@ roanna goed ingeslagen dus?
@ toos, wil de dierenwinkel die andere 6 dan nog wel hebben dan? heel zeeland aan de hamster ![]()
@Bloem: Dochter houdt er zelf een, iemand die ze kent wil er ook 1 en misschien dat haar vriend er ook nog wel eentje wil. Degene die overblijven gaan naar de dierenwinkel. Valt mee toch.
Kaylo…wat is dit nu?ons vast’‘meubilaar’'en nu afhaken bij de dames op TT?
@Bloem: Ja, zeg dat wel.
Ik wou ook eerst nog kaartjes halen daar, maarja die had je al uit Zwolle. :dag:
Kaylo:kus:
Toos : dat was nog eens een pluim !!!
7 kleine hamstertjes wow
Roanna : weer 5 min. naar Zwolle, toch nog wel een leuk dagje he:nod:,
mijn koffer was uitgepakt en nu weer bijna alles schoon om in te pakken:hihi:
MK : gewoon gaan, er zijn echt wel lieve fransen
Marifran : liggen de kids op bed?
Bloem : ook trek in een lekker frans wijntje?
Beppie : zitten de gezellige buren ook weer in de tuin ?
Ik loop dus ook overal te kijken naar kaarten, tis besmettelijk:)
hahahaha
ikke ook
en t erge is dat ik weet waar ze te halen en laat dat nou heel dichtbij de ggd zitten ![]()
anyways, moet er echt mee stoppen
@ raak, ja lekker frans wijntje, kaasje… mhmhmh
@ toos als je dochter dan gaat samenwonen met dr vriend dan hebben ze strax nog eens 100 hamsters ![]()
Tja je kunt maar hamsters verzamelen:D Ze worden gelukkig niet zo oud, tussen de 1.5 en 2 jaar
hahhaa gelukkig… daarom planten ze zich ook zo rapido voort met 10-en tegelijk…
Raak - Haha ik lag wel even plat toen ze weg waren, maar ze liggen nu in d’r eigen bed thuis. We passen even 3 dg p.week op, volgende week ook en dan is m’n schoondochter de hele maand vrij.
We hebben geen vaste oppasdagen, we willen weg als het uitkomt, vrijheid blijheid en blijft het voor allemaal leuk.
marifran : is fijn toch alshet allemaal zo geregeld kan worden.
wij gaan morgenavond met zn allen naar de tilburgse kermis. dus eerst daagje shoppen, zal echt wel versleten zijn daarna
bloem: mensen van het goede leven he:lol:
Ik ga slapen, ff nog tv kijken
Tot morgen
@Beps: Welterusten voor strakkies en tot morgen maar weer:dag:
@Beps: Weltrusten alvast en slaap lekker. :kus: :slapen:
ja slaap lekker
this echt alweer laat
moet opschieten om nog voor middernacht in bedje te liggen!
Beps : welterusten, slaap wel:slapen: en morgen met het :zon02: weer op
Dames… ik ga er ook weer een eind aan maken. Voel nu wel een bietje de benen van al dat geslenter van vandaag. Wel een goede oefening voor de 4 daagse van volgend jaar. ![]()
Iedereen…slaap lekker (ik met) en tot morgen weer. :dag::slapen:
@Roanna: Kun je merken dat je een daagje ouder wordt, je kunt niet vroeg genoeg oefenen voor volgend jaar:biggrin:
@Raak: Morgen weer een drukke dag, maar wel leuk. Donderdag koffer weer pakken en tussendoor ook nog werken?
Roanna : slaap wel, ik voel het ook hoor na zo’n vermoeiend daagje
Toos : jaja, is niet alleen maar lol he:finger: moet donderdag nog ff daagje werken anders mag ik niet weg van mijn kids ![]()