TTT Deel 100 min 5

Een goede avond zeg!!!
Geloof dat het gezellig is hier vanavond :biggrin:
Het 1e wat ik zie als ik bij wil gaan lezen is die gespierde gozer. Komt die van mij toch heel wat tekort … of beter gezegd … hij heeft een beetje te veel.

@Marion: Die van jou komt niets te kort JIJ komt iets te kort :wink:

@beps: sterkte met je vriendin!

ik meld me af voor vandaag ga lekker slapen morgen weer een lange dag voor de boeg

Zal ik ook nog even een foto van mijn bij-lover laten zien en dan ga ik ook slapen hoor meiden.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/m/mannen/relaxman.gif

Weltrusten allen voor zo en Linda werkse morgen weer op je lange dag!

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/slaap_lekker/1.gif

Allemaal. :dag: :slapen: Tot morgen. :dag:

Yuk ! Roanna, die hoef je in ieder geval niet te delen, hou maar lekker zelf :biggrin:

Ga er vandoor, morgen lange dag, van 9 tot 18 uur bardienst op de tennisbaan:crybaby:. (Ben zelf dit hele jaar nog niet geweest, dure hobby)

Welterusten Roanna en ieder die nog langs komt !!!

oef
ikke ook moe en aan slapen toe, dus gauw afsluiten en mn bedje opzoeken
:dag: slaap lekker

@ marifran, beter bardienst dan heel de dag tennissen :wink:

@Beps
O meis wat een rotnieuws van je vriendin. Moet je toch niet aan denken. Bevallen en dan met lege handen achterblijven. Vreselijk gewoon!!! Sterkte :kus:

@TRL
Jij zeuren??? Nee hoor … zeg dat niet meer!!! Jij krijgt ook het een en ander voor je kiezen nu, alleen op een ander vlak zeg maar. En ieder voelt het zijne.

@Marifran
Was dus niet bepaald een straf die fietstocht vanmiddag!
Gaat goed komen met het etentje, en zo niet dan schuiven we het een weekje op toch!

@Roanna
Weer een rondje wezen toeren vanavond! Fijn te horen dat je zo’n schik hebt met je scootertje. Is kokkie nog geen rondje achterop geweest?

@Toos
Nee hoor … verveel me eigenlijk zelden. Vooral niet als de laptop in de buurt is.

@Beps

Die van jou komt niets te kort JIJ komt iets te kort :wink:

Was ik ook al een poosje achter maar komt goed hoor … uiteindelijk :biggrin:

goedeavond meiden, ik waai ook nog even langs…

Beps…meis toch wat een klot*n bericht zeg, sterkte hoor…en een dikke knuffel
Linda nieuwe tv, ja zonder emotie maar is wel leuk om te hebben
Roanna op de scooter met kik
Cynnie wel kik maar gebruikt hem niet omdat ze dan met scooter en al vliegt…tja en daar heb je een brevet voor nodig
Marifran in de buurt geweest, had lekker een bakkie komen halen, in mijn bende…hihihih
Toos, wat een schatjes…wel klein hoor, en ze krijgen ook al haartjes …
Bloemmie vroeg naar bedje toe…
Marion geen wasbordjes in huis maar wasmachine dus…hihihi…ik heb ook geen wasbordje in huis…maar hij is wel vreselijk lief.

Ik gordijnen gehaald, ben niet geslaagd voor lampen, helaas nou ja komt nog wel…
hubs de schuur leeggehaald om de koelkast te plaatsen (de oude uit de keuken), maar ook dat is weer gelukt…morgen weer verder in de kamer…blehhh moet de hele kast leeg, en daar staat mega veel in, en dan wordt hij uit elkaar gehaald…pffffffff…ben het ondertussen mega zat aan het worden iedere avond aan de klus, maar ja de laatste loodjes he…die zijn altijd het zwaarste…

Zo ik zo naar bedje moet er weer vroeg uit, ze komen tussen half 8 en half 11 de nieuwe koelkast brengen…

@Viva
Een lieve hub is ook veel belangrijker dan een wasbordje toch?
De laatste loodjes … en dan is je huis weer helemaal toppie! Wat zal jij genieten in je vakantie.

Ik hoop het Marion, volgende week nog ff een paar rotdingen afhandelen…dinsdag met paps mee naar het crematorium, en donderdag moet ik paps al om 8 uur in het ziekenhuis afzetten voor een maagonderzoek (waar hij vreselijk tegenop ziet, nu heeft mijn vader een pijngrens van 0,0). Dus weet nu al dat hij 3 weken gaat klagen dat hij pijn in zijn maag heeft…pffffff.
Vandaag belde ik hem ook, klaag, auw en wee, hij had een stijve nek, daar was hij mee uit het bed gekomen, dan klink hij of hij half dood lig te gaan, en hij kon geen paracetamol vinden…tja hij slikt er iedere dag al 1 voor zijn been, die 7 jaar geleden is gebroken…de huisarts schrijft dus daar paracetamol voor op recept…dus je weet al hoe hij daar over denkt…Dus ik zei vanavond al tegen hubs, ik zal blij zijn als het volgende week vrijdag is…

zo nu ga ik echt plat…truste allemaal

:idea:

Goedenmorgen
Ik heb geslapen, en redelijk goed maar wel in mn slaap zo druk geweest dat ik nog wat moe ben
Maar hubs zn wekker liep af, en ik werd ook wakker
Zo de tent ff keren, en dan kleine schapjes voor de lunch

Om 11.30 komt een andere vriendin en dan gaan we eerst een broodje gezond eten en dan lekker naar de sauna…

Ik meld me nog
:dag:(ff ego, zal straks wel op iedereen reageren)

:turkey:**Raak: 26 juli - Antalya:TURKEY:

**Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Morgen,

Beps,veel plezier in de sauna.
Marifran,succes met de bardienst,wordt dorstig weer.
Viva,nog geen lampen,maar vandaag wel een nieuwe koelkast.

Ikke super slecht geslapen,gedachten waren weer eens ergens waar ze eigenlijk niet wezen moeten.

goedemorgen meiden, weinig om op te reageren…

ps koelkast is al binnen…

voor mij begint project, haal de kast leeg, en zoek uit en gooi weg…bleeeeehhhh

@Viva: Das mooi, dan heb je de hele dag om het volgende project te doen. Denk je wel om jullie zelf…het wordt nogal warm nl!! Mss IN de koelkast gaan zitten??? :lol:

hihihi, die mag nog niet aan, dus het wordt toch zweten geblazen, ach ik doe rustig aan, op het gemakkie de boel leeghalen en uitzoeken…

jij een fijne dag in de sauna, over zweten gesproken hihihihihi

ik ben er nu klaar mee, ik ga aan de arbeid, allemaal werkse, ik kom zo af en toe wel even langswaaien…met een kakkie boffie