nu boodschapjes halen…tot zo
ik geloof je viev… maak me zorgen,… razende wervelwind!!
anyways
back to work :dag:
Bloem,om eerlijk te zijn,het gaat vandaag niet:crybaby:.
Bloem: pfffff ja worden nu al gek… en we moeten nog beginnen!!! :crybaby:
Trl: :kus: jeetje meis… sterkte vandaag!!!
@ trl meissie toch, ik wou dat er iets is dat we voor je konden doen, maar je moet t echt zelf doen vrees ik…
hoopte dat mn kaartje je een beetje zou opvrolijken zodat je de waarde van t alles inziet, ook zonder V ![]()
dikke :kus:
@ cyn werken zal je :finger: ![]()
@TRL
Meissie toch!!! is er echt niets wat we voor je kunnen doen? Vind het zo frustrerend, jij voelt je zo ***, zou het liefst nu in de auto stappen om je een dikke knuf te komen geven :kus:
zo meiden, nog 3 dagen en dan, en dan en dan en dan…zeg ik

tegen mijn zoon…
Lekker gevoel he Viva!!! Wat zullen die dagen lang duren voor je!!
ja echt wel, gisteren belde hij voor hubs zijn verjaardag, toen zat hij op Khandahar airport…te wachten om te vertrekken naar de verenigde arabische emiraten in de buurt van Dubai, Minhad genaamd, hij wist alleen niet wanneer hij aan de beurt was om te vertrekken…er was al een vliegtuig met 24 uur vertraging…
mijn schoondochter is net een stuiterbal…van de zenuwen…hiihihihihih
Viva: wat een heerlijke vooruitzicht dat hij weer terugkomt!!!
Bloem: :finger: nouhou!!!1 :crybaby: Ga vanavond ook al overwerken ![]()
Marion: hoe is het nu met J???
Beps : dat zijn echt rotberichten om te krijgen, veel sterkte
Crazy : welkom terug
Viva : beetje laat maar nog proficiat met Hubs, fijne avond gehad ? offe te moe? nog 3 daagjes … wens jullie hele gezin dan een hele fijne dag toe
Linda : hoe is het met de tv? al op jacht naar een nieuwe ??
Trl : shit dat je je vandaag weer zo voelt, valt ook niet altijd mee he, je weet ons te vinden, wij zijn er voor je:kus:
Toos : wat lief dat jij dat lekker ding met ons wilde delen. Zelf nu wel pech he, werken met dit weer
Marifran : bardienst. Tussendoor wel tijd om van het zonnetje te genieten?
Marion : heeft het heeeeel druk, vanmorgen zelfs alleen tijd voor een vluggertje:)
Bloem : wordt ook op het werk flink bezig gehouden, druk druk
Cyn : zelfde, heeft stapels folders om te verwerken, leuke reisjes gezien tijdens het vouwen ?
Roanna : eindelijk het verlossende telefoontje gekomen. Toch weer ff schrikken he maar jullie weten dat het moet en komt allemaal goed hoor meisje, voor jullie ook een heel dikke:kus:
Kermis was zoals vanouds : leuk, gezellig, druk, vermoeiend en duur hihi
Nu ga ik zo de laatste probleempjes oplossen en naar de kapper en pakken.
@Cyn
Gaat goed met J hoor!
@Viva
Zou ook stuiteren als ik schoondochter was, ook voor haar weer een hele geruststelling dat ie weer ongedeerd naar huis komt!
@Raak
Je staat er goed voor het weekend!!! ME JALOURS … heb je nog een plekkie in je koffer?
Raak : wou je toch nog even een hele goeie reis komen wensen ! Al is het dan een dag te vroeg !
Geniet ervan hoor meid !!! Have fun !!! Dikke :kus::kus:
Zooo nog maar 1875 pakketje te gaan
haha… En per pakketje 4 folders… En dan morgen ook nog flyers insteken ![]()
Kaylo : Dank je wel meisje en een heel dikke kus voor jou :kus:
Marion : ja hoor, kom maar mee, merken ze op Zaventem toch niet:tongue:
hoe meer zielen hoe meer vreugd
Cyn : jij bent ook nog lekker bezig !!
Bloem,je kaartje deed ook me ook wel goed,en ik weet dat ik het zonder v met doen,maar ik krijg hem gewoon niet uit mijn gedachten en de ene dag is dat dus erger dan de andere,zit er nu dus ff doorheen.
Bedankt allemaal jullie zijn lief :kus:
Goedemiddag ladies.
Zo zeg, bedankt voor jullie lieve woorden en wensen en fijn dat ik weet dat er ook zoveel willen/zullen duimen. Heel erg bedankt alvast.
@Raak: Meid, een hele goede reis en een paar hele fijne dagen gewenst daar in Antalya. Ga lekker ff genieten.
@TRL: Och meid toch. Nu is het eindelijk een keer mooi weer en zit jij nog steeds niet lekker in je vel. Zo, een hele dikke :kus: Ik wil wel zoveel tegen je zeggen, maar doe dat maar even niet, als je begrijpt wat ik bedoel.
@Cynthia: Druk met pakketjes inpakken. Alvast voor kerst?
Hi, hi. Sterkte ermee en dan met dit weer. Ben trouwens vandaag voor het eerst met de scoot naar mijn werk geweest en dat ging
. Heerlijk met dit weer!
@Marion: Ook even een vluggertje wezen doen hier. Nu klaar, of straks de koeien weer melken? Fijn te lezen dat het met J. goed gaat!
@Viva: Dat je batterijen nou nooit eens leeg raken!!! Onvoorstelbaar wat een energie.
Maarja, heb je dan toch maar weer mooi gehad. Ik ben net zo Viva. Als ik eenmaal aan het ruimen ben, kan alles weg. Wat een troep kan een mens toch hebben en vooral met zo’n man als die van mij, want die kan alles gebruiken. :finger: Nou, ik af en toe… wat moet je ermee en dan huppakee… weg ermee.
@Beps: Lekker naar de sauna ff relaxen. Gelijk heb je. Even je hoofdje leeg maken en aan niets denken, want dat komt vanzelf wel weer.
O ja en dan nog Viva’s zoon binnenkort weer naar huis. Wat een vreugde weer in huize Viva. Joepie!!!
@Marifran: Druk aan de bar vandaag. Nou, tis er ook weer voor. Zal wel een lekkere omzet draaien vandaag, want alleen maar dorstige mensen vandaag. :nod:
@Toos: Oh ziewig… is het een keer mooi weer in Zeeland, moet ze crocken. Ik denk aan je Toos!
@Bloem: Ook tussen de bedrijven door ff langs geweest. Bijna weekend meid en dan op naar de zee. :dope: Heerlijk met dit weer. Kun je er best zitten. Doe wel even de groetjes van mij daar.
Volgens mij ben ik er nu wel zo’n beetje toch?
Zo, ga nog even deze en gene berichten over mien manneke, want iedereen hier leeft natuurlijk ook enorm mee ( de buren weten het al) en ik had ze beloofd, dat als ik wat weet, ik ze ook zou berichten en dat zijn er nogal niet wat!