TTT Deel 100 min 5

Oh ja:

@Linda: Lid* heeft dat sudokuspelletje deze week in de verkoop iets van 12 euri ofzo…
Je weet wel Li*l…

@Roanna & Kaylo: k heb een tip gegeven…

Goede middag meiden … als 1e gefeliciteerd met weer een nieuw deel!!!
Hier weinig nieuws te melden, toch maar weer even naar de vierdaagse gaan kijken met zus en de kids. Het was koud en nat en zijn daarom niet lang gebleven. Volgend jaar hopelijk beter wat beter weer, is anders zo zielig voor Toos en Roanna :slight_smile:

@Bloem
Klopt … dat stomme gevoel ook altijd he.

@TRL
Nee ze hebben sinds zondagavond geen contact meer gehad. Zei wel dat ze zouden bellen maar neemt gewoon de telefoon weer niet op.
Was niet dezelfde Mehmet, de redder van J werkte in het hotel. Ik zat daar altijd mee te beppen en vertelde dat we er een dagje uit wilden met de auto. Hij was toevallig vrij die dag en wilde graag mee. Heb ik hem maar meteen tot chauffeur gebombardeerd.

@Roanna
:kus: schiet niet op met dat nieuws uit Zwolle. Ellendig die wachtlijsten, moest niet mogen.

@Beps
De buurman weer alleen. Is het DE buurman? Benieuwd naar je toekomstige buurvrouw, misschien komt ze wel uit B :wink:

@Raak
Weer in het lijstje, en nog wel 2x. Het reisje naar Antalya toch maar geboekt, gelijk heb je, geld moet rollen. Volgende keer ook even bij Atlasair/Atlasjet kijken, ze komen er ook vaak goedkoop uit. Heb je mss nog een plekje in je koffer … wanno go back!
En dan op naar de Dominicaanse Republiek. Is gewoon schitterend daar. Punta Cana heb ik niet gezien, wij waren ooit in Sosua.

@Mar
Helemaal in love op je haagse turk en je gaat oma worden … gefeliciteerd! Geniet er van.

@Marifran
Druk bezig met de vakantiefoto’s! Jammer dat je niet vooruit kan omdat je het album niet in kan. Altijd hetzelfde met die providers, als ze je aan kunnen sluiten zijn ze er als de kippen bij maar o wee als het niet werkt zoals het moet. Dan duurt alles een eeuwigheid.
Ook weer in het lijstje en wat een reis zeg! Jullie droom gaat uitkomen … op naar de Kei-eilanden.

@TRL
Vandaag de 20-weken echo al, wat gaat het snel he. Hoe is het met het buikje? Is het al flink aan het groeien?

@Raak
Heel veel plezier met de kleinkids in de Eemhof.
Je zal de meeste tijd wel doorbrengen in het tropisch zwemparadijs vermoed ik. Lekker relaxen met een bounty of een pina colada op een ligbedje.

geniet er van

@marifran
Dat zit er allemaal super uit, gaat vast een geweldige reis worden.

@miere
Oma, leuk hoor, van harte gefeliciteerd!

ola
@ marifran, ja je zal maar ver weg willen :stuck_out_tongue: die prijs valt me nog mee voor zoveel dagen zover weg!
@ marion :thumbsup: puike update

Marifran,dat ziet er goed uit,super vooruitzicht dus.
Mar,of moeten we nu oma zeggen,gefeliciteerd.En een Haagse turk,lekker dichtbij.
Marion,balen voor N,hoe is ze er zelf onder?

20 weken echo gehad,alles zag er goed uit,ligt op het gemiddelde of er zelfs boven.

Zo weer thuis

@TRL: Mooi dat alles goed loopt!
@Marion: wat een toestanden weer voor N, maar goed, we zullen het zien…ik heb het steeds minder op die turkse lovers zeg maar…

Pffff het is benauwd. Normaal gaat hubbie mee op schapjes…maar nu alleen viel vies tegen

Meiden ik heb advies nodig…

Zaak bestaat in aug 5 jaartjes… nu willen we actie… Iemand een idee??? Wat zou jullie aantrekken als nieuwe klant… ???

@trl
Heerlijk gevoel hè als je hoort dat alles er goed uitzien. Geen volledige garantie met wel weer een geruststelling vond ik.

cyn : een weekje gratis turkije ? :smiley: :smiley:

@Cyn: korting: VEEL KORTING…passend bij jullie bedrijf…(en doe het goed en vertel het me, ik moet nog boeken voor dec… hahaha)

Nog 10 minuutjes, sporen en dan lang weekend ! Maandag thuis, feestdag !

Iedereen nog een leuke avond, weet niet of ik nog langs kom.:dag: en :kus:

Fijn weekend Kaylo(en je moet wel langskomen, de foto he,… haha)

Korting is uiteraard goed… maar omdat er niet zoveel marge op reizen zit kun je dus ook niet megaveel geven… Wij dachten aan 5jr = 5%… Zoiets…

hihi… ik denk dat ik weet waar ik ga boeken. haha
doe er iets bij van voor elk jaar een … (boek/handdoek/ weet ik veel…)
(ik denk dat je eea moet uitzoeken, kom ik mss zelfs nog wel ff die kant op om persoonlijk bij je te boeken… haha)

We gaan in ieder geval ook een reischeque verloten onder de mensen die gaan boeken, en verder hebben we nog geen idee… Maar die 5% staat nu vast!

oke ik moet dus jullie kant op komen… toch lekker die 5% dus…

Kijk 5% op een reissom van €500.- is “maar” €25.- maar als je het over grotere bedragen gaat hebben… Dat kan het best wel oplopen!! :biggrin:

Beps: :wink: je mag ook altijd bellen he :wink:

We hebben nu ook een actie met een touroperator voor een aanbieding… Speciaal voor ons… Krijgen ze een korting en een gratis tas bij… :wink: