TTT Deel 100 min 5

Over scooters gesproken… De mijne heeft al bijna 2 weken stil gestaan, en dan wil die uit protest niet meer goed starten!! :frowning: Dus heeft een kwartier geduurd voor ik weg kon… :finger: AAP!

@cyn
Je mag dus even terug langs de winkel.

Nou het schijnt normaal te zijn… Dus vroeg ik me af… Roannaaaaa heb jij dat ook?

@MK: Nou, vandag niet, want ik weet heel niet waar het fietsenhok in dat gebouw zit. Misschien van de week wel weer een keer naar mijn eigen werk.

@Cynthia: Daarom ga ik zowiezo bijna ieder dag ff een rondje rondweg hier doen met dat ding. Ik had laatst, dat die afsloeg bij de stoplichten en dacht… wat nu? Opnieuw starten natuurlijk, maar dan denk ik… hoort toch niet! Maarja, moet 'm toch binnenkort voor de eerste controle brengen, dus maar even zeggen.

Roanna: dan sta je te lang stil… Dat heb ik ook weleens…

Goeiemorgen,
:zon02: laat het hier ook nog even afweten, maaaaar het is in ieder geval droog en niet koud. Heb een :was: in masjien gedaan, straks met de stofzuiger en dweil de toko door en het is weer spic en span.
@Viva: Gefeliciteerd met hub en natuurlijk heel veel jaren samen toegewenst. Gelukkig dat het met paps goed gaat. Nog effies en je hebt vakantie:vak02:. Wanneer komt zoon weer terug, is al snel toch
@Roanna: Naar de andere kant, met de dolmus vandaag.
@MK: :dag:
@Kaylo::kus:

Ik heb weer een kaartje gekregen uit A’doorn!! wie is de schuldige? :wink: Thanks!! :kus:

@Cynthia: Nee, juist niet in mijn geval. Ik kom er aan rollen, (gas terug) omdat ik zag dat het op rood was en sta stil en hup… alles dood… geen geluid en kracht meer. Ik eerst weer ff denken… hoe ging dat ook alweer en en… o ja zo moest dat en toen tufte ik weer weg en later geen last meer mee gehad. :wink:

@Toos: Nee, vandaag met de privètaxi. :biggrin:

Mmmmmmmmm…vreemd. Had er 2 tegelijk gestuurd. :dag: :lol:

O ja… nog even 1 keer meiden.

Meisjes van WW.

Doe jullie best vandaag weer hoor! :thumbsup:

Roanna: oh dat is wel vreemd ja!! Ik stond een tijdje terug 5 minuten voor een spoorovergang… toen ging ie wel uit… Nou ja even vragen dan maar he!!!

Thanks again voor je kaart :kus:

@toos :dag:
7 Hamstertjes toe maar, gelukkig dragen ze niet allemaal een luiertje :smiley:

@MK: Gelukkig niet, zie het al voor me al die hamsters met een luiertje om:D

Zo, hier beneden ff gestoft en kokkie gezogen, dus weer klaar voor vandaag.

Ik ga zo en jullie allemaal nog een fijne dag verder. :dag:

Hans :

heeft heus niks met dit forum te maken hoor ! Is een heel leuk forum trouwens ! Wou ik wel even vermelden, anders zou ik hier geen jaar “blijven hangen”.

Dus bij deze : iedereen een dikke :kus:

Ligt beetje in privé-sfeer en heb geen zin om dit in het openbaar te gooien. Hopelijk begrijpen jullie dit ? Sommigen zijn er van op de hoogte, maar zal ook wel weer koelen zonder blazen (zoals ze hier zeggen !).

Viva/Damber

met je hubs en paps !!

Viva … En over een paar uurtjes !!! Fijne vakantie !!!

Even bijkomen, na alle stress van de laatste maanden.

Sorry even geen tijd meer verder te reageren, jullie zijn allemaal lief en volgens mij allemaal druk, dus prettige dag !!

Hier wordt aan mij getrokken, moet achter de duinen gaan fietsen, nou ik zie wel hoop dat er niet te veel wind staat !!!

Kaylo - bedankt voor je berichtje, zijn hier veel mensen die om je geven hoor!

:kus::kus:

Viva en Damber : gefeliciteerd hoor !

Marifran : thanks :kus:

Viva,gefeliciteerd met je hubs.Met mij gaat het nog steeds op en af de ene dag beter dan de andere.Moet me soms echt inhouden om geen contact te zoeken met V,gaat niet altijd makkelijk.Hij is nog elke dag in me gedachten.

Kaylo,:kus:.Je kan altijd langskomen hier.

Bloem,bedankt.

Roanna,lekker met de prive taxi naar het werk.

Cyn,vandaag wel scooter weer of wacht je op de zon?

Marifran,veel fiets plezier

Kaylo: :kus: neem je tijd!! Zodra er weer wat rust is kom je dan weer gezelli meepraten?!?!

TRL: Scooter vandaag… Zodra het droog is, en lijkt te blijven dan neem ik de scooter :biggrin: