TTT Deel 100 min 5

Wat een rust hier!

ja ik was ruzie aan t maken met de GGD
wat een vakantie sfeer hangt er in de stad… zalig.! was erg verleidelijk om ff een ijsje te kopen en op een bankje te genieten, maar heb t nie gedaan!! weer aan t werk

Trots op je… en GGD: Grote Geheimschrijvende Dombo haha

Idd wat een rust!!! Denk dat iedereen van de zon aan het genieten is. En gelijk hebben ze … voordat je het weet is ie weer weg :slight_smile:

Ik heb gister losgeld voor de zon betaald, gelukkig hebben ze m vrijgelaten…
:lol:

Ik ga zo naar huis…tot later dan maar weer…

@ beps :dag: enjoy the summer. lekker met aiji beetje wandelen enzo! die zal t heerlijk vinden denk ik

:biggrin::crybaby::biggrin::crybaby:
Ga er maar lekker van genieten dan. Ik ga over een uurtje met J naar de tandarts. Er moet een vulling bijgewerkt worden, heel andere koek dus.

En ik zit hier op kantoor, mag alleen kijken naar het zonnetje.

O jee Bloemmie, dreigbrieven van de ggd…tja dan maar even gaan nietwaar
Marion…nou lekker dan vulling bij J. bijwerken, dat zal wel weer een bak stress geven
Beps…dank je wel voor het losgeld voor de zon, hij aarzelt hier nog wel een beetje hoor zeker bang om zich nu al bloot te geven, …en dat ze hem weer gijzelen…
Mk…troost je zo warm is het niet…jij geen vrije weken meer deze zomer??

@ mk arme jij!! tis ideaal weer voor een fietstocht met de kids en een ijsje

ikke zin in t weekend, als t ook dit weer is :smiley: me happy happy!

Zo me is thuis!!
Geen plannen, aiji toch nog ff niet los…pfff geen kleine aijitjes…
Meld me weer
:dag:

@viva
Nee geen vrij meer deze zomer, tenzij we toch nog besluiten om een paar weken naar Zuid-Frankrijk te gaan. Dat zou dan begin september worden.

@bloem
Hubs is vandaag vrij, hij had vanmorgen al met ze gewandeld en misschien gaan ze vanmiddag wel fietsen.

MK - Heerlijk tijd om naar Zuid Frankrijk te gaan, altijd doen, de ergste hitte en grootste drukte is dan voorbij.

Zo, wij net terug , 4 uur in de speeltuin "gespeeld’, lekker voor de jongens en wij ook weer even gelucht , na 2 weken binnen zitten.

@ MK doen!!! everest was leuk :wink: maar zuid-france heb ik toch mn beste “vakantie” herinneringen :wink:

Ben geen Frankrijk-fan…land is mooi, maar de bewoners (:lol:) en zo veel…
Maar ik ging!! Meteen…

cliche cliche!!
in sept. heb je weinig last van de inwoners op je uitgetrekte verlaten strandje… mag ik mee???

hallo allemaal, ik ook weer boven water.Hebben een zalig weekend met de 4 kleinkids gehad. Nu helaas weer druk druk.wel helemaal bijgelezen.
veel depri’s voorbij zien komen en gelukkig ook weer gaan. veel updates al gezien,paar dingen toch blijven hangen en ff reageren :
Marifran : naar de Kei eilanden : gaaf joh, ik heb een vriendin gehad die daar vandaan kwam, niemand wist waar dat was en dan zei ze maar Ambon.Ben benieuwd wat je er van vindt
Miere : wordt oma, dat is iets om naar uit te kijken
Trl : al 20 weken !! nu aftellen, spannend hoor
Viva heeft bij een hoop dames de bijtjes langsgestuurd en heeft er zelf een paar gehouden
Cyn : cadeautip 5jarig bestaan : digi fotoboek of digi fotolijstje
Ik nu naar huis, rest van de :was: doen en dan nog beetje strijken want ga morgen cadeau voor mn moeder kopen met me zussies.moeder wordt 80 in augustus. Donderdag nog werken en dan weer weg. Probeer vanaaf nog ff langs te komen iedereen dikke:kus:

hoihoi iedereen.

Heel even kort:
De zorgen in de zorg op de veluwe slaan nu ook toe! Krijg morgen een verhaal te horen over de bezuinigingen. Aan gezien ik eerst verantwoordelijke ben krijg ik al heteen en ander te horen.
En ik wordt er niet vrolijk van.
Maar goed misschien begrijp ik het allemaal verkeerd en moet ik eerst morgen afwachten!
En anders moet ik net als Toos me maar om laten scholen???

GRoetjes en iedereen een fijne avond!

jac : ik duim alvast voor je !!!