En verder laat ik de boel (momenteel) even voor wat hij is.
Kom nog wel even langs om wat bij te lezen, maar voorlopig :
Iedereen die nog met verlof gaat, have fun ! Gun het jullie van harte !! :vak02: Geniet er aub van !!!
Iedereen die werken moet, werk ze ! :nod: :biggrin:
Iedereen : dikke :kus: en tot …
Je zal mij zeker nog wel on-line zien (om wat te gluren en mee te lezen, en ook op de sub-forums : vertalingen, immobiliën en zoek het plaatje), want in dit korte jaartje dat ik hier was, heb ik toch enkele goede contacten gehad met sommigen !
Veel liefs en dikke :kus: :kus: :kus: voor diegenen die mij nauw aan het hart kwamen te liggen !!
Kaylo: Vertel eens wat er aan de hand is, en wat er gebeurt
Ik wil je niet aanvallen, of niet serieus nemen, maar een poos geleden zei je dit ook.
Geen idee wat we doen of juist niet doen…maar zeg niet dat je ‘vertrekt’ maar ligt niets toe??
Mocht dit je besluit zijn, ook jij een gezond en fijne tijd…
Goeieavond,
Eerste wat ik lees, Kaylo, wat is dat nou??? @Jac: Wens je vast sterkte morgen met de uitleg over bezuinigingen. Als het net zo gaat als bij ons, tja dan moet je misschien na gaan denken. @Bloem: Mantoux gehad, r*tprik is dat he @MK: Misschien nog naar frankrijk. Het is mijn land niet om dezelfde reden als Beps. Maar als je kunt en het leuk vind, zou zeggen lekker gaan @Raak: Druk, druk, druk @Roanna: Gemist vandaag @Viva: Wel langs geweest, nog aan het klussen. Hoe is het met paps?
Toen was ik het even kwijt
Maar ben er wel, maar was inderdaad de hele dag de hort op. Eerst werken, daarna weer met kokkie meegeweest naar Zwolle voor de longfysio voor die 5 minuten, dus hebben er maar meteen maar weer een dagje uit van gemaakt. :king: Ook net even bij de Mac gegeten, dus zo kan die wel weer. Nu weer een afspraak gemaakt voor over 3 weken, als hij al niet eerder de oproep krijgt. Hope so!!!
@Kaylo: Ja, wat is dat nu weer dan? Het is/was toch altijd leuk en gezellig hier? Nouja, is is je eigen keus natuurlijk , maar als we je in dit topic niet meer zien, wens ik jou ook het allerbeste en zal je bijdrage gaan missen hoor!
@Raak: Gezellig ook weer even langs geweest. Heb je daar nog wel tijd voor nu je steeds de koffer in en uit moet pakken? Of laat je 'm gewoon ingepakt staan?
@Beps: Je had het rustig vandaag he? Nog wel druk op je werk dan, nu het vakantietijd is? Hoe is het met de buurtjes afgelopen? Hoor je ze nog piepen? :lol:
@MK: Gewoon doen hoor. Ik ben nooit zelf echt op vakantie geweest in Frankrijk, dan alleen weekendjes in Parijs en had daar dan weinig met de bevolking van doen. Mijn manneke vind het ook arrogant volk, maar dan zegt mijn zoon weer, die daar een paar jaar gewoont heeft, dat het allemaal best meevalt. Maarja, hij moest ook met ze werken en leven. Is toch anders naar mijn mening! Jullie hoeven er toch ook verder geen last van te hebben? Gewoon lekker gaan met de meute. Viva la France. :dag:
Meiden ik wil jullie ook allemaal weer bedanken. Ik ben TROTS op jullie en Toos … bedankt voor de veer. Ga er bijna van naast mijn crocks lopen. :lol:
Oh, toch nog vergeten te zeggen. Waren wel ooit een keer met de hele familie een week in Frankrijk geweest. Dat was in dat jaar dat er die blokkaddes met die vrachtwagens was. Zouden toen naar ehhh… ik weet het al niet meer gaan, ( ergens in Zd-Frankrijk) maar kwamen heel ergens anders terecht. We hebben toen een week in Nice gezeten in een hotel en ben toen naar Monaco, Grasse, Antibes en naar Cannes geweest. Ik vond het toen heel leuk.
Kaylo - even adempauze?? Is er iets niet goed gegaan ??
Raak - Gezellige dag morgen met je zussies !!
Roanna - Beps - Toos, Lijkt maar zo hoor met de Fransen, heb pas weer heel veel aardige mensen ontmoet, erg behulpzaam ook.
Roanna , dat stomme onderzoekje maar gelijk benut door er een gezellig middag van te maken , hoop ook voor je dat je niet meer terug hoeft.
Dat programma over Marokko wordt dat nog herhaald dat je weet, liijkt me wel leuk om te zien.
Toos - haha, die veer…maar ehhh voor op je hoed of in je… Zal wel wat gemist hebben, was een poos weg vandaag.
@ toos, viel wel mee, heb alleen beetje ruzie lopen maken over t wachten, langskomen, preken dit en dat, en vrijdag weer voor af te lezen, kost me uren( nie werken = nie geld) benzine etc…
Inderdaad Toos… Maarja, ik praat toch niet met ze, want ik ken geen frans en hij mij ook niet!
En ik moet toch echt wel zeggen, daar in die streek waar we toen waren is het me toch mooi. Echt heel mooi daar. En ergens ook heel sejiek, weet je wel. Normaal kom je daar ook niet, als we niet omgeleid waren toen.
Vandaag eigenlijk niks bijzonders gedaan. Beetje de toko rechtgetrokken, kadootje gekocht voor mn nichtje die bijna jarig is, lekker buiten gezeten met een boek. O ja, vanmorgen in de kraamkamer gekeken van moeder hamster, ik dacht dat ze er drie had en dochter dacht vijf. We hebben het allebei mis, het zijn er zeven!! Het is wel schattig gezicht in dat nestje, ze hebben inmiddels wat haar en sommige hebben de oogjes open
@Marifran: Dat is ieder maandagavond op tv, na de die vakantieperikelen bij oproep MAX. Misschien is het terug te zien op hun site, dat weet ik eigenlijk nog niet. Nog niet gekeken. Ze volgen daar een grope mensen, die op doorreis naar Marokko gaan. Het zijn over het algemeen allemaal mensen van onze leeftijd. Vroeggepensioneeren en ouder enzo. Ha, ha. Maar wel heel leuk om te zien hoor! Komt volgende week maandagavond ook weer op tv.
:eek: Huh…zeven stuks? Nou, misschien wil iemand hier op het forum wel zo’n pluizig bolletje hebben. :unibrow:
Nee, niets gekocht, O ja, toch wel. Bij Yves Rou*** deodorantsticks en als je er 3 nam, kreeg je 50% korting. Hier zit niet meer zo’n winkel en soms bestel ik weleens wat via dat boekje, wat ik regelmatig van hen krijg. Vind het nl. fijn spul, omdat ik tegen die ander merken deo’s niet goed kan en die wel. :redface: :biggrin: