TTT Deel 100 min 5

@ beps i dunno kan alleen geen boodschappies doen
geniet en succes vandaag

@ marion weer druk met de beesten??

ikke ben weg!

Beps,succes

Goodmorning!!

Ik weer aan het werk vandaag… Weer verder met de folder… Nog maar 1600 te gaan :wink:

Heb net mijn arm verbrand aan mijn uitlaat met op slot zetten… het begint al lekker te branden… Dus zo maar even koelen…

Beps: succes vandaag!!
Bloem: :dag:
TRL: werken vandaag?

:dag: ga even aan de slag!!!

Oh voor ik het vergeet:
Raak: hele fijne vakantie!!! :dag:

Goedemorgen all. :zon:

Zo, wat ben ik moe opgestaan vanmorgen. Hoop niet dat het zo aanhoud. Dadelijk maar ff lekker showeren, misschien dat het helpt.

@ Beps en Bloem niet van elkaar weten wat er morgen is? Nou, misschien Blof??? Nee ook niet he? Misschien dan een mini meeting met de Marren, die toevallig ook die kant op wonen? Nouja, whatever… ligt vlakbij Noordwijk en daar zal het nu met dit weer beregezellig zijn en kun je je een beetje in Turkije wanen. :unibrow: In ieder geval heel veel plezier daar! :zon:

@Beps: Veel suc6 vanmiddag. Ik ga ook weer voor je duimen.

@Marifran: Ja, dat is een kunst he, biertappen? Heel herkenbaar voor mij, als ik weleens via het werk een receptie mee moest draaien. Zet mij maar achter de wijntjes. :tongue: Gaat mij beter af!!!

De rest… allemaal weer werkse en anders… maak er weer een gezellige dag van.

Noordwijk… Hout…of samen…
Het zal wel goed komen…

@Cynthia: Jij ook toi, toi, toi weer vandaag. :thumbsup: Nog maar 1600 te gaan dus!! Moet te doen zijn!! :lol: :angry:

:dag: Succes.

Daar twijfel ik geen moment aan Beps. Jullie een bietje kennende. :dag: :lol:

Goeiemorgen,
Gisteren veel te laat naar bed gegaan en vanmorgen weer vroeg wakker. Buurman is een houten sauna in zn tuin aan het zetten, was om half 8 al aan het zagen en boren:finger:
@Bloem: Kan geen boodschappen doen, zijn de winkels dicht morgen dan, tis toch geen zondag. Succes bij de GGD
@Beps: Ohhhhh jullie gaan samen de hort op, lees het net. Leuk, naar het strand van Noordwijk? Gezellie:vak02:
@Raak: Hele fijne dagen in Antalya
@Trl: Hoe gaat het vandaag?

@Beps: Succes vanmiddag met je solli, zal voor je duimen

@Cyn: Succes met folders vouwen vandaag. Arm verbrand, goed koelen hoor, anders even langs de apotheek en vragen om flammazinecreme. Is de brand er zo uit

goedemorgen meiden…

even snel, heb netjes bijgelezen hoor…

Cynnie arm verbrand…koelen he dat werkt het beste
Linda nieuwe tv
Marion sneecky vuilnis storten
Beps lekker terrassen vandaag
Toos aan de crock en vroeg het bed uit getimmerd
Tlr hoop dat je vandaag beter in je velletje zit, knuffel voor jou hoor
Roanna vandaag boven de pot hangen, en dan weer werken, op de scoot met de wind door je haren…

Ikke de kast weer ingeruimd, al het glasservies afgewassen, nee niet in annie, dat duurt me te lang, dus gewoon met de hand getruust…gisteravond weer een muur behangen, de antieke kast naar de andere kant gezet want de hele inboedel wordt omgedraaid, en een ruimte nu, het lijkt wel een balzaal…nu even een was erin gooien, douchen, strak trekken boven, en dan even nog voorstrijk middel halen (dat is natuurlijk op, als je bijna klaar bent). heb even zitten tellen nog een baan of 16 en dan zit de hele kamer weer netjes in het behang…
hubs moet vanavond nog 2 en een halve plafondplaat witten en dan is dat ook klaar…en dan mag hij zich gaan ontfermen over de draden van de tv, dvdrecorder, en cinemaset…hihiihih…hij wordt er niet vrolijk van…moet hij nog een stukje uit de achterwand van de kast halen dus van die klusjes die rommel geven in standje onmogelijk en dan ook nog ondersteboven en achterstevoren onder de kast klooien…hihihih…

Tlr, waar mijn zoon nu uithangt ik heb geen idee, hij zou bellen als hij op Kreta is…dus hij zweeft ergens in de lucht, of zit nog in Minhad ik heb geen idee, ik denk dat hij vanavond of vannacht op Kreta beland.

Morgen,

@Toos - 't is wat, woon je in een nette wijk en heb je nog een aso naast je. Ze weten toch ook wel dat je onregelmatig werkt!
@Cyn - lekker folders vouwen of zakkies plakken, 't blijft dievenwerk !
@Beps - ga weer duimen voor de solli, per telefoon!! modern times hè!
@Bloem - hoop dat het op schiet bij de GGD, dan is er nog wat tijd voor de schapjes, de pindakaaspot zal wel leeg zijn inmiddels;)
@Linda - leuk hoor meid nieuwe TV, is straks weer zo lekker helder en scherp!
@Trl - nog wat leuks gepland voor het weekend, hoop het voor je, laat je lekker afleiden :kus:
@Roanna - toch nog veel te regelen op het laatste moment ?? Straks op de scoot? is hier prachtig weer!
@Viva - behangze !!

Marjon - druk, druk, druk , voor jou ook koffietijd hoor!

Schoondochter belt net dat de jongens weer zo gehaald worden, kunnen wij even puin ruimen, opa gisteren heel de dag alleen oppas geweest.
Morgen willen we naar Amsterdam, blijft het dit weer het weekend ? Zoeken we op !

Ik had al morre gezegd, maar nog een keer voor de laatkomers… goedemorgen.

@Viva: Oh dan… bijna klaar. Pfff… maar ook weer een leuk vooruitzicht… zoon onderweg! :vak01:En de pot vandaag even met de franse slag gedaan.

@Marifran: Oh, ook heel herkenbaar, maar dat is voor mij dan al wel een tijdje geleden. Zodra ze dan weg waren… vingertjes overal vanaf halen en opruimen, want overal ligt dan wel wat. Maar ach, ook weer zo gebeurt toch?

En nee, ga nu niet op de scoot en niet omdat het geen weer is, want het is hier heerlijk en zonnig warm, maar gister belde mijn ex-collega of ik er nog aan dacht, dat zij vanmiddag mee zou naar de zaak om met iemand te gaan lunchen. Zij is dat met die BK en heeft nu al een paar maanden chemo en is vlug moe en toen had ik aangeboden, dat ze met ons kon meerijden naar het werk. Zodoende ga ik dus met de privetaxi en dan gelijk van het werk ff door naar de stad. Even nog wat laatste inkopen doen. Tis net of we op vakantie gaan, :hihi: maar kokkie moet ook het een en ander meenemen naar het ZH en heeft zijn tas voor zover dan, al ingepakt staan.

@Toos: Misschien ook wel weer makkelijk zo’n buurman. Misschien mag jij ook wel een keer in dat ding zitten zweten. Ziet hij er een beetje leuk uit? :stuck_out_tongue:

@TRL: :kus: :dag:

@Roanna: Wie? De buurman of de sauna:lol:

@Toos: De buurman natuurlijk. :wink:

Zo meiden… ik ga, want ik moet mijn collega eerst nog even hier in de wijk ophalen.

Iedereen een fijn warme dag verder en als het kan… geniet ervan. :vak02:

Tot laterssssssssss :dag:

Een bakkie cappucino, sigaretje erbij en voordat ik bij ga lezen als 1e …

@Raak
Na wat gepuzzel is het je toch gelukt. Je hebt een plekkie in het vliegtuig naar Antalya. Vermoed dat je koffertje inmiddels is gepakt?? De haren ook in model!! En dan morgen op naar Turkije :biggrin:

heel veel plezier

http://www.propertyturkeyforsale.com/images/antalya_the_old_town.jpg

geniet van al het moois daar