewoon doen van die korting. Vinden klanten meestel wel aantrekkelijk, als is het dan niet zoveel. En misschien een aardigheidje van jullie kantoor zelf erbij zoals iemand al zie, een handdoek ofzo. Hoe gaan jullie dat aanpakken dan? Met de reklameborden buiten of op het raam? Adverteren in het plaatselijk krantje?

Zoiets doet R, dus nu voor zijn werk. Dingen verzinnen voor de folders, gidsen, krantenreklameteksten opmaken, om mensen binnen te halen.

R werkt bij C. Travel zeker? Anders zullen we die nog even bellen :wink:
We gaan adverteren, reklameborden en huis aan huis verspreding… :wink:

Ja, hij werkt daar nog steeds. Had laatst wel weer een andere mooie aanbieding van iemand, maar daar heb ik verder nog niets over gehoord.

Je kan hem daar echt over mailen of bellen hoor. Hij doet hier ook veel voor de jeugd en maakt ook de teksten voor de plaatselijke krant daarvan.

Neem maar eens een kijkje op www.usapeldoorn.nl Heeft hij met een nog wel een paar vrienden, in elkaar geflanst.

@ cyn en misschien alle bestaande klanten een mooi fotoboek kado doen, kunnen ze inspiratie opdoen voor de volgende reis :unibrow: (voor klanten die de afgelopen 2 jr 3x ofzo bij jullie geboekt hebben)

en 5% korting is idd een goeie! offeuhm… geen boekingskosten betalen in week zusenzoveel… ?

Zo, weer thuis van een rondje Dordt op de fiets, maar een klein buitje op m’ n knar gehad en op de terugweg bloedheet, tegen de brug op en wind tegen.
Nog maar een rondje postkaarten gedaan, begint al aardig een afwijking te worden!!! Je moet ze echt zoeken hoor, zijn er niet zo veel meer zonder enveloppe.

Cyn - 5 % is niet gek hoor - ik moet nog betalen, zal eerst vragen of hij geen jubileum heeft :p:D
Vanaf maandag zomer!!! Heb je wat aan in het weekend :crybaby: !!!

Roanna - United streets of apeldoorn, alleen die naam al : wat een vondst!!

Bloemmie: boekingskosten zijn maar €20.- dus dat is vrij weinig… En we hebben de laatste tijd al zoveel kado’s weggegeven maar daar komen ze vaak niet meer voor… Dat doet iedereen namelijk… We gaan wel ook reischeques verloten… (stuk of 5/10)

Roanna: mm wij boeken c-travel nooit :frowning:

Nou Marifran. Ik zei het vanmiddag nog tegen mien man.

Er is hier een nieuw postkantoor geopend op ons WC en ik dus ff naar binnen. Geen enkele kaart over A’doorn. Allemaal dubbelle kaarten en een paar losse kaarten, maar die gingen over verhuizen.

Moet echt ff een keer naar de stad (VVV) ervoor. Misschien morgen wel ff.

Dat hoeft toch ook niet. Ik bedoelde eigenlijk… je kan hem altijd (private) :unibrow: vragen voor suggesties of ideeen.

Wat hij b.v. ook doet. Geeft hier in de buurt een 1 x per week franse les aan een blinde man, met de (braille) PC. Vind hij leuk en gratis hoor.

wow wat super!!! :biggrin:

@ marifran ik mag de deur niet meer uit van mezelf, want koop toch overal kaartjes :frowning: drama… ik weet ze inmiddels te vinden

Bloem: haha wees dan maar blij dat ik ze in rome niet heb kunnen vinden :wink:

Ik ga zo naar huis!! :dag:

tot morgen! :kus:

Bloem - geloof ik graag !! Moet wel leuk blijven hè. Zelf doe ik ze alleen even scannen en dan gaan ze de box in, van ophangen komt niks.

Doe alleen de postcros maar, ben niet ingegaan op de swap verzoeken, mag er bijna 7 onderweg, vind het wel goed, straks 8, 9 , 10… zie wel waar het ophoud :D, maar leuk is, vooral de berichtjes over en weer!!!

Nouja zeg. Zat ik daar weer een verhaal te typen, gaat de boel hier op slot. Weg bericht.

@Cynthia: Heel fijn weekend of morgen nog werken?

@Bloem
Thanks … begin er weer een beetje in te komen he :p?

@TRL
Wisselend, ligt eraan of het verstand of het gevoel de overhand heeft. Maar over het algemeen valt het me niet tegen.
Gelukkig met de kleine alles goed, is toch elke keer weer spannend.

@Beps
Ja … zie er de goede maar eens uit te pikken als je maar een weekje of 2 tijd hebt he?

@Cyn
Druk bezig met de aktie voor het 5-jarig bestaan. Zelf misschien nog een reisje voor in augustus? Boek je bij die ene touroperator heb je er meteen een tas bij.

@Roanna
ja, toch maar even naar de 4daagse gaan kijken. Vinden de kids leuk he. Speldjes scoren bij de militairen. Omroep Gelderland was aan het filmen dus misschien komen we nog op de tv.

@Marifran
Sportief op zoek geweest naar kaarten vanmiddag. Heb je geluk gehad, hier kwam het er regelmatig met bakken uit.