TTT Deel 100 min 5

iedereen druk en aan t werk
wat een weer he?!

@ toos, ga morgen om half 8 weg en verwacht niet op tijd terug te zijn, dus nee, geen boodschappies morgen
@ viva het einde is in zicht, nog een paar baantjes!

Goedemorgen Dames,
Ik sta op het punt om te vertrekken maar zou eigenlijk al in Antalya geland moeten zijn. Dit geloof je toch niet : ik vlieg via Brussel met C.rend.n, denk dat gaat wel goed. Maar nee hoor, in het grote journaal van Belgie gisteren C.rend.n heeft mensen 40 !!! uur met kleine kinderen op Zaventem gestrand laten zitten. Ze hadden een toestel van ARKEFLY
gecharterd en die was kapot gegaan !!! Dus ik meteen bellen of dat gevolgen had voor mijn vlucht, zeiden ze doodleuk ja mevrouw we zijn de veranderingen op de site aan het doorvoeren dus moet u even volgen. Kunnen er nix aan veranderen. Dus ik vlieg 9 uur later als geland door ARKE. Te errug he. Kan er nu wel weer om lachen maar was allang blij dat ik vannacht niet voor l.l naar Brussel was gereden maar lekker in mn bedje lag.
Zo deze ego moest er ff uit:lol:
Beps suc6 vanmiddag, zal duimen in het vliegtuig
Rest allemaal een fijn en zonnig weekend

Bloem,alvast veel plezier morgen,Beps jij ook.

Raak,jee das balen ga je al zo kort en mis je nog een paar uur ook.In ieder geval veel plezier.

Ik voel me nog steeds K,weet t soms echt niet meer wat ik allemaal denken moet,misschien denk ik wel teveel…

raak : kom nog gauw even binnenwippen om je toch nog een voorspoedige reis te wensen. Had het gisteren ook gezien op het nieuws : mensen die meer dan 48 uur vastzaten op Zaventem (vlucht naar Bodrum).
Kregen ze wel een overnachting, nou ja !!! Leuk begin van de vakantie !!!

Moest meteen denken aan Toos : was geboekt met Corendon en vlogen met Arkevlaai !!!

Hopelijk hebben jullie meer geluk hoor meid !! Geniet er in elk geval van !!

Vrienden van ons zijn deze morgen vertrokken naar Kusadasi (10u10). Ga even zien op teletekst of ze inderdaad vertrokken zijn !

Raak : geniet ze !!! :vak02: :vak02: :vak02:

En kan het niet laten om toch nog even een egootje te geven :

Deze morgen terug naar de dokter geweest (nog maar eens bloed laten prikken) en vermoedt klierkoorts. Gaan ze nu testen op doen, dinsdag uitslag.

Dus bij deze : sorry meiden, lees wel wat mee, maar ga liever in mijn bed of luie zetel liggen en slapen !!! (heb jammer genoeg geen laptopje, dus moet telkens naar boven).
Hopelijk nemen jullie me dit niet kwalijk, maar heb gewoon de fut niet en heeft heus niks met de site te maken (voor alle duidelijkheid).

Hier zeggen ze : klierkoorts : kusjesziekte (heb NIET gezoend hoor in ADR, behalve met mijn ventje !)

Ben gaan zoeken op internet en schijnt dat je het ook kan krijgen van niet al te propere glazen, bestek enz… (hoewel dat in ADR echt geen probleem is)

Zou mijn bed inkunnen zodra ik thuiskom van het werk en slapen tot de morgen erna.
Heeft iemand hier toevallig al ervaring mee gehad ? :kus:

ziekte van pfeiffer heet het

@Beps
Beetje verbrand gisteren maar een leuke dag gehad. Vandaag sollicitatiegesprek, veel succes, ga voor je duimen.

@Bloem
Wat is druk, het is wel eens drukker geweest. Nu vrij tot vanavond. Alleen er blijft maar bezoek komen. Net alweer een telefoontje van een vriendin, ze waren net terug van Italie en wilde komen voor een bakkie. Gezellig die vakantieverhalen maar nu even niet. Niemand mag weten van M en N en moet dus de schijn ophouden, een verhaal ophangen hoe fijn we het gehad hebben. En had daar ff geen zin in, dan daarbij ze merkt het toch aan mij. Heb dus nee gezegd, zelfs na wat aandringen. Eerst maar eens even alles op een rijtje zetten. Vandaag mijn eigen ding maar eens doen, misschien even met J naar het water, wat wasjes wegwerken.

@Cyn
Wat een pechvogel, je arm verbrand aan de uitlaat, dat doet zo’n pijn. Maar veel met de arm onder de lauwe kraan en anders maar even naar laten kijken.
Jullie hebben niet stil gezeten, er zijn al een hoop folders weggewerkt :kus:.

@Roanna
Fris en fruitig na de douche of alleen maar fruitig?
Vanmiddag de laatste inkopen doen, idd niet voor de vakantie maar voor de tas van kokkie. Begint echt af te tellen meissie en dan … als kokkie weer hersteld is, mag jij ook eindelijk op zoek naar jullie welverdiende vakantie. Ik kan niet wachten totdat ik je naam eindelijk in het lijstje zie staan en vermoed dat ik niet de enige ben.

@Toos
Die buurman van jullie blijft ook maar bezig of niet?

@Viva
Nog steeds druk bezig in de kamer. Heeft maar 1 voordeel, je bent mss wat minder bezig met de terugkeer van je zoon. Wachten op bericht duurt zo lang als je weinig om handen hebt. Nog even volhouden en dan heb je vakantie!! Dan kan je volop van je rust (en je balzaal) gaan genieten.

@Marifran
Ook jij zit niet stil. Oppassen op de kleinkids, biertjes tappen, puin ruimen. Fietstocht door de duinen en ondertussen ook nog even fluiten naar leuke wasbordjes. En nu weer een dagje Amsterdam in de planning!!!

@Raak
Ben ik er nou zo af??? Je zou toch morgen, de 26e, pas vertrekken naar Antalya?
En weer Arke he!!! Balen voor je zeg!! Hopelijk veranderd er niets meer aan je tijden en komt er niet NOG eens meer vertraging bij.

@TRL
Dikke dikke dikke dikke dikke :kus:

@Kaylo
Fijn dat je toch ff binnenwipt hier.
Zoals je het beschrijft noemen ze het hier de ziekte van Pfeiffer. Dan ben je echt ontzettend moe heb ik van horen zeggen. Heb het zelf nooit gehad. Wens je heel veel beterschap en hoop dat je weer heel snel lekker in je vel zit. Mis je gezellige babbel hier. En je culinaire hoogstandjes, ik dacht al waarom heb ik zo’n droge mond, maar nu weet ik waardoor het komt. En verder … je weet het he … als je je hart wil luchten dan zijn we er voor je. Hoeft niet in het openbaar, kan ook via PB. :kus::kus::kus:

En nu geloof ik dat ik helemaal bij ben … heb het er warm van gekregen.

Kaylo - Gelukkig geen ervaring mee, maar gewoon doen meid, lekker naar bed gaan en je laten vertroetelen, is voor iedereen goed op zijn tijd en voor jou in het bijzonder !! Je hoeft nu geen excuus te bedenken want ziek = ziek !!:kus:

Ik sluit me bij Marion aan!!! Wat een update!!!

@Kaylo: Kan heel goed, Pfeiffer, ben je dan nog wel ff zoet mee…

En nu, voorbereiden op gesprek…

@ raak sjemmig wat een scenario!! book je met de CON omdat je niet met die dukkussen wil vliegen, charteren ze dat vliegtuig en is t kapot…
en dat op zon korte reis, dat is echt om je haren uit je hoofd te trekken!

@ marion jij hebt toch in zoverre nix te maken met N en M dat jij toch wel gewoon over jouw deel van de vakantie kan praten!? jammer hoor dat je daardoor vakantiebezoek afbelt… maar wel ff tijd om van t weer te genieten, gelukkig

@ beps, zit de hele tijd te checken of ik nog mail heb :paranoid: maar nix :frowning: cker druk? succes straxxxxx!!

brandplek heeft nu de grote van een stuiver… dus het valt wel mee :smiley:

ennn nog maar 1200 pakjes te gaan!!! :wink:

@ cyn schiet al op!! :smiley:

Zo Marion … dat is pas een up-date :thumbsup::thumbsup:, zelfs warm van gekregen, begint het nu al :lol:, nu kun je de thermometer nog de schuld geven, maar dat houd een keer op !
Niet leuk dat je vriendinnenbezoek moet afzeggen. Toch maar even met N praten. Moet toch gewoon dingen kunnen bespreken, is niet gelijk roddelen.

Cyn - :eek:nog 1200, schiet dus niet op!!

cyn werkt dit weekend ook nog :wink:

Ja hoor, dat feest begint nu al :frown:

Jaaaaa Ik Heb Een Nieuwe Baan!!!

Beps: :thumbsup: super!!!
Bloem: neeeee ik ben morgen vrij :biggrin: maar ga denk ik zondagmiddag nog even naar de zaak!!

@Beps
SUPER!!!
gefeliciteerd!!!