TTT Deel 100 min 5

@roanna: niet aan te raden dus haha

Ach Beps, ik kreeg 'm gratis bij de diabetesspullen en dan erbij , ik kan het heel niet . Ook niet op papier. Moe’k veels te hard denken. :drugged: Heb ik nie zin an.

Kan er vast nog wel iemand op mijn werk blij mee maken.

grrr barstende koppijn en wordt alleen maar erger

@roanna: wil je wel een keer uitleggen is heel makkelijk hoor je moet t alleen even doorhebben

@Linda: Nee, ik vind van niet Hij is net zo groot als je randomreader van de bank. Klein dus! Mijn schoonzus heeft er al een tijdje een, maar die is echt wel een stuk groter en dat moet ook wel, want zij is echt kippig. Ze heeft 'm altijd bij zich als we met z’n allen met de trein naar de ZM gaan. Zit ze de hele weg de sudokoen. :unibrow:

@Linda: Dan even snel een paar molletjes nemen voordat het nòg erger wordt.

@roanna: ja ga ik nu ook doen

@ roanna bedankt voor de tip… gosh… ze mochten er niet in… ik ben er geweest, heb het gezien en ervaren… :stuck_out_tongue: neemt niemand me meer af… me happy person

@ beps hoe was t met S gegaan in Ghana?

ik had nog een beetje honger
en in t kader van de bezuinigingen heb ik beleg afgeschaft maar ben over gestapt op pindakaas en HAGELSLAG net dus een boterham met hagelslag op en OMG das echt 100 jr geleden en LEKKERRRRR hahahaha

@Bloemmie: Hij had het als heel waardevol ervaren. Ze hebben er als Ghanezen geleefd. Wel in een redelijke woning, maar niet luxe Geen douche ed… geen stromend water.
Meer gebouwd dan gepland dus ze zijn als een hechte blije en voldane groep thuis gekomen!!
Ben eigenlijk best trots op m…

en terecht! dat doet ie toch maar mooi met zn 19 jaartjes, terwijl andere jongeren van zijn leeftijd alleen maar geinteresseerd zijn in blowen, meiden en zuipen! (nix mis mee, ieder zn ding, maar daarom des te waardevoller dat hij t wel doet!)

@Beps: Daar mag je ook best trots op zijn. Het is nogal niet wat, wat ze daar doen. Heb altijd diep respect voor de mensen die daar willen werken of vrijwilliger zijn.

Het is in ieder geval beter dan op straat hangen.

Dames, ik ga er weer een eind aan breien. Ga er maar weer eens een keer op tijd in. Althans dat is de bedoeling!

Meiden tot morgen allemaal en voor zo…weltrusten. :dag: :kus:

Let the sunshine inn. The sunhunshine inn. :zon:

@ roanna slaap lekker!

Goede avond meissies … ben er ook nog even. Gaat iedereen nu naar bed?

kom ook nog vlug even goeieavond zeggen !

weet niet meer wie het vroeg maar “polé polé” is een soort muziek (muziekfestival) die Latijns -Amerikaanse muziek brengt (salsa, rumba, merengue, enz…). Komen groepen van Zuid-Amerika en zo hierheen. Swingen dus !!! Hééééééééééééééééél leuke muziek, mengelmoesje. En als het weer meezit, des te leuker ! Met een lekkere mojito erbij en heupwiegen maar !!!

Sorry hoor, maar heb even niet goed bijgelezen ! Heb momenteel IETS te veel aan mijn kop en nadenken lukt me niet zo (wanneer wel ?).

Slaap lekker iedereen !

Geniet nog van het weekend !!! Ga ik ook proberen ! :kus:

welterusten
@ marion ikke ben er nog hoor :stuck_out_tongue: hoe gaat het met de veestapel?

@Kaylo
Dacht al zoiets, klonk best exotisch … merengue is super … daar wordt ik echt helemaal wild van :unibrow:
Rustig aan met het koppie he :kus:

@Bloem
Gaat goed met de veestapel. Weer een beetje rust in de tent, tenminste wat de beestjes betreft.

owh gelukkig, de geboorte golf is voorbij…
zijn er nu nog plannen om met zn 3-tjes op vakantie te gaan?
ennuhmm… hoe staat t met de keuken eigenlijk?