@roanna: eindelijk het verlossende telefoontje, ga van t weekend een mooi kaartje maken voor kokkie
@Linda: Liefff…
van je!
Mijn tv spookt echt gister deed ie hele dag niet 's avonds wel na meerdere keren nu ook weer maar heb vandaag een mooie uitgezocht zaterdagmorgen gaat een collega met mee m naar huis brengen en aansluiten
@roanna: geheimpje he niet verklappen aan kokkie
@Linda: Nee, tuurlijk nie. Ha, ha.
Toch al een nieuwe uitgezocht? En wat voor een gaat het worden? Lcd of plasma of toch nog een “normale”?
@roanna: ja paps zei zoek maar nieuwe uit want zal elk wss echt helemaal niets meer doen, ik krijg een lcd, die 'normale" die jij bedoeld met zo’n kont hebben wij al heel lang niet meer
@ linda, hoppa, meteen een tv uitgezocht! kan nie zonder he?! je wilt er geen die spookt
@ roanna, ja zal wel ff regelen zijn en iedereen op de hoogte stellen… toch wel handig zo’n forum, weet iedereen het.
ikke ga maar es afsluiten en naar bedje toe,… nog 1 daagie…
@bloem: nee geen spook tv, doe nu ook 's nachts en als ik werken ben stekker eruit heb geen zin in kkortsluiting en brand
@Bloem: Zo is dat. :biggrin: Heb je gelijk iedereen gehad, maarja de meesten die ik ken, weten niets van dit forum af en dat wou ik ook maar zo houden. Ha ha. Dan maar ff druk zijn en ach… het is alweer gebeurt hoor! ![]()
@Linda: Ook wel weer een fijn idee een nieuwe tv, als je er toch aan toe bent.
Ik ga ook nokke… ik heb nu een klein bietje hoofdpijn, maar dat zal wel z’n reden hebben en gaat ook wel weer over.
Weltrusten allen en tot morgen weer.
Weltrusten allemaal en die nog hier eventueel nog na komen. :dag:
@bloem: slaap lekker en tot morgen
@roanna: slaap lekker en tot morgen ikke ook beetje hoofpijn weet gelukkig de reden
Nou ik ga ook slapen morgen weer hele dag werken dus tot morgenavond
Hoi,hoi, ben ik ook nog even,
Roanna - wat fijn voor jullie dat er eindelijk duidelijkheid is. Nog een week om jullie voor te bereiden op de volgende grote stap, erg spannend allemaal en natuurlijk duim ik net zo hard mee. ![]()
![]()
Raak - Fijne dagen gewenst in Antalya !!
Bedankt voor de updates Roanna en Raak, helemaal mee eens , blijft allemaal niet zo hangen, drukke dag gehad. Flink staan knoeien met het bier, iedereen kan zo maar niet tappen hè, veel te veel schuim, voor ik het door had is er heel wat vermorst, drankmisbruik!!! Maar ja kan moeilijk alle mislukte zelf opdrinken ‘hik’ .
[URL=“http://www.wereldwijzer.nl/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=301348#”]
Is al weer laat , piep er gelijk weer uit, welterusten allemaal :dag:
:zon02:
Goedenmorgen allen…
Gisteravond ging ineens het licht uit toen ik thuis kwam. Niet meer gereageerd, wel bijgelezen,…
@Viva: JE bent TE druk…maar dat geeft niet
En verder is het een pracht update van Roanna waarbij ik me zo aansluit!!
Heerlijk genoten, btje verbrand, maar niet heftig of pijnlijk!
Zalige niets-doe-dag
**Raak: 26 juli - Antalya:TURKEY:
**Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
morgen,
Raak,alvast veel plezier in Antalya.
Viva,zoon al vertrokken van het vliegveld?
Beps,lekker gerelaxed in de sauna.
fijne dag allemaal
morninkkkkk
@ raak fijne vakantie!!!
@ roanna, ja je zult t maar gehad hebben
@ marifran, waarom niet? ff proeven of t een goed getapt biertje is…
ikke kon er niet uitkomen!! archhh ga zo eerst lansg de ggd voor controle (nix te zien of te voelen) en dan maar weer werken, moet ook boodschappen doen, aangezien dat morgen niet zal gaan, archhh
Morgen??? wat is er morgen???
Zo lekker naar “t dorp” en op een terrasje met een vriendin/collega een bakkie doen en lekker bijbeppen…
Dan een paar schapjes… En dan slik mn soll gesprek op 14.30…
Nou goed ik laat het jullie weten… het is gewoon telefonisch en dan weet ik meteen ook meer…
Even een goede morgen … de rest volgt straks!!