@roanna: 32 inch (82 cm), ikke heb nu 55 cm
Linda,altijd leuk om bij bekende in het hotel te zitten,hoop ook voor je dat de bosbranden snel onder controle zijn,las dat het dicht bij Lindos zit,weet niet hoever jij daarvan af zit.
Ik ga ook proberen te slapen,weltrusten allemaal
@tkl: wij zitten in Kolymbia, weet niet hoever dat er vanaf is, slaap lekker en tot morgen
Ik ga ook slapen weltrusten allemaal en tot morgen
Zo, nog even een levensteken van mij. Ik was van plan om nog efkes op het balkon te gaan zitten met een wijntje, maar ik heb eerst eens even een bladzij of 10 teruggelezen, om te kijken hoe het met jullie gaat.
Heb niet alles onthouden, maar…
@ Raak als het goed is nu in Antalya
@ Iemand (marifran???) misschien Pfeiffer, vervelend voor je!
@ Cyn achter een megaberg folders
@ Beps nieuwe baan, gefeliciteerd!!!
@ TRL, meissie, meissie toch, Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen, het is heel naar voor je. Maar ik denk ook dat je je blik op de toekomst moet richten, en alle liefde aan je kindje moet geven, maar dat kost tijd, loslaten, maar ooit zal het makkelijker gaan. Heel veel sterkte, meis.
@ Roanna, eindelijk de operatie, ik heb alleen niet meegekregen wanneer, maar iig snel. Dan ligt ook jullie toekomst weer open!
@ Bloem, we hebben het strand vanmiddag even uitgetest voor je en het ligt nog steeds prima! Ik hoop dat het weer meevalt, morgen, of eigenlijk vandaag.
Zie jullie wel verschijnen
@ MK, NEE IK BREI GEEN SOKJES!!!, Ik brei helemaal niet!!!
Maar volgens de berichten gaat het wel nog steeds goed, en ze zijn vandaag voor het eerst bij de verloskundige geweest.
Met mij gaat het super, werk naar m’n zin, dinnetje terug uit Turkijke, lieve vriend…Die nu dus voor 3 weken in Adana zit. Maar vanavond wel een uur op msn gehad, met cam, dus ik kan er weer even tegen.
Nou, ik ga nu toch nog even een wijntje drinken op het balkon, het is nog superwarm. (Alleen niet zo heet als in Adana, daar was het net nog 45 graden)
Knuf…Mar
goooooooooood morninkkkk
oeff… ben nog vroeger dan dat ik naar mn werk ga en dat stomme boek waarin ik bezig was MOEST uit, ken je wel? te weinig blz om te laten liggen en te veel om zo ff uit te lezen…arch!!
maar goed, ben er
en ben zo weer weg hahahaha
Goede morgen, moet aan het werk maar eerst …
@Bloem-Beps-Crazy-Mar
***HEEL VEEL PLEZIER AAN DE KUST!!! ***
Het weer is goed dus de ideale plek voor een meeting toch? Beetje zonnen, zwemmen, terrasje, kebabje. Lijkt zelfs ‘bijna’ Turkije. Maar ja … ook weer niet helemaal natuurlijk.
Ook ik zo onderweg
@Crazy en Miere… we komen er aan…
Morgen,
Hier erg bewolkt,nog geen zon.
Marion,druk met de beestjes.
Beps,Bloem,Crazy en Mar,heel veel plezier vandaag.
Iedereen een fijne dag gewenst.
Linda: 5 augustus - Rhodos:GREECE:
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Bloem - Beps -Crazy- Mar - Gaat een hele gezellige dag worden , met of zonder regen , jullie vermaken je wel !
Roanna - druk, druk, is goed, des te sneller gaat de tijd, straks weet je niet hoe je al die vrije tijd en rust door moet komen ![]()
We zouden vandaag naar Amsterdam maar dat staat nu voorlopig voor volgende week op de agenda.
Ga nog even terug lezen, maar voor nu even prettige dag allemaal !!!
Goeiemorgen,
Vanmorgen weer vroeg wakker, buurman is nog steeds bezig. Plannen voor het weekend. Paar uurtjes werken, (hoef maar tot 8 uur), naar een verjaardag en van de zon genieten
@Bloem, Beps en de Marren: Een hele fijne dag vandaag
@Beps: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!
@Marifran: Nog andere plannen voor t weekend?
Hai Toos ! Weet nog niet, Hubs gaat zo de motor een beetje oppoetsen, nog geen tijd gehad dit jaar haha, en dan vanmiddag blokje rond, Zomercarnaval Rotterdam of gewoon fietsen. Zal buienradar eens bekijken.
Jij ook prettig weekend, eventjes werken maar, is zo om !
Stelletje Flierefluiters hè !
En morgen verjaardag kleinzoon vieren, hij wordt (maandag) 8. Maadag is hij weer bij ons, mag hij kiezen waar we heen gaan.
Goedemorgen ladies.
Het zal vandaag wel erg stil zijn hier op het forum, want de altijd aanwezigen, zijn een dagje uit. En gelijk hebben ze.! ![]()
@Toos: Heel verstandige woorden van je op dat subtopic. Kan wel zien, dat je in de zorg werkt en daardoor een medische achtergrond hebt. ![]()
@Marifran: Jij in ieder geval wel weer van de partij. Nog iets leuks in de planning voor het weekend of nu maar even rust op de plaats?
@Marion: Zoals gewoonlijk weer even druk en dan misschien nog ff tijd om hier te komen. Ja, werk gaat voor Marion, want iemand moet het toch doen. Gaat niet vanzelf he? ![]()
@TRL: De administratie weer even bijgewerkt voor vandaag. Goed weekend TRL en probeer een bietje te genieten.
Ik zo ff de hut strak trekken hier beneden en dan ff schapjes doen. Morgen gaan we bij de zoon BBQen en wil zo even naar de poelier en dan moet je wel een beetje op tijd zijn, anders is al het lekkere al weg.
Het heeft hier trouwens vannacht behoorlijk geregend. Ik hoor op de radio ook dat er onweer was, maar daar heb ik niks van meegekregen. Ik zag het aan de plas water, wat op de tuintafel lag.:vak02:
Nou meiden, die nog thuis zijn … hele fijne dag verder en een heel goed weekend. Toos … crockse nog ff vandaag. Oh dan… 8 uurtje maar. Moet kunnen. :finger:
Doeggggggg
@Toos: Oh, verkeerd begrepen. Je hoeft maar tot 8 uur. Vanaf?
Ik zou die buurman erop aanspreken en zeggen, dat je voor straf een keer wilt zweten in dat hok van hem .:lol: :dag:
Ik zie trouwens dat Beps nog steeds ingelogd staat. Ze mag hier gewoon niet weg, al in ze momenteel heel niet hier op het forum.
Wel lachuh hoor Beps. :crybaby: :lol::lol:
Oh, nou ga ik echt. Moet zo nodig hier aan het werk he! ![]()
Correctie…het lampje van Beps in nu uit! ![]()
By the way… het regent hier weer.:zon02:
Stond vanmorgen wel redelijk op,stonden wat dingen op de planning,maar helaas kwam er roet in het eten en voel ik me weer K,zullen de hormonen wel zijn,hoop dat dat snel ophoudt.
Roanna,lekker bbqen morgen
Marifran,lekker toeren op de motor of fiets veel plezier.
Hier nog droog,maar wel bewolkt met een klein zonnetje
Trl - Kop op meis, Ga even eruit vanmiddag met een vriendinnetje of gewoon voor jezelf of de baby klein dingetje kopen !
Groetjes , misschien tot later :dag: