Lekker rustig hier gisteren , bijna iedereen druk met leuke dingen en genieten van de zon , heeft in ieder geval hier en in R’dam volop geschenen.
Marion - jammer dat je etentje niet door ging, moest je gisteravond de benauwde hitte van de stal weer in, terwijl ze overal gezellig aan het doen zijn. Even een oprecht compliment, 'k weet dat het moet gebeuren, is niet anders , maar toch , niet veel zullen er op dat moment jaloers op je zijn! Maar jij doet het gewoon, nou ik vind het knap, je bent een kanjer
Roanna en Kokkie op de fiets :D. Begin en goede voornemens zijn er in ieder geval al, nog last van zadelpijn?
Bloem - Zo lang gereisd ? Is je auto dan stuk ? Dat moet toch te rijden zijn in een uur.
Trl - we denken aan je !:kus:
Linda - heel veel plezier met je nieuwe TV!
Wij zijn gisterenmiddag met auto en fiets naar Rotjeknor geweest. Eerst even F’noord stadion voor sport(post)kaarten en toen de drukte in voor het Zomercarnaval, was wel een spektakel, veel vrolijkheid en heel veel herrie.
Hoop ooit nog eens het echte werk te gaan zien in Rio.
Goede morgen!!!
En nu rustig aan opstarten, lekker hoor … met een bakkie en in de pon op ww, kan nog net voordat het personeel zo meteen op de koffie komt.
Bloem-Beps en de Marren een fijne dag gehad. Zowieso een gezellig span bij elkaar. De zon, de zee en het terrasje maken er helemaal een feest van he?
Bedankt voor het compliment Marifran. Zou er bijna van gaan :redface:.
Roanna maar heel even gescooterd gisteravond. Onweer op komst, rommelde hier al vanaf een uur of vijf. En om een uur of acht brak de hel los.
Linda aan het genieten van de nieuwe tv! En zo hoort het ook.
Goedenmorgen
Drukke dag vandaag, de fokker komt hier vanmiddag(laat) met de honden en dan gaan we bbqen(Duim voor mooi weer please) en ,…dan lekker wandelen
Meld me straks weer(alle updates sluit ik me bij aan )
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Ook ik weer even van de partij. Heb even de taak van TRL overgenomen. Ik denk dat ze lekker een keer uitslaapt. Dat hoop ik tenminste.
Ook mijn dag ziet er wel leuk uit. Na het broodje eten weer even naar de achterhoek om …ja hoor… haar haren weer te doen. :unibrow: Tevens komt daar een ander schoonzusje van ons, om even met kokkie te willen bidden voor zijn a.s. operatie. Vandaar gaan we door naar de zoon om ook te BBQen. Ik hoop natuurlijk ook op droog weer, alhoewel we het wel buiten, maar op een overdekt terras/balkon doen.
@Linda: Gaaf dat je plezier hebt van je LCD-tv. Wij hebben ook 82 cm en op de slaapkamer een van 66 cm.
Iedereen en fijne zondag verder en vast tot laters. :dag:
O ja, en onze plannen voor vandaag. We gaan vanmiddag even kijken naar het huis van onze knecht. We zijn er nog steeds niet geweest, best wel schandalig, vandaag dus maar even.
Daarna wil ik even naar mijn zus. Heb haar amper gezien sinds we terug zijn van vakantie. En … ze hebben een zwembad. Ideaal als het warm weer is he :unibrow:, kan ik even afkoelen als ik oververhit raak.
Ben net even mijn 2 bakkie aan het indoen en heb altijd zondagssmorgens op de radio een speciaal voor Indische Nederlanders en Molukse mensen een zender opstaan met veel info uit de regio en verzoekjes en dergelijke.
Toen net bijna aan het eind van de uitzending (live) hoor ik ineens onze namen. Worden heel veel sterkte gewenst met de a.s. operatie van kokkie met een mooi plaatje erbij. Dat moet dus iemand doorgegeven hebben, want er werd geen afzender genoemd, alhoewel we de makers van het progamma persoonlijk ook goed kennen.
Ik dus naar boven gerend, naar kokkie, want die stond onder de douche met ook de radio aan, maar had het niet gehoord. Toen ik het hem zei… werd hij best emo. Dat mensen van wie je het niet zo snel verwacht… toch aan je denken. Lief!!
@Roanna
Heb maar 1 zus dus kan gewoon niet missen
En niet voor het zwembad hoor, al is het mooi meegenomen, je kan gewoon vreselijk met haar lachen.
Wat lief zeg, een plaatje om jullie sterkte te wensen met de operatie. Een kleine moeite om het aan te vragen maar het doet je zo goed he, weten dat er mensen zijn die aan je denken en met je meeleven?
@ roanna owh wat lief :wub: met zoveel steun en meeleven moet het wel goed gaan!!
iedereen aan de knoei vandaag?
@ marifran, ik was met de auto omdat de trein goedkoper is en ik na zo’n intensieve dag niet graag meer zover rij.
ben nu nog een beetje trillerig maar wilde niet te lang in bed liggen. alles doet pijn, maar goed, gaat wel weer over natuurlijk. dan ben ik altijd heeeel blij dat ik de dag erna vrij ben zeg, poehhee!
hier schijnt de zon vollop! heb sinds woensdag geen regen meer gezien geloof ik. maar ik blijf wel lekker binnen. mn thaise windding plingelt. deuren open… bakkie erbij
@Roanna: :crybaby: ik schoot er helemaal vol van. Ben al een btj emo de laatste tijd… maar dit is te lief toch!!! We geven ook allemaal zoveel om jullie beiden…dus duimen/denken/bidden we veel voor jullie!!! Je laat nog wel ff weten hoelaat enzo he… Ik houd ervan om op ‘juiste tijden extra te denken/duimen/bidden’
Nu ff rust…
@Bloemmie: ikke ook doodmoe…pfff maar…we hebben t mooi gehad gister toch
@Beps
Beetje emo de laatste tijd. Ook jij even rustig aan totdat het bezoek straks komt. Nu even DE stoel in, ook even nagenieten van jullie dagje strand met de Marren gisteren.
@Beps: Bedankt! Ik nu ook ff :crybaby::crybaby: Heb me zo goed gehouden, maar nu… door jou bijdrage… heel even maar! Maar is wel goed zeggen ze he? Af en toe ff je laten gaan he?
Roanna -Mooi toch, zijn de kleine dingen die het doen! Moest ook even slikken. Jammer, maar ik was het niet! Je zal het vast nog wel eens te horen krijgen.
Bloem - Snap het van de auto, keuzes maken hè. Heb net je kaarten bekeken, een gedeelte tenminste…zo mooi!!! en zo veel al !!!
Hier nog niet geregend (dat ik weet, 's nachts let ik niet zo op:D) Wij straks naar kleinzoon en wss ook al bbschroeien.