Meiden Moewahahaha
Hier ligt de telefoon eruit hahahaha Vette :lol:
Maar nu eindelijk tijd om bij te kletsen met de collega’s!!
Als het nu weer gaat werken hoef ik nog ‘maar’ 1,5 uur :lol:
Meiden Moewahahaha
Hier ligt de telefoon eruit hahahaha Vette :lol:
Maar nu eindelijk tijd om bij te kletsen met de collega’s!!
Als het nu weer gaat werken hoef ik nog ‘maar’ 1,5 uur :lol:
Beps: Beter!!! Bij mij doet ie het wel gewoon ![]()
@kaylo
Ik hoop dat de lucht snel weer klaart en dat we je we spoedig weer terug zien :kus:
@Viva
Gefeliciteerd met hubs … heeft ie lekker even ‘uit kunnen slapen’ op zijn verjaardag. En weer een hoop gedaan en nog te doen. En dan vakantie!!! Vraag me af of je het ECHT rustig aan kan doen dan.
@Roanna
Weer naar de andere kant vandaag! Niet met de scooter., Is kokkie de pisang of ga je met de dolmus?
@Cyn
Startproblemen met de scooter … niets irritanter dan dat.
@Kaylo
Een dikke dikke :kus: voor jou!! Hoop dat alles snel in orde komt met je, ik denk aan je!!!
@Marifran
Wordt de duinen in gesleurd. Hoop dat je er van kunt genieten ![]()
@TRL
Ook een vette :kus: voor jou. You know why!!!
@Beps
Gee telefoon … lekker toch een verplichte kletspauze.
Zo meiden nog steeds geen foon…
over 15-20 min naar huis haha!!!
Meld me straks
Aangenaam gewerkt vandaag of niet Beps :D?
Beps: mazzelp*k!!! :finger: ![]()
:dag:
oef druk hier
de phoon doet t wel en anders weten ze me ook wel te vinden
@ viva en damber, gefeliciteerd!!
de rest is al benoemd enzo, dus ikke ben weer weg!
Hallo allemaal,
Ben weer sinds zondag terug in ons mooie koele kikkerlandje! Poehee, wat hebben wij het warm gehad daar! En bovendien nog een aardbeving meegemaakt, we zijn echt het bed uitgeschut. Maar verder goed afgelopen en geen schade en zo.
Heb niet bijgelezen, val er zomaar even middenin. Hoop dat het iedereen goed gaat en dat jullie allemaal gezond en wel zijn!
Beps en Bloem, zie jullie snel…Leuk!!
Iedereen voor de rest het allerbeste en succes met waar je ook mee bezig bent!
@Crazy
WELKOM THUIS!!!
Beps: Ik denk dat volgende week de Jong Thailand komt… Maar dat hoor je dan wel… Morgen komt wel al Maleisie… Maar die wil je niet he
Woehoee dan kan ik volgende week ook kijken voor mijn eigen vakantie :biggrin:
Goedenmiddag.
He, he, eindelijk het zonnetje.:zon02:
@Crazymar: Ook namens mij, van harte welkom terug. Fijn dat je een beetje van het weer mee hier naar toe hebt genomen. :biggrin:
Verder wel rustig geweest hier he?
@Kaylo: Ik las vanmorgen nog net even op de valreep je berichtje hier en wil jou ook alle sterkte en wijsheid wensen en je weet het he!! Wil je wat kwijt bij deze of gene… je weet altijd wel iemand van ons te vinden. En wat anderen al zeiden… wanneer alles weer een beetje rustig is bij jou in het hoofd en thuis of waar dan ook, kom gezellig weer mee kletsen. :kus:
Heb er alle begrip voor dat je niet je hele hebben en houwen hier neer wilt zetten. Nogmaal sterkte ermee.
@Damber: Jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je vader. :biggrin:
@Cynthia: Nou, ben net weer even wezen toeren hier in de buurt. Die van mij had ook toch al een tijdje stil gestaan en staat ook nog buiten ( wel afgedekt) maar hij starte meteen de 1e keer. Je moet ook die linkerhandel(rem) heel goed naar je toe trekken en dan op start drukken en meteen gas geven. Heb ik zelf net ook niet gedaan hoor maar kokkie. Ha ha. :redface: Maar hij liet het me zien hoe ik voortaan moet doen.
Roanna: ok
Zal dan wel weer aan mijn type liggen
Heb jij ook kickstart? Want die moet ik eigenlijk gebruiken als ik een tijdje stil heb gestaan… en mijne heeft bijna 2 weken stil gestaan he!!
Wat een klerezooi hier!! Echt een troep!!
@Marion: Ja kokkie was weer eens de pisang zoals gewoonlijk. :lol: Maar hij doet het graag hoor en ach… we moeten toch vaak toch nog boodschappen doen, dus doen we dat meestel even gelijk uit het werk.
@Cynthia: Ja die heb ik ook, maar die krijg ik ook met geen mogelijkheid van zijn plaats, dus heb daar ook mien hulpje weer voor. Maar het klopt wat je zegt. Al start je er niet mee, af en toe moet je die hendel ff pompen als het ware.
Haha als ik de kickstart gebruik dan vliegt mijn scooter zowat door…
Dus dat doe ik te hard ofzo!
@crazy: welkom thuis!
@viva/damber: gefeliciteerd met man/paps
@kaylo: sterkte
Ikke wss tv kapot gister na drie keer nog niet aan wel als je knop drukte voor andere zender doet nu helemaal niets meer paps vanavond effe kijken of ie echt kapot is ene kant vind ik t niet erg wordt t platte andere oudje wat van opa en oma is geweest die beiden niet meer leven
@Linda: Ja, zo koop je nog eens wat nieuws voor jezelf. Ha ha. Waren gister toevallig even bij de MM in Zwolle en zagen dat die dingen haast geen drol meer kosten, vergeleken wat wij er 2 jaar geleden nog voor betaald haddden. En jij al helemaal met korting, neem ik aan bij B*C?
@roanna: ja kosten al stukken minder dan paar jaar geleden meeste wle korting voor me op maar ook niet op alle dingen ligt beetje aan marge
@roanna: tv heeft ook geen schuld weten t niet precies maar schatten 20 jaar maar vind t moeilijk door de emotionele waarde vd tv