@Roanna: wel boeiend
@ ROANNA owhkey… nou ja, gelukkig kan hij dan in zo’n goed ziekenhuis terecht. en jullie hebben samen zo’n beetje hetzelfde doorgemaakt… maakt t allicht makkelijker om t in te leven enzo… i dunno…
nou de duimen draaien hoor…
hier in t suyen gaan de kaarsjes ook aan en t komt allemaal helemaal goed en dan strax lekker in september of oktober misschien nog ff lekker weg, om te genieten dat alles goed is gegaan!!
Nee tuurlijk nie, je mag hier ook nie weg! ![]()
Bloem,dank je voor je wijze woorden,en ik weet dat ik dat ook echt moet doen,maar ben een denker,maar hoop zelf ook met de tijd dat het gevoel weggaat.
Beps,weltrusten en wel genieten he morgen.
Roanna,mijn duimen draaien ook hoor.
@bloem/beps: de groeten aan de Marren morgen
@Beps: Hmmm… wel een bietje vreemd he? Van de week nog complimenten voor je bijdrage en nu dit!
Je hebt helemaal gelijk. Blijf lekker hier meebeppen en laat de boel de boel. Als iemand wat wil weten, vragen ze het maar aan de beheerder. :lol:
Ik wens jou en je beste vriendin een hele fijne en leuke dag morgen. Laat je pret en voorpret niet bederven. Ga lekker genieten morgen, met wie nog meer dan ook.
@TRL: Natuurlijk hebben wij makkelijk praten. Dat heb ik ook al wel vaker gezegd, maar jou steeds zo down en verdrietig te zien, komt bij mij ook als heel erg over. Terwijl dit ook een mooie tijd kan en moet zijn. Hopenlijk zul je het ooit zelf ook inzien. De tijd zal het leren. :kus:
Fijn te weten, dat ik zoveel lieve vrienden en vriendinnen heb. :chin:
@roanna: wist je dat nog niet, dat je zoveel lieve vriendinnen hebt
yup
you’ve got a friend!!
anyways
ik ben naar bed, morgen om half 8 richting station en om 8h de trein richting t noord-westen!! me like… me zin an! hopelijk blijft t mooi weer! owh ja, ging ik nog ff naar kijken!?
@bloem: heel veel plezier morgen
@beps: ook jij heel veel plezier morgen
@ Linda, ja dank je!! gaat denk ik wel goed komen!
:dag:
Ikke morgen werken van 9.30-18 uur en 's avonds samen met paps en mams de afscheidswedstrijd van Jaap Stam kijken op mijn nieuwe tv
@tkl: mijn oom en tante zijn nu op vakantie op rhodos zitten in hetzelfde hotel als erwin koeman hebben van de week al even met hem gepraat
Hoop trouwens dat de bosbranden op rhodos snel stoppen
@ linda hoop t ook voor jullie anders blijft er nix meer over
:tssk: morgen tussen de 70 (ene site) en 95 (andere site) % kans op neerslag :tssk: toch maar ff pluutje meenemen dan!
okey doeiiiii
@bloem: doei!
Weltrusten en slaap lekker allen. ![]()
@Bloem: Heel veel plezier morgen met of zonder plu. :zon:
@Linda: Jij ook nog even… werkse morgen en heel veel plezier met je nieuwe tv. Hoe groot beeld? :unibrow: