:storm: Môge…
(ik kan niet over een goede spreken, ben net drijfnat geregend toen ik Aiji uit liet)
Ik ben weer wakker, maar heb bout geslapen! We hebben een nieuwe deurbel, en dat rare ding(electrisch electronisch weet ik veel, op afstandbediening) gaat zomaar zelf af, midden in de nacht…en dan ook nog rustig een uur later weer… :mad:
Hubbie moet er naar kijken…en anders gaattie terug naar daar waar het FANTASTISCH is… pffffff
**Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
@TRL: Ach je moet maar denken: Het was een positieve vrijdag… op naar de volgende!! Tel niet je dalen, maar alle keren dat je de dalen overleefd hebt. Tenslote is geluk niet de toppen van de bergen, maar het overleven van de dalen!!!
Ik heb ook even een budday, maar dat komt wel weer goed. Kijk alleen maar eens naar buiten, word je toch ook niet vrolijk van. Werkt ook allemaal niet mee.
Ik heb zojuist de bestelling (onlineshopping) van gisteravond al binnen… en echt …alles past en het ziet goed uit. Laat nu de zon/zomer maar komen.
Mooi gezegd Beps. Hou me daar nu ook maar even aan vast! :kus:
@Cyn: Werkse vandaag en hopenlijk krijg je met dit k*tweer nog klanten die naar de zon willen. Anders zit je ook maar zo niets te doen. Zo zielig.
Meiden dat is mijn echte levensmotto… Ooit vertelde iemand me dat, toen ik alleen de hoge bergwanden zag…maar daardoor niet eens de zon meer…
Tegenwoordig ben ik me ervan bewust hoe rijk wij zijn, hoe veel gelukkige momenten er zijn. Tuurlijk heb ik ook(regelmatig) mn off-dagen… Maar… het zijn die dagen waardoor je je realiseerd dat je gelukkig bent!!!
@Roanna: Mooi dan… ik moet 2 broeken retour zenden… Jammer genoeg via het postkantoor… want als het via de bouwmarkt ging gaat het ‘makkelijker’(hoef ik het wc en dorp niet in!)
Goede middag meiden …
Ik heb een gat in de dag geslapen vandaag. Schandalig gewoon.
@TRL
Ik weet dat er spijkerbroeken in hele kleine maatjes zijn. Maar J was zo’n schrale ieniemienie dat het nog een eeuwigheid duurde voordat hij daar in kon.
Mooie, wijze woorden van Beps voor jou en een dikke :kus: van mij.
@Roanna
Tuurlijk ken ik Pat Boone, het is een favoriet van mijn moeder.
Ook een dikke :kus: voor jou.
@Beps
Houdt niet van friemelkleertjes en pakt het liever meteen groots aan
En nu maar eens aan de slag, ik ga tenminste een poging wagen wat orde te scheppen in de chaos hier. Ben gewoon niet vooruit te branden.
@Cyn: Maar ik ga niet stuk… ik ben een stuk haha!!!
@Marion: Hier net zo… niet vooruit te branden, moet nodig eea gekeerd worden.
Boven nu (bijna) klaar… dus de stofzwieper erdoor, was nog eens aanzetten en dan de trap naar benedne…en de benedenverdieping!!!
ola
goeie morgen!
iedereen in de dip? ikke niet hoor!! geen geld, geen lover, gezondheid is bud maar ik ben er!! hahahah en kom jullie lekker weer lastig vallen vandaag
lalalalalalalaaa
wekker om 11 gezet en er nu pas uit, schandalig… zou naar de markt moeten voor konijnenspul, maar dan kom ik vast en cker weer langs de kaartjes en da mag nie! (volgende week wel!!) haahhaha dus… toch maar groenvoer in de super kopen? is het duurder maar denk dat ik uiteindelijk veeel goedkoper uit ben… hihi…
Hier ook hondenweer, heb de kleinzonen te logeren, maar ze zijn zo lief, 1 met comp.spelletje en andere TV :lol: lekker aso !!! . Maar je kan toch nergens heen!
Roanna - Ga tie weer een beetje, kom op hè , nummertje zoeken of zo,
ik had gisteren weer zo’n onsmakelijk plaatje , vond het wel weer zat.
Oh, geen tijd, loopt vast te flaneren in het WC met een nieuw setje
Beps, gekkenhuis zo’n bel, ligt mss aan batterij, hebben wij gehad met brandalarm :eek:, dan ben je snel je bed uit hoor !
Cyn, nog wat leuks op msn of echt werken deze keer :biggrin:
Trl - weekendblues ??? trek je op aan de wijze woorden, zit veel waarheid in!! Gelukkig nooit zelf ervaren.
Marion - lekker uitgeslapen , zal je nodig gehad hebben en maar weinig kans voor, groot gelijk. Hoe is het verder met jou en J. de grootste schrik al te boven ?
@Beps
Ben blij te horen dat ik niet de enige ben. Alleen heb jij al het een en ander gedaan. Ik heb, buiten koffie drinken met mijn zwager, alleen nog maar een machine was erin gepropt.
@Cyn
J woog 2215, dronk niet goed dus kwam ook erg langzaam aan.
@Bloem
Hey dat is nou eens leuk … een vrolijke reactie vandaag. Dat doet me goed meissie. Daarom ook een dikke :kus: voor jou.