TTT Deel 100 min 5

@Cyn: Fijn weekend…

@Bloemmie: Wilde dat de bel niet zo raar deed… en niet ging :lol:

tja… gewoon GEEN bel… hahaha… nee ik weet dat ik er 1 heb, maareuhm zou niet weten hoe die klinkt…

Vanaf dees morgen istie al niet meer gegaan…(en dat houden we zo hoop ik!)

Zijn er nog plannen voor vanaaf/morgen bij dees of geen??

nop heb nog geen zak gedaan
misschien zo maar es afwassen ofzo… wilde nog ff alle nageltjes doen enzo, maar weinig zin an :stuck_out_tongue:

Nee, ook bij deez persoon niets bijzonders vanaaf. :biggrin:

nou lekker dan ici ook al niets te doen…
zo bankhangen, alle law and orders enzo (cold case ed) maar lekker kijken…

Hebben zooo studentikoos gegeten… : Rijst ragout(uit blik hihi) en daardoor heen kruidenkaas…btje champistoeltjes… en aanvallen… haha…

Oh…klinkt best lekker Beps.

Ik weet al wat ik nu even ga doen. Ik ga mijn haar even in de verf zetten en daarna met ouwe brilletje weer hier lezen. :slight_smile:

O ja, wij nasi en de rest erbij gegeten.

Al wel bijgelezen,ben nu bij ouders daar gegeten na werken reageer straks wel als ik thuis ben

zo
ikke met een welverdiende cappu achter de laptop
afgewassen, gekookt en gegeten en de tv maar weer es aangezet… betaal tenslotte nie voor nix!

Zo is dat Bloem.
Ik nu ff de haren uitspoelen en dan gelijk maar ff douchen. :biggrin:

@Bloem: Ik weet niet of jij het ook op hebt staan en ook leuk vind, maar op Ned, 2 gaat het over China en Tibet enzo.

ik zet meteen de tv ff aan

owh… dieren… spannende natuurfilm :unibrow:

Hi, hi. ja nu zie ik het ook. Gaat over vogels en dergelijke. Daarnet nog niet. :wereld: Ik zag mensen en bergen. :vak02:

@ roanna bedankt voor de tip

nu word ik wel een beetje depri :stuck_out_tongue:

Ach welja… ik zag ze vliegen. :stuck_out_tongue: :wink:

Zo net kwam de logeerpuber ff langs. Hij heeft in Ghana een project gebouwt voor een organisatie…
Heerlijk ze weer ff in je armen gehad te hebben…

@Viva: Schiet voor jou ook op he!!

Het gaat alweer over Tibet, maar dan met Paul Rosenmoller.

@Beps: Heerlijk gevoel is dat dan he? :smile:

O ja, ik kreeg vanmiddag ook dat sudokucomputertje bij de medicijnenbestelling. Nou, daar mogen ze je wel een jampottenbril bij doen. Zo klein. :thumbsdown:

@Roanna: Daarom wil ik m niet(meer) ligt ergens hier in huis… maar ik kan er niet mee omgaan…