Linda: Kan me voorstellen dat het rot is om hem weg te doen!!!
Joehoeee zo lekker naar huis!! Lekker zonnetje :biggrin:
Linda: Kan me voorstellen dat het rot is om hem weg te doen!!!
Joehoeee zo lekker naar huis!! Lekker zonnetje :biggrin:
Crazy,welkom terug
Linda,balen van je tv,maar een nieuwe kopen is ook leuk,alleen zit er dan geen emotionele waarde aan.
Cyn,wel thuis,hier de hele dag geen zon gezien.
Marifran,hoe was het in de duinen?
Raak,hoe was het op de kermis?
Kreeg een heel lief en leuk kaartje in de bus:slywink:bedankt
Nog even snel voordat ik weer aan de arbeid moet … hulp tot vrijdag niet hier dus ben weer het haasje. De accountant komt morgen dus moet ook de boekhouding nog even updaten straks.
Scooters met opstartproblemen en kickstarters, weet er niks meer vanaf. Is al zo lang geleden dat ik op zo’n ding rondcrosste.
Bij Linda de tv van opa en oma kapot, genoeg nieuwe op je werk maar die hebben geen emotionele waarde. Blijft moeilijk die dingen, zou me ook moeite kosten om er afstand van te doen. De reden dat ik altijd kies voor iets persoonlijks, van mijn oma heb bv ik een rose sjaaltje. Op zich niets bijzonders maar ze had het altijd onder haar jas aan.
TRL verwend met een kaartje vandaag.
Verder vanaf hier niets bijzonders te melden. Behalve dat N ook nog even op de çay was vandaag.
Marion,de hulp een paar dagen vrij,dus jij er weer vol tegenaan.
Me broer vertrekt zaterdag met kids en zijn vriendin,naar yaliciftik nooit van gehoord,maar schijnt vlakbij Bodrum te zijn.
Ja in ieder geval is het melken voor mij tot en met zaterdagmorgen. Hoop nog steeds dat ik in ieder geval dan 's avonds vrij ben. Had dan een etentje gepland bij Ala T*rca. De baas van mijn favo restaurant is volgens mij nu terug uit Turkije, hij moest in dienst, ben zo benieuwd hoe hij het gehad heeft daar. Hij zat zo’n 100 km van Side af. Hadden zo half en half afgesproken hem op te zoeken in het weekend, hij was dan vrij, maar ook daar is niets van gekomen. Zouden dan daar in de buurt rond gaan kijken.
Yaliciftik … ook nog niet van gehoord.
@ trl: wow? in yaliciftlik…? tuurlijk hebbie daar wel van gehoord? heb ikke 5 weken doorgebracht!! en zo vaak gezegd ![]()
graag gedaan ![]()
@ cyn lekker op zoek naar een nieuw reisje?
@ linda, klinkt alsof gewoon de afstandsbediening kapot is, als ie wel met knoppie doet? maar ja, 20 jr voor een tv is wel heel oud…
ikke ff bij de ouders, we eten tortilla’s mmmmmhhhhhhh
MMMMMMMMMMMMMMM lekker Bloem. Eentje ruilen tegen wat babi pangang
?
Sorry Bloem,dat heb ik dan denk gemist of niet onthouden:redface: dementie hoort bij de zwangerschap he zeggen ze ![]()
Hoi meiden…
btje rotmiddag gehad…
Eerst deed internet het niet, en toen belde de man van mn vriendin dat de baby die zij droeg in haar buik is overleden. Zaterdag gaan ze de bevalling opwekken… :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby:
Nou goed ik ben er weer, wel bijgelezen niets blijven hangen…
Beps,wat erg heel veel sterkte:kus:,hoever was ze?
over de 20 weken, ze was 18 dec uitgerekend
Jee,dus ze was bijna net zo ver als ik,echt erg zeg,en dan loop ik soms te zeuren hier…
niet doen!!!
Jij bent jij!! En zij is zij!!!
We kunnen alleen maar er voor jullie allebei zijn…(zij en jij!)
Goedenavond.
@Beps: Oh Beps, wat erg voor je vriendin en ook voor jou, want ze is toch maar wel even je beste vriendin. Dit is toch wel het ergste wat een zwangere vrouw kan overkomen. Nou, sterkte ermee hoor! :kus:
By the way even.
Iedereen kan een kaartje van mij krijgen hoor uit deze streek, of waar ik ook ben, maar dan moet ik wel een adres hebben, anders is het zo moeilijk opsturen. ![]()
Dus la ma weten.
Beps,ik weet het,maar vind het zo erg.
Beps - wat erg! en nog tot zaterdag met een dood babytje in je buik, is misschien een keuze geweest? Groot persoonlijk drama!
Trl - lekker zo’n excuus:lol: , wij moeten gelijk bij de club !!
MK - Nog bedankt voor de link!
Linda - Misschien is tie nog te maken of inderdaad even andere afstandbediening lenen om uit te proberen.
Roanna
Wij heerlijk gefietst vanmiddag, hele middag zon, Van scheveningen , langs Duindicht en Meijendel, Wassenaarse slag naar Katwijk. Daar terrasje en wat shoppen en terug naar Den Haag. Nederland is prachtig als het niet regent!!
Roanna,kaartjes zijn altijd leuk:biggrin:
Marifran,jij woont toch ff mooi daar zeg,lekker dichtbij de kust
Trl - Was het maar waar, fietsen op de auto en een mooie route kiezen !