Goede morgen … moet aan het werk dus een vluggertje nu.
@Beps
Gaat zweten vandaag!
@TRL
Denk aan je … dikke kus!!
@Viva
Zit in de kast vandaag :lol:
Tot straks!!!
Goede morgen … moet aan het werk dus een vluggertje nu.
@Beps
Gaat zweten vandaag!
@TRL
Denk aan je … dikke kus!!
@Viva
Zit in de kast vandaag :lol:
Tot straks!!!
morninkkkkkk
oef… ben moe, begint goed te voelen zo aan t einde van de week
@ beps veel plezier in de sauna!
@ viva, de koelkast al binnen, nu de andere kast nog, succes
ikke ook te werk en rapido!! dus :dag:
Moggel! :dag:
Beps: jeetje wat een vreselijk nieuws!!! :kus: sterkte!
Roanna: vind je kaart echt cool!!! Hij hangt nu aan mijn muur… ![]()
Trl: zeuren?!?! Wie? Kom op je kan hier toch alles kwijt!
Toos: lekker ventje had je neergezet… Jammer van die roze zwembroek ![]()
Verder weet ik het ff niet meer
Sorry!!!
Vandaag komen er 7000!!! folders binnen, en die mogen we dan leuk in pakketjes gaan stoppen voor volgende week (5jarig jubileum) ![]()
:kus:
Zo meiden, de was is bijna klaar(het is dus bijna WAS…tot ik thuis kom vanaaf en er weer 2 issen in de mand liggen!)
Zo maar eens de stofzuiger erdoor en dan zien we weer…
Cyn: Zal ik mn adres geven
Kan je een pakketje opsturen haha!!(We zijn er redelijk uit denk ik!)
Beps: jij hebt dat pakket toch niet nodig
maar ik kan je de flyer wel mailen ![]()
Goeiesmorgens,
@Cyn: Een hoop te doen vandaag, folders vouwen is weer eens wat anders
@Viva: Beter in de kast dan op de kast, succes met uitzoeken
@Beps: Veel plezier in de sauna vandaag
@Marifran hangt aan de bar vandaag
@Bloem: Nog even doorbijten, na vandaag nog een dagje werken
Ik tref het minder moet vandaag, morgen en het weekend aan de crock. Kreeg gisteren al bericht dat mn foto album onderweg is, ben benieuwd.
Toos: pffff ja heb er zin in
not!!! hahaha
zo eerste etappe klaar, nu de trapkast nog leeg en opruimen, wat een klerezooi heeft een mens toch, telefoonboeken uit het jaar 0 en stapels vakantieboekjes…weg er mee, zit al aan vuilniszak nummero 3…maar nu eerst een bakkie
Goedemorgen dames.
Even een ego berichtje. Ze hebben net gebelt en hij moet zich volgende week woensdagochtend half 10 melden en wordt donderdag dan geopereerd. Ik ben zo opgelucht he. Pffff… Natuurlijk is het niet niks wat er staat te gebeuren, maar die onzekerheid is ook niks.
Verder alles goed hier en wens julie ook verder nog een fijne dag. Vooral diegenen die druk zijn thuis en nog moeten werken met dit mooie weer. :biggrin:
:dag: Laterssssssss.
Roanna: wat een “goed” nieuws!! Eindelijk!!! :kus:
@Roanna: het geduld wordt beloond!!! Ik ga voor jullie duimen dat hij ook in de juiste conditie is enzo… Waar blijft trouwens de foto met het pijpje haha
@Roanna: He he eindelijk, kan me voorstellen dat jij en ik denk kokkie ook , opgelucht zijn. Dikke :kus: voor jullie allebei
@Viva: Erg he wat iemand allemaal kan bewaren, je schiet in ieder geval al op
Roanna, eindelijk geen onzekerheid meer, en geen kramp als de telefoon gaat…knuffel voor jou en kokkie…
ikke alle vuilnis buiten zetten, slaat de deur dicht, moet ik via de buren door de tuinen naar huis…pffffff heb ik weer.
@Blloem
Bijna weekend meissie, lekker uitrusten dan. Goed vooruitzicht trouwens, Noordwijkerhout op de planning, zal een gezellige boel worden.
@Cyn
Nou zeg … je hoeft niet bepaald stil te zitten de komende dagen.
@Beps
De huishoudelijk klussen afgewerkt … relaxtime nu!!!
@Toos
Getver wat een pech heb jij!!! Is de zon er eindelijk en dan moet je aan de croc!
@Viva
Even pauze met een bakkie! Erg he, als je ziet wat voor zooi je allemaal bewaard!
@Roanna
Meis wat een goed nieuws! Natuurlijk is het spannend maar het kan maar achter de rug zijn, je zit er anders maar tegenaan te hikken. :kus: voor jullie!!
owhhh
@roanna, goed nieuws! of igg: NIEUWS!! nu gaan we keihard de hele week duimen voor de operatie. verlof aanvragen en woensdag aan de beurt… heel spannend :kus:
@ viva gniffel my ook een keer gebeurd met de post halen, heeeel irri, maar je zit weer achter de pc dus weer in je eigen huis, eind goed al goed ![]()
@ cyn lekker vouwen en andere mensen blij maken
jij bent nog wel ff bezig
zo de kast is uitgehoost…9 vuilniszakken met troep, heb ze net allemaal in de metro (ondergronds vuilsysteem) gekwakt, maar die bij ons in de straat zat vol, dus alles in de auto en een straat verderop de boel maar geloosd…echt doosjes van dit en doosjes van dat, je doet er nooit meer iets mee…weg ermee!!!
Roanna,goed nieuws,nu hoef je eindelijk niet meer te wachten of je donderdags gebeld kan worden.Ik ga ook voor jullie duimen…
@ viva, sjeeemig wat een actie allemaal!! ppfpfpfpfpfp
doe toch eens een tandje zachter!
@ trl hoe gaat het vandaag?
Nee Bloemmie nog geen tandje zachter…na het weekend ben ik klaar en dan doe ik echt ff niets meer…heb nu zoiets van klaar is klaar…maar ben het ondertussen spuugzat hoor…geloof me…