hahahaah owww dacht dat je daarheen kon fietsen,maar ja je zit er in elk geval dichterbij dan ik.
Marion - zou jammer zijn als je etentje niet door gaat zaterdag, we gaan weer duimen!
En weer vroeg op, was je net een beetje aan uitslapen gewend !!
Daarom, wil jij ook? Ff je adres doormailen/pb-en. Is misschien ook al wel handig met het oog op de kerstkaartjes. :eek: Eerst nog even :zon02:
@Marifran: Nee hoor. Hij start prima. Ben in de vooravond nog weer even wezen uitwaaien en hij doet het uitstekend. (nok, kok).
Goeieavond,
@Beps: Wat een vreselijk bericht. Wens je vriendin sterkte
@Trl: Ook nog niet van Yalidinges gehoord, wel van Yalicavak, dat ligt vlak bij turgutreis. Ligt het WOW hotel daar niet of weet je het niet
@Marion: Hulp vrij, dus je mag weer aan de bak. geloof niet dat je je verveeld als de hulp er wel is;)
@Kaylo: Mocht je willen vertellen wat er is, je weet me te vinden he:kus:
@Marifran: Lekker wezen fietsen vandaag. Je hebt groot gelijk, vandaag niet al te warm en droog
@Roanna: Nog niet met de scootmobiel :lol:weggeweest vandaag
Trl - Ik woon in de buurt van Kinderdijk molens, kun je mooi fietsen, maar nu al zo vaak gezien.
Nu kijken we het weer aan en gaan steeds een andere kant op.
@Toohoossssssssss:…scootmobiel ??? :finger: Het is een scooter.
En ja, ben al 2 x een half uur ofzo weggeweest ermee vandaag! :unibrow:
@Marifran: Even mijn topografie/aardrijkskunde opvijzelen. Kinderdijk is dat dan ook in de buurt van Gouda?
Tenzuiden van Gouda, het is Alblasserwaard, bij Alblasserdam.
Toos,ze gaan naar Lantalya Beach club.
Marifran,:redface::redface::redface: dacht altijd dat Kinderdijk in N-Holland lag :redface::redface::redface:,maar als het bij Gouda ligt moet ik me helemaal schamen daar komt me paps vandaan :disgust:
:lol: Zal wel veel getoeterd worden !!!
@Marifran: Oke, dan zit ik wel aardig in de buurt toch? :lol: Heb familie in Gouda en nu meen ik toch dat ik daar ergens in die buurt ook eens allemaal molens op een rij heb zien staan. :arrow:
Ik heb ze nog nooit gezien die molens:biggrin:,wordt weer eens tijd dat ik me oma daar ga opzoeken kan ik eens kijken
Waar ik altijd ga rijden, is in the midlle off nowhere. Zie je geen kip, hoogstends een boer of boerin. :lol: En die toeteren niet.
Zit ik vanmiddag op de fiets , komt er een goddelijk bruin wasbord in looppas me tegmoet, zie je niet vaak, zo mooi, dus ik fuut,fuut… (fluitje).
Hoor ik achter me: oppassen, grumbel, grumbel, zag je dat niet , je snee die andere fiets !!!
Jaloers hè, :lol::wub::wub:
Trl, zal oma leuk vinden, kan ze voor je breien.
@Roanna: Oeps, sorry, scooter. Ziet er flitsend uit hoor
@Marifran: Ken de kinderdijk wel. Een oom van mij heeft in alblasserdam gewoont enne gouda, ook bekend, heb er familie wonen. Is uhhhh mijn zus, dus kom daar niet meer
Oh Marifran… zo schattig, zo lief. Jaloers en dat nog op jou leeftijd. Heerlijk he? :wub:
Zo net met andere vrienden(fokker van de hond) afgesproken voor zondag. Komen ze hierheen, wat eten en dan lekker met de honden wandelen 's avonds…
Pff loop met een ei rond… was ook een mega rot bericht tenslotte.
EN… ze hebben op hun zoontje zo lang moeten wachten. Tussendoor een miskraam gehad(en hun zoontje is gekomen toen ze al begonnen waren met IVF… maar dat hoefde dus niet meer…) En nu dit… Ik heb zo met ze te doen!
nou goed…
Ohhhh fietsen,…ben ik niet van haha ik ben meer van de auto…
Marifran,weet niet of me oma nog breit,ze is 95 en als ze voor alle kleinkinderen moet breiden,is ze nog wel ff bezig,geloof dat er nog 2 zwanger zijn,dus als het goed is krijgt ze dit haar jaar haar 30ste achterkleinkind ofzo