TTT Deel 100 min 5

Me sooo happy!!!
Ging erg makkelijk, gesprek was kort en duidelijk
18 Aug beginnen. Alleen avond- en nachtdiensten en eens in de 3 weken een weekend…
Zoooo lekkerrrr

Nu ff schapjes met hubbie… en ff vieren dat het goed gegaan is!

Beps: wat voor baan is het dan? Alleen avond en nacht… Poeh vind dat zo super dat mensen dat kunnen… :thumbsup: zou echt niks voor mij zijn!

@raak
Wat een toestand, niet te geloven. Ik hoop dat je toch nog kunt genieten van de korte tijd die overblijft.

@kaylo
Pfeifer, dat is niet zo mooi. Goed je rust nemen! :kus:

@cyn
Nog 1200… je kunt de rest van het jaar geen folders meer zien.
Ik hoop dat jullie er veel extra door gaan boeken.

@beps
Een nieuwe baan, GEFELICITEERD HOOR!!!

@bloem
Ruzie met de GGD en een gezellig weekend voor de boeg.

@crazy
Welkom terug en veel plezier het weekend :wink:

@damber
We zien je bijna niet meer, gaat het wel goed met je???

@linda
Nieuwe tv gekocht en afscheid moeten nemen van het erfstuk :crybaby:

@marifran
Druk met fietsen en het oppassen.

@marion
Nog niet helemaal hersteld van de turkijeblues en thuis alweer druk aan het werk. En dan je vriendin af moeten zeggen omdat jij weer niets mag zeggen… soms valt het leven niet mee.

@miere
Ben je al sokjes aan het breien?

@roanna
Eindelijk dan toch het telefoontje gekregen dat er plaats is voor kokkie. Operatie is niet leuk, maar gelukkig weten jullie eindelijk waar jullie aan toe zijn. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig en herstelt kokkie weer snel. Ik hoop toch zo voor jullie dat jullie er toch nog even tussenuit kunnen samen :kus:

@toos
Leuk hoor dat we een kijkje mochten nemen in de kraamkamer :smiley:
Ik hoop dat de sauna af is en dat je morgen wel uit kunt slapen of moet je alweer crocken?

@trl
Ik heb toch zo met je te doen. Dit moet een mooie tijd zijn, maar jij kunt er niet van genieten. :kus: :kus: Gevoel is een raar iets. Heb je V. nog wel gesproken sinds je weer terug bent in NL?

@viva
Kast weer ingeruimd, het aantal resterende banen behang is te overzien, zoonlief komt bijna weer thuis, het gaat weer redelijk goed met pa. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat jullie straks kunnen genieten van jullie welverdiende vakantie. Een beetje rust voor jou kan echt geen kwaad.

Wij zijn gisteren lekker een dagje met de kinderen weggeweest naar de Apenheul. Leuk hoor en we hadden natuurlijk perfect weer.

@Beps: gefeliciteerd met je nieuwe baan!!
@Cyn: succes nog eventjes met de foldertjes
@Kaylo: rust maar goed uit, ik ken het. En als je voldoende rust neemt moet het iets sneller gaan dan dat je doorgaat in je normale ritme.

Groetjes Jac

@Raak: o ja EEN FIJNE VAKANTIE!!!

**BEPS :

**

MK - Zo hééé - die is niet mis :thumbsup: , volgens mij ben je niemand vergeten !!

Gezellig naar de apies geweest, goed idee , ik moet voor volgende week ook nog wat bedenken !

@Cyn: een servicedesk(ook weer callcentre) maar in eigen dorp, 10 min reistijd. En avonden en nachten en weekenden, dus alles buiten kantoortijden. Perfect, want hubbie werkt die ook!!! En dan zien we elkaar meer!!!

Oh Beps… wat een mooie bericht. Was het duimen toch niet voor niks geweest. Ben zo blij voor je!

Speciaal voor jou, van mij, voor je nieuwe baan.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bloemen/121.gif

Goedemiddag.

Ik heb net even bij zitten lezen en sluit me dit keer ook even aan bij de updates. :biggrin:

Ben zo’n uurtje terug van de stad. Kokkie ff bij de Turkse kapper z’n bol laten kaal scheren en ik intussen even shoppen. Heb een nieuwe “Annie, hou jij me TASSIE ff vast” gekocht en nog een leuk t-shirt bij Zar* in de opruiming.

@MK: Dan waren jullie een aardig eindje van huis , als jullie hier waren geweest. Leuk is het daar he!! Zijn er zelf jaren geleden ooit eens geweest en vond het toen ook zo leuk.

Dus Marifran… wat let je? Gewoon een keer doen. :biggrin:

@Cynthia: Al bijna klaar? :stuck_out_tongue: Zal ik komen helpen?

@TRL: Meisje, meisje, wat moeten we toch met jou aan? Probeer hem toch uit je gedachten te bannen en ga genieten van je zwangerschap. Ik weet ook wel, dat je dat liever met hem zou doen, maar het is nu eenmaal niet anders. Hij is hier niet en hij komt hier niet. Ik wil me er natuurlijk ook niet teveel mee bemoeien, maar ik heb zo met je doen als ik dan lees, dat je hem niet uit je gedachten kunt krijgen. Probeer het toch eens,… zei moeder.

Zo, kokkie is schijfjes aan het bakken, dus even eten zo. Hadden in de stad alwel een kaasbroodje en koffie gehad, daarom nu had nog niet zo’n honger.

@beps: gefeliciteerd met je nieuwe baan!

jippie wat een heerlijke berichten allemaal
ikke ook mega blij!!

@ beps ik wist t wel. je kan t… niet vergeten om dat overdag ook een beetje te slapen :wink: hopelijk gaat dat lukken
@ mk lekker naar de appies… was t niet mega druk?
@ roanna, is kokkie er helemaal klaar voor? is hij nerveus? heb je vrij op je werk? hoe lang moet hij waarschijnlijk in t zkh blijven?

voor de rest sluit ik me bij mk’s update aan!!
ikke een gekke drukke dag, baas had me naar huis gestuurd, zeg ik geen NEE tegen, hard gewerkt, vond dat ik t wel verdiend had, boodschappies bij de lidl gedaan, viel niet tegen en thuis mamma teruggebeld en die boodt mij een super kado aan en ga ik geen nee tegen zeggen, alleen kan nie morgen dus ff een andere keer verzinnen

ook nog mooi kaarten in de bus, buikje vol, wijn voor mn neus: me happy :biggrin:

@bloem: en wat is t super kado? hahaha

Goedenavond inmiddels.

Zo, lekker gegeten. Moet zo nog wel ff truussen maar da komt wel.

@Bloem: Om even antwoord op je vragen te geven.

Nee, hij is totaal niet zenuwachtig en zoals ik aleens eerder zei, hij maakt zich altijd meer zorgen om mij die thuis alleen achter blijft. Dan zeg ik 100 keer dat dat niet hoeft. En nee, Bloem hij is ook niet bang, ik denk mede ook omdat hij gelooft. Hij houd zich daar ook stevig aan vast.

Hij moet, als alles gaat zo als het moet gaan een dag of 3 in Zwolle blijven, alleen weet ik niet of dat nu ook zo is, omdat er dan net een weekend tussen zit. Hij moet nl. terug met een ambulance naar A’doorn. Kweet niet of ze dat ook in het weekend doen. Dan nog een dag of 8 a 10 hier in het ZH en dan als alles goed gaat en er geen complicatie’s zijn, naar huis.

Ik heb in principe dus vanaf a.s. woensdag vakantie en zal proberen zoveel mogelijk bij hem in Zwolle te kunnen zijn. Tijdens de operatie, wordt ik zoveel mogelijk telefonisch hiet thuis op de hoogte gehouden. Zo gaat het er ongeveer uitzien. Ik neem dan ruim 3 weken vakantie en indien nodig erna nog zorgverlof.

Ik ben ook blij dat er toch vandaag nog wel wat blijde mensen waren. Als jullie blij zijn, ben ik dat meestal ook! :biggrin:

Inmiddels ook al getruust. :wink:

Maargoed meiden… ik ga nog ff een paar belletjes plegen, want er zijn nog altijd vrienden en familie die geen computer, laat staan internet hebben en ga dan nog een poosje buiten (tuin) zitten met een bakkie leut. Miss nog wel ff met de scoot weg, ik zie het nog wel.

Latersssssss.

@ roanna :dag: enjoy the summer breeze… poehee das eigenlijk best lang?! waarom kan hij niet al die tijd in zwolle blijven en waarom mag/ kan je niet in het zkh zijn tijdens de operatie? en jij? ben jij zenuwachtig? bang… ja, daar weet ik t antwoord wel op denk ik :wink:

sorry trouwens voor alle vragen… is niet erhm… slecht bedoeld, gewoon beetje meedenken/ inlven in de situatie.

@ linda, kado is dat mammie mij mee uit winkelen neemt. en das eigenlijk hard nodig maar heb ik geen geld voor en is best een verrassing. heb t uiteraard geaccepteerd maar voel me er wel een beetje opgelaten onder, misschien iets te veel over mn bezuinigingsplannen uitgeweid ofzo :S

Bloem gewoon dankjewel zeggen niets achter zoeken - Moeders vinden het gewoon leuk met hun dochter te winkelen en ze blij te maken !

@ marifran, nou ja :smiley: da zal t niet helemaal zijn, dit is in nauw overleg met mn vader gegaan, maar ik ben er erg blij mee, ze wilde eigenlijk morgen gaan, maar heb dan al iets anders, dus hopelijk vinden we volgende week een koopavond aangezien t nog opruiming is enzo…
ik ben er erg blij mee en laat maar weer zien hoe gelukkig ik ben met de mensen om me heen :smiley: yup… love is in the air!