TTT Deel 100 min 5

pfff wat ist benauwd…
eerst maar eens de voorbereidingen doen… dan is dat vast klaar…

Zo de bbq voorbereid, nu ff nietsen tot de ‘visite’ komt…(Duurt nog wel ff maar dat geeft niet!!!)

goedemiddag meiden, ik heb niet terug gelezen, het huis is “klaar”", nog in de weer met draadjes en plintjes ect…maar de grote klus is geklaard, zit nog in mijn pon…heb niet bijgelezen, dat doe ik morgen wel even…

hoop dat het met iedereen goed gaat…ik zo badderen, en dan eten en dan naar het huis van zoon toe, die land om 6 uur op eindhoven…jippy

@ viva, wow wat een timing, alles af, zoon weer thuis en vakantie. lieve meid geniet ervan, je hebt het meeeer dan verdiend :kus:

@ beps mmhh lekker bbq and lekker relaxen. tis idd best benauwd.

ik voel me nog steeds halfgaar… had gisteren ‘een paar’ kaarten gekocht en ben nu eindelijk klaar met uploaden en op de site zetten… kan zelf wel een kaarten handel beginnen zeg, pppfppff

@Viva: Mooi, alles nu weer op orde, alles weer op hollandse bodum en jij vakantie… Nu nog rust…maar dat zal straks ook wel ‘moeten’

@Bloemmie: Kaartoloog…das mss een baan voor je hihi :wink:

Fokker onderweg. Lekker in de tuin…
meld me nog wel als we zijn wezen wandelen…

awhh wat een rust hiero
ikke lekker stokbroodje gyros gegeten, lekker met salade erbij… nu een cappu erbij… mhmhmh

Goedenavond.

Inderdaad Bloem… wat een rust he? Zo, ikke ook alweer een tijdje thuis, maar moest ff een paar e-mails schrijven aan deze en gene.

Heb ook weer lekker genoten van deze dag en al het lekkers wat we genuttigd hadden.

Heb verder niet zoveel te melden. Ik zag dat Viva ff onboard was geweest en (bijna) klaar was met de hut en haar zoon thuis komt. Heerlijk voor hun zeg! :thumbsup:

Nou, dit was het wel zo’n bietje. Kweet ff niks meer. Hebben jullie nog een fijne dag gehad of als normaal? Hi, hi!

Nog 32 te gaan, maarja als er bijna niemand is, gaat het niet zo snel he? :biggrin:

:dag:

Ik ben ook weer thuis. Heerlijke middag gehad

Daarna in t bos gewandeld, met Aiji en de 5 honden van de fokker…foto’s krijgen jullie wel eens te zien…nu te moe

Ik ben dus op…ga slapen…niet veel om op te reageren…

@beps: slaap lekker tot morgen

Begrijpelijk Beps na zo’n mooie dag in het bos. Is best vermoeiend he? Hi, hi.

Weltrusten en tot morgen. :wink:

ikke ga lekker slaapie doen
welterusten allen en tot morgen :dag:

Beps welterusten !

Linda Hoe gaat het, de gebruiksaanwijzing al onder de knie !

Wij morgen ook weer zo’n medische dag. :mad: Kokkie eerst om 9.30 uur naar de podoloog voor weer zo’n onzincontrole voor de voeten. Dan ik ff werken en daarna ik voor controle huidarts. i.v.m dat soort wratje, wat toen ooit is weggehaald. Zijn we weer lekker mee dus, maargoed het moet toch even gebeuren.

Bloem - weet je het zeker !? geintje hoor jij ook welterusten !

Roanna - Ben je weer mooi klaar mee, eenmaal in de molen laten ze je niet snel gaan !

Nou, iedereen lekker slapen dan en morgen gezond weer op.

@Marifran: Echt wel. Hopenlijk komt er een keer een eind aan, maarja de economie moet draaien he en daar hoort dat ook bij. :unibrow:

@bloem: slaap lekker en tot morgen

@marifran:Ja begin alles nu beetje onder de knie te krijgen alleen morgen effe nieuwe scartkabel halen die is kapot