Hey meiden, ben er weer even. Roanna heeft gelukkig een kanjer van een update gemaakt. Ben een beetje lui en sluit me daar lekker bij aan.
Moet mezelf even opkalefateren want was ontzettend benauwd op stal, dan de boodschappen en als de tijd en het weer het toelaten nog even naar het water. En … hopelijk vanavond uiteten. Maar weet om 15.00 pas of ik moet werken vanavond of niet. Vrees het ergste!!!
Lekker ego he … zal vanavond beter mijn best doen.
Goedenavon ladies.
Wat een rust hier he? :lol: Iedereen al op vakantie, of zomaar even weg?
@Marion: Is je “ik vrees het ergste” uitgekomen? Niet weg of gaat dat nog gebeuren?
Wij zijn voor het eerst na jaren… een heel eind wezen fietsen en het voorstel kwam van kokkie zelf. Normaal wil hij nooit fietsen, laat staan zo’n eind weg. Onderweg naar zo’n kofferbak verkoopmarkt geweest en toen nog even langs de Acti*n gefietst, want de bel van kokkie z’n fiets was verroest en deed het dus niet. Gelijk even een dubbele fietstas en zo’n moderne fietspomp erbij gekocht, dus kunnen we voorlopig weer vooruit!
Oh nee, daar komt voorlopig even niets meer van, nouja miss dan voor erna.
Het was lekker warm vandaag he? Hopenlijk hebben de meiden het ook droog en zonnig gehouden daar aan de Noordzee. :lol:
Ga zo nog ff lekker een poosje buiten in te tuin zitten de zaterdagkrantjes lezen. Miss, ga ik nog wel ff scooteren. Even zien of ik er zin voor kan maken. :hihi:
Iedereen nog een gezellige en fijne zaterdagavond gewenst. :dag:
@Roanna
Mijn ‘vrees het ergste’ is idd uitgekomen :crybaby:
Ga zo meteen maar aan de slag, zie er tegenop want het is zooooooooooo benauwd daar nu.
@Marion: Oh meid, ik voel helemaal met je mee. Als ik in de buurt woonde kwam ik op mijn scootertje naar je toe om te helpen, maar helaas. Sterkte ermee hoor!
Thanks :kus: … gaat lukken hoor Roanna, een grote fles water mee. Maar goed, ga zorgen dat ik in de werkkleren kom. Tot strakkies!!!
Werkse Marion. Ja, hoe eerder je begint, des te eerder weer klaar!! Het moet toch gebeuren. ![]()
Ga ik toch maar even scooteren, kan ik gelijk even een paar kaartjes op de post doen. ![]()
Latersssssssss
Potverd…gaat niet door, want het begint hier ineens te regenen en te onweren, terwijl het heel niet donker was. :disgust:
@Roanna: dat is balen. Bij mij op deze kant van de veluwe is het nog droog.
ik wens iedereen een fijne avond toe.
Ik ga eventjes televisie kijken en dan naar mijn bedje. Morgenvroeg gaat de wekker weer om 5:45!
Groetjes Jac
heb iets te vroeg gezegd dat het hier niet regent.
Nou het regent nog steeds niet, maar het rommelt wel iets.
Heel in de verte maar goed.
Groetjes Jac
En hier is het weg, dus het komt nu naar jou toe Jac. :unibrow:
Weltrusten dan voor zo en werkse morgen weer.
Meiden ik ben thuis, heb al een borreltje ingeschonken
Heb na overleg met de andere ‘harde kern’ dat ik me niets aan trek van de rare opmerkingen van ‘onze beheerder’ die er zn hobby van maakt mij verkeerd te begrijpen denk ik maar…
Heerlijke dag gehad, genoten van het heerlijke zonnetje aan het strand, en om een uurtje of 5 naar de gelegenheid waar Mierre werkt. Daar wat gegeten en met Miertje bijgekletst. Terug naar Crazy en heerlijk na gekletst met Crazy en haar hubs en dochter…
Een heerlijke dag, met veel zon en gezelligheid
Meiden bedankt hiervoor…
Thuis de storm en regen in gereden… en nu maar hopen dat het mooie weer van de kust morgen hier is…
(Zo een lekker ego berichtje)
Zooooooooooo … we zijn er weer klaar mee. Ook hier heeft het even flink geonweerd. Ik had er geen hekel aan want het werd er meteen een stuk koeler van.
@Marion: He, heerlijk hoor dat je er weer klaar mee bent. Nu even relaxen.
Ik ben nog wel heel even wezen scooteren, maar het werd me te donker en in de verte weer onweer, dus de kaartjes gepost en gauw weer naar huus op an.
@Beps: Heerlijk meid, dat jullie zo genoten hebben. Had ook niet anders verwacht. Het was jullie en met name jou, gegunt hoor! ![]()
ikke ook weer veilig thuis
halve wereldreis op deze manier, maar toch maar een paar kilometertjes. heb heerlijk genoten van onz landje. wat is het daar mooi!? ik ken alleen de noordze evan scheveningen en HvH en das nou nie echt super duper, maar dit was heerlijk
3 uurtjes op t terras in t zonnetje gezeten, voetjes in t zand. beetje beppen enzo
wel helemaal dood nu, hopelijk is morgen lang genoeg om bij te komen maar vrees t ergste… ![]()
@Bloem: Dat bedoel ik maar. Gaan we altijd naar het buitenland, terwijl het hier zo mooi is. Maarja ik zeg altijd maar, Nederland is heel mooi, het zou alleen overdekt moeten zijn. :vak02:
Maargoed, ik vind het ook wel weer best voor vandaag.
Iedereen weltrusten en tot morgen maar weer. :slapen:
NL overdekt… mhmh… moet ik nog ff overnadenken… word zo benauwd vrees ik ![]()
En nu…Naar Bed…
:slapen: lekker
ikke ook zo naar bed vandaag gewerkt alleen bijna niets te doen dag duurde dus erg lang vanavond paps en mams op bezoek gehad, nieuwe tv is echt super morgen met vriendin naar de bios, zonnebank en barbeque bij mijn ouders
@ linda klinkt gezellie!! een nieuwe tv en dan toch naar de bios
hahaha
nee grapje! veel plezier
ikke slaapie doen, batterijtjes zijn ver leeg…