TTT Deel 100 min 5

@Kaylo: :dag::dag:

Roanna : wow wat een update:thumbsup: en genieten ga ik zeker, maarre jullie reisje komt ook nog wel hoor :zon:

zoswwww
denk ff reageren maar roanna heeft alles en iedereen al behandelt :smiley:
ik sluit me er klakkeloos bij aan!!

@ roanna, lekker met de wind in je haren gescooterd? lekker hoor :thumbsup:

Pfff even een adempauze… :finger: wordt gek!!!

ga zo op de scooter even kebab scoren hier in de buurt… Geen idee waar het zit… maar da zien we dan wel weer!!!

Roanna: lekker he!!! Mijn broer kwam vandaag in zijn spijkerbroek en t- shirt op de motor… Die vind het ook heerlijk… En dat kan ik me goed voorstellen!!! :biggrin:

@Raak
hey super…hoe laat moet ik op het vliegveld zijn :tongue:

@Roanna
Hier loopt er net zo eentje als kokkie. Ga dan ook het liefst aan het ruimen als ie er niet is want alles wat ik de container in gooi haalt hij er weer uit. Studiedagen zijn daarom ideaal, vooral als die dag ook nog de container geleegd wordt. Oude kleren ook zoiets, de volle zak verstop ik en is ie aan het werk dan smijt ik em vlug in de achterbak van de auto. Starten en weg met het spul.

Ik stink naar knoflook!!! Net een broodje doner en een half broodje kofte :biggrin:

ehj bah CYN!!! :wink:

@ marion hihi… sneackY!

ikke ook weer thuis, oawhh lekker zonnetje en lekker temperatuurtje, lekker licht en mmhmhm :wub:

Bloemmie: Lekkerrrrr!! Nog geen rome kaart?

@ cyn nop, als t zover is dan hoor je t wel :wink:

Keej… Pffff ik ben mega aan het boeken… Echt niet normaal!

@ cyn das toch super!!!

ja :biggrin:

goed zo!! :smiley: en strax allemaal weer tegoedbonnen voor t harde werk :wink:

haha was het maar waar!

Meiden ik ben weg!!! :dag:

Tot morgen! :kus:

Is iedereen een terrasje aan het pikken?

@raak
Heel veel plezier in Antalya.

De rest komt morgen weer, slaap lekker iedereen!

ikke film aan t kijken, lekker relaxed…

Als dat zou kunnen!! :nod:

@Marion: Oh, hier is het precies hezelfde. Ik gooi ook altijd alles stiekum weg. Zo ook die kleding in die zakken voor het goede doel. Weg ermee, wat hij toch al jaren niet meer draagt, maar hij moet het niet weten, want hij kan het altijd nog als poetslap gebruiken, weet je wel! :lol: Pffff…

Ikke veel moeten bellen en net even een algemene mail naar famlie en kennissen gestuurd en krijg ook al veel meldingen terug.

Ik ben er maar druk mee, maar wel lief dat velen belangstelling voor hem hebben hoor! Doet een mens altijd wel goed! :thumbsup: