TTT Deel 100 min 5

@ marion ja kan wel een potje mee gaan zitten depressieven maar daar worden we niet veel beter van… i look on the bright side of life… voor nu dan :wink: nix zo veranderlijk als een bloemmie

@ marifran, lekker bij oma spelen… heerlijk toch geen gejengel of getit of gezeur
@ beps… :smiley: hahaha… tis niet grappig voor jou maar voor ons wel… zie t helemaal voor me, een spook bel… of waren t de kinderen uit de buurt die belletje aan t trekken waren, ahahhaa… sorry!!

@Marifran
Gaat goed met J, je merkt weinig meer aan hem. En ikke … pfffffffffffff laten we het daar maar niet over hebben. Zit niet bepaald lekker in mijn vel. Maar ook dat zal wel weer goed komen.
Kleinzonen aan de tv en de computer, je moet wat he als het regent. Belangrijkste is dat ze het naar de zin hebben. Hier schijnt nu de zon, misschien dat het bij jullie ook nog opklaart vandaag. Kunnen jullie er toch nog even uit.

@Bloem
Helemaal mee eens, je mag niet meedippen, je hebt dipjes genoeg gehad en ben blij dat je nu weer wat vrolijker bent. Houden zo he meissie!!!

Geen kinderen om 3 uur…(en om 4 uur en om 6.45, 7.15, 7.55, 8.20, 9.05, 9.35, 10.05…en toen heb ik m reset)
Ook niet ‘ons tringeltje’!!

Het is een rare bel. Nu doettie het ook(dus als je aanbelt!) MAAR… als we de ‘spookbel’ hebben… dan kan je ook bellen wat je wilt, maar dan doettie t niet…:paranoid: Maar goed… Nu doettie het ‘normaal’…

Over spookbel gesproken… Ik heb een spookwekker… Zet hem altijd op 07.00uur zonder geluid maar met licht… Ging ie de nacht voor Rome om 3 uur s’nachts keihard aan op licht en muziek… Gewoon keihard de Red Hot Chili Peppers door me kamer… Zat meteen rechtop in bed… :frowning: Terwijl hij echt op 06.30 stond… zonder geluid!! Heel vaag… Maar goed heb ook weleens dingen dat de ventilator opeens harder gaat enzo… :tongue:

Beps - :lol::lol: Als er nou nog een beetje struktuur in zat …!! Vind dat je nog lang gewacht hebt !!!

Marion - De narigheid van vrouwen is dat we te veel fantasie hebben denk ik, vooral 'snachts. Zal moeten slijten hè.

Bloem nog mooie kaartjes erbij ???

Ga nog even een paar schapjes doen , is al 5 min. droog :dag:

Goedemiddag.

@Marifran: Was inderdaad even aan het flaneren op het WC, maar nog niet in een nieuwe outfit. Heb voor mezelf even een grote bos gele rozen gekocht, maar het helpt nog niet veel.

Trouwens… het kwam hier zojuist met bakken uit de lucht en knallen, waardoor je van schrik van je stoel springt. Momenteel weer ff droog, maargoed het gaat zomer worden vertellen ze.

@Beps: Wij hadden eerst ook zo’n bel, maar om de haverklap waren de batterijen leeg en dan deed die dus niks. Meestal tikten ze dan wel tegen het raam, maar ben ik ook niet zo blij mee, want soms had ik ze net gezeemd. :unibrow: Hebben er nu zo een, die je in het stopkontakt moet doen en dat gaat goed. Wel weer zo’n dingdonger.

@Marion: Buiten gezeten? Hmmmmm… dat kon hier echt niet vandaag.

Roanna: Check mijn antwoord even op de Raad de foto… (gewone)

@Marifran
Of we denken teveel, tenminste ik. Maar goed … zal ook wel weer over gaan. Heb dat altijd een poosje als ik terug ben van vakantie. Net alsof ik telkens een stukje meer van mezelf daar achterlaat. Stom he?

@Roanna
Zelfs de rozen kunnen je niet oppeppen vandaag. En dan dat treurige weer. Volgende week wordt het in ieder geval weer beter. Misschien knap je daar weer wat van op :kus:

Wij hebben er 1 in t stopkontakt en 1 die je aan en uit kan zetten zonder stroom(batterijen dus)
Laat nou net die IN het stopkontact spacen…
Hubbie gaat ff kijken offie op een ander ‘kanaal’ kan… en anders ga ik m An**l in de bouwmarkt terugstoppen:lol::hihi::lol::hihi::lol:

geld uitgeven… dat helpt :stuck_out_tongue:

@ marifran, ja net de post opgehaald :smiley: ben er super blij mee en nee die had ik nog niet!
@ cyn misschien iets te hard gepoetst? nippertje verschoven?

waarom heeft iedereen ineens een andere bel? die dingen zitten toch standaard bij je huis :stuck_out_tongue:

Nee niet standaard Bloem…
EN die van ons hoorde we boven niet(was lekker stil!!) haha!!!

Hubbie wilde 1 die hij ook naast het bed kon leggen, of meenemen in de schuur/zolder voor als hij bezig is(en er nog wel eens vaak iets hier wordt bezorgd…)
Dus vandaar…
Plus eigen huis he… geen huur… zelluf voor zorgen!

Bloem: nee dat kan niet… Want de tijd stond ook gewoon nog op 06.30 en het heeft geen schuivertje… :wink:

Wij hadden altijd wel een standaard bel(koophuis) maar vorig jaar hebben we nieuwe voorgevel laten plaatsen en dan moet je zelf voor de bel zorgen na die tijd. Dat was er een op batterijen dus, maar die deed het de helft van de tijd niet, daarom nu die electrische/afstand en dat gaat goed tot nu toe. Hoefden we geen gaten in de gevel te boren, want deze zit met dubbelzijdig plakband op de (kunststof)gevel geplakt.

Dus bellen maar dames!!! :biggrin:

@Marion: Kump best wel weer goe met mien. Als het sunneke er maar weer is! Jij ook :kus: hoor!

:smiley: wist niet dat een bel voor zoveel drama kon zorgen…!
bij mij gaat ie ook nooit, maar das goed! hahahaha

Meiden fijn weekend!!!

Ik ga naar huus!!! :dag: :kus:

Jij ook een heel goed weekend Cyn. :wub: Wel thuis zo. :dag:

ik zie nix meer, pikkeduster hiero… ff een :idea: aansteken

owh ja: cyn fijne weekend! :dag: