TTT Deel 100 min 5

oh oh heb jullie niet eens gedag gezegd… Maar had om 17.30 uur nog een klant en die bleef tot 18.10 dus had ff geen tijd meer!! Nu druk kaarten aan het schrijven :tongue: ook naar TR dus helemaal in het turks :wink: Ben benieuwd naar zijn reactie :smiley:

Meiden ik wens jullie een fijne avond, en een fijn weekend… Ik heb 2 dagen vrij, maar misschien dat ik zondag nog even naar de zaak ga om nog wat folders weg te werken… Zitten nu op de helft pfff :finger:

:dag: En voor iedereen een dikke :kus:

@cyn: geniet van je vrije dagen!

Linda: dankje!!! Al een ds gekocht? Kun je ook sudoku voor kopen… En wat je misschien ook wel leuk vind… Mahjong :D`

@Cyn geniet van je vrije dagen!! Heerlijk 2 dagen vrij!
@Linda een DS gekocht?? Ben ik ook nog opzoek naar. Welke kleur heb je?
Succes met spelletjes uitzoeken!

@iedereen: Een fijn weekend!

Groetjes Jac

Jac: haha ik weet niet of linda hem gekocht heeft hoor… maar ze had het er over… Ik zelf heb een roze… and love it!!! :wub:

Ben ik weer. Nou van buiten zitten en scoteren komt niks van, want wordt voordurend opgehouden hier. Enneh… vraag maar zoveel je wilt hoor Bloem. Mij maakt het niets uit. Ik vertel wel! :biggrin:

Ik kan wel in dat ziekenhuis blijven die dag, maar heb er niets aan zolang hij onder zeil is, zeg maar. Mag er pas bij, als hij weer op IC, danwel zaal ligt en dat kan een tijdje duren die dag.

Gelukkig niet de hele tijd in Zwolle zeg. Ben al blij dat het maar voor tijdelijk is. Waarom hij daar niet kan blijven is , omdat het een gespecialiceerd ziekenhuis is, waar dus die hartoperaties en het dotteren wordt gedaan. Dat doen ze niet hier in A’doorn. Dat je weer zo snel mogelijk weg moet daar, is dus ook dat jij weer plaats moet maken voor de volgende hartpatient.

Dus, indien mogelijk zo gauw mogelijk weer naar je eigen ZH en dat is voor mij ook weer veel prettiger. Ze hebben hier wel een hele goed hartafdeling in A’doorn, alleen doen ze niet operen en dotteren. Ik ben toendertijd ook in Zwolle gedotterd, maar ik herkende er niets meer van, omdat ik toen een dag of 3 à 4 buiten westen was en toen weer terug ging naar hier.

En lekker met moeders winkelen is af en toe zeker wel leuk hoor! :slywink: Daarom doe ik dat ook zo nu en dan met onze dochter, gezien zij het financiel ook heel moeilijk heeft door allerlei omstandigheden. Wij steunen haar zowie zo ieder week met een paar centen, zodat ze de nodige boodschappen kan doen. Overleg dat zelfs niet eens met mien kokkie, want hij vind het toch wel goed. :wink: En ach… zolang ik het kan missen. Denk altijd, kan het beter nu geven met een warme hand, als straks met een koude. Hi, hi. :biggrin:

Zo, dat was weer een lange. :stuck_out_tongue:

@jac?cyn: heb nog steeds geen ds gekocht

@ cyn geniet van je weekend!!

@ roanna, brengt dat dan geen extra risico’s met zich mee, dat vervoeren zo kort na de operatie, aangezien t wel met een ambulance moet enzo?
en ga je zelf met de auto naar zwolle (jij reed toch niet?) en en en… pfpfppf, er komt wel veel op je af he?! weten ze dan wel alles in A over dotteren, als ze t zelf daar niet doen… ja dat zal wel…
wel lekker dat je gewoon vrij bent en bij je kokkie kan zijn! zo hoort t!

Ik weer thuis uit t bos…
Heerlijk gewandeld, aiji doodmoe…

Nu ff bankhangen

Meiden Ik ben weer ff gone…
Onze FANTASTISCHE BEHEERDER… hij kan alleen maar, en telkerkere MIJ afzeiken…
Dus… tot ergens ooit weer
Ik laat dat nl niet toe…NIEMAND die mij publiekelijk tot een nitwith verklaart…alleen omdat ik vind dat je gezondheid TEN ALLE TIJDEN voor geld gaat
(tenslotte is dat het elk jaar terugkerend onderdeel dat behoort bij het wel of niet enten…)

doe niet zo mal beps!!

Beps,van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan,

Roanna,ik weet t dat ik hem uit me hoofd moet zetten,maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan,gaat dus niet makkelijk.

Mk,heb hem na me vakantie nog wel aan de telefoon gehad en toen hebben we ook een normaal gesprek gehad over namen enzo en dat hij het kind straks wel wil zien,hij was bij vrienden en zei dat ik de volgende dag terug kon bellen,maar ja sinds die tijd neemt hij dus niet meer op en op smsjes reageert hij ook.Heb ook echo foto’s opgestuurd maar ook geen reactie op gehad.erg vreemd dus allemaal.

Bloem,owww leuke verrassing van je mams lekker shoppen.

Beps,niet weggaan hier hoor,wil je niet missen.wat moeten we zonder jouw hier.

Kaylo,ziekte van pfeiffer daar kan je wel ff zoet mee zijn,van harte beterschap

Hij hoeft toch niet 4 keer te vermelden dat ik TE DOM ben…
En dan nog en nog…

Nee Bloemmie, dit is de 2de keer dat meneer vind dat ik mn mening niet mag melden… en dus ben ik DOM…
Nou zou ik het liefst reageren…maar ik wil me niet tot zijn niveau verlagen… :finger:

hihi thanks

Ik kom niet eens uitgelogd…
GRRRRRR

hahahaha
@ beps bedoelde dat de turkije forum groter is dan 1 zon miezerig topicje…
you own the place :stuck_out_tongue: hahaha… please dont go…
dont goooooohooooooo owh gooo please dont go… dont goo…

@ trl nee dat is niet raar, hij wil geen contact meer… en om eerlijk te zijn denk ik dat dat het beste voor jou en je kindje zal zijn
ik weet dat je nix liever wilde dan samen met zn 3-en maar hij heeft nu eenmaal die keuze gemaakt. en laten we ff eerlijk zijn… als hij jou niet wilt met kindje, dan was hij je ook niet waard zonder kindje. denkt alleen maar aan zichzelf, is er niet voor jou wanneer je hem nodig hebt… laat hem gaan, laat hem los, denk aan hem als in t verleden.
je ex. die turk met wie je ooit wat gehad hebt. hou de mooie herinneringen maar scherm je af voor de pijn die hij je doet, hij is het niet waard…
en weet je wie wel al jouw liefde, aandacht en zorg waard is? maar vooral jouw geluk, je lach, je glinstering in je ogen? kortom jou laat genieten van wat je wel hebt? jouw kindje lieve meid…
tis niet makkelijk, tis niet snel over, maar laat t los.
tis de tijd die alle wonden heelt…
begin met loslaten… schrijf zn nummer op, maar delete t uit je phoon
geef zn adres aan je moeder, maar hou t niet in je hart. gooi oude emails weg, haal de foto;s uit t zicht… laat t los. stap voor stap :kus:

Zo, toch nog een tijdje buiten gezeten.

@Bloem: Ik denk dat het met die risico’s wel mee zal vallen, want ook in zo’n ambulance is alles aanwezig. Ik ben toen ook weer terug met de ambulance gekomen en dat is ook gebruikelijk. (Ik was een spoedgeval, heen en terug met ambulance, waarvan de heenweg met loeiende sirene.)

Zelfs als je alleen maar gedotterd wordt, ga je meestal dezelfde dag met een ambulance weer terug naar je eigen ZH. In A’doorn dotteren ze (nog) niet. Wel hartcatheterisaties en dat is zelfs nog niet in alle ZHzen.

Dat ik toen 3 dagen moest blijven, kwam omdat ik ernstige complicatie’s had na het dotteren. Bij mij was zo’n stent geplaatst om de ader te verwijden en die was los geschoten, met als gevolg een inwendige aderbloeding en opnieuw een hartinfarct. Toen met spoed opnieuw gedotterd via de andere lies en toen ging het wel goed.

Hoe ze in een ZH weten dat je gedotterd moet worden, zien ze of op echo’s in mijn geval toen, of met catheteriseren, wat kokkie heeft gehad.

Zo een hele les biologie. Ha ha.

Enneh… nee ik rijd zelf niet. Ga met de trein. Is gelukkig goed te doen vanaf hier en het ziekenhuis daar, ligt op loopafstand van het station en voor de rest wil iedereen mij wel brengen dus, dat komt wel goed. Is hopenlijk toch maar voor een paar dagen en dan hier is het ook heel goed met de bus of scoot te doen.

Diegene die dit niet boeiend vinden… gewoon overslaan hoor! :lol:

Bloemmie :thumbsup: Giga goed gezegd…
TRL: :kus: en you know…

En nu, nu wil ik naar bed, mn gedachten terug naar de blijdschap van voor deze avond…de middag, het fijne gevoel van een nieuwe baan…en geen GEZEIK AFGEZEIK EN … lama…Onder die catagorie dan maar…

Ik laat t bezinken…maar weet wel waar mn prioriteiten liggen… TTT, en verder doe ik niemand maar meer tips enzo geven… Daar hebben we een beheerder voor…

:greece:Linda: 5 augustus - Rhodos:GREECE:

Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray