TTT Deel 100 min 5

@Marifran: Ach wie weet;). Jij ook welterusten

@Toos: Nou, ik denk dat ik eerdaags ook wel naar ander werk uit moet gaan kijken, dus als je nog iemand nodig hebt op je bureautje!! Ik heb altijd al wel iets in de reiswereld willen doen. :lol:

Ik heb net even op tv die rondreis door Marokko gezien. Heel gek, maar als ik daar naar kijk, moet ik altijd aan jou, Marifran denken. :dag: Dat rondtoeren met de auto en caravan.

@Bloem: Och meid toch!!! Niet ziek worden hoor! Juist nu het mooie weer eraan komt, kan toch niet! Beterschap en voor zo weltrusten.

@Beps: Lekker zitten gamen. Wie heeft er gewonnen?

Oke voor de bedgangers…weltrusten en slaap lekker. :dag: :slapen:

@Roanna: Nou uhhh, je bent aangenomen hoor:lol:

Okidoki.

Nou, iedereen gaat al onder de wol, dus ga ik ook maar.

Jij ook Toos? Met of zonder Zopi? Ikke met!

Weltrusten iedereen.

Ik ook met hoor, zie anders ieder uur van de klok. Ik ga ook zo mn mandje in. Album is klaar en besteld. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Welterusten en tot morgen maar weer

ik zeg ook nog ff truste…was vanavond nog ff bezig in huis, Damber heeft de eerste banen behang al geplakt, hubs weer 2 delen van het plafond zover klaar, dat die morgen worden gewit…dus jullie begrijpen de kamer wordt in delen gedaan, anders weet ik dus echt niet waar ik de spullen moet laten…morgen de kast leeghalen blehh…en het behang verder van de muur halen, maar ik ga morgen eerst naar paps…dus ik meld me wel weer…

Marion gave update trouwens…turkijeblues zakt een beetje geloof ik
Toos wil niets meer horen over arkekoeievlaai…
bloemmie ziekjes
Beps weer warm
Hans een compliment aan beps en cynnie
Roanna gesolliciteerd en aangenomen bij Toos, dat ging makkelijk…

@Marifran

Marjon :lol::lol: je bent in vorm !!!

Begint weer wat te komen he!

@Toos
Heb hem maar niet op de weegschaal gezet, hij heeft zo slecht gegeten in de vakantie.

@Bloem
Niet ziek gaan worden he … nu de zomer bijna gaat beginnen.

@Beps
Moe gegamed en nu het bed in.

@Roanna
Duikt met zopi het bed in.

@Viva
Ging idd niet echt verkeerd vandaag. Zat ondertussen ook op msn met Turkije en heb zo vreselijk gelachen, vandaar mss mijn meligheid.

En denk dat ik het bed ook maar eens op ga zoeken. Truste allemaal!!!

:turkey:**Raak: 26 juli - Antalya:TURKEY:

**Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Marifran 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda

09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

morgen,

Viva,nog steeds druk met huis,maar bijna vakantie.
Bloem,niet ziek worden he,het mooie weer komt eraan.
Toos,gister bij groeten van Max ook klachten over *rkevlaai,liggen 1600 claims voor hun.

fijne dag allemaal

:idea:
Goedenmorgen hier
hier donker en koud!!
Hubbie zelfs weer een jas aan richting werk…nou dan ist koud, want ik heb zelfs vaak in de winter geen jas!!

@Hans Graag gedaan(Geen ideeeee waar hij op doelt!)

@Roanna: Ik!! Ik heb gewonnen ik speelde nl alleen hahaha!!! Gewoon domme spelletjes, maar heerlijk om je hoofd ff stil te zetten!!

En toen was ik lid van de DDD!!!
Vandaag weer werken, huis opruimen(lees bijhouden) eten koken, doorgaan met overleven en naar bed…
Tot straks

Môge TRL, fijne dag!

goede morgen!!

bij deze wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om een aantal forumleden te bedanken voor hun tomeloze inzet, altijd aanwezig, goed woordje klaar… meiden, bedankt voor de inzet!! echt toppie :thumbsup: bedankt beps en cyn!!

alright… ikke niet ziek?! waarom denken jullie dat? alleen beetje koorst? heb ik zo vaak, zal t nooit meer vertellen!!
vandaag werken, tussendoor langs de ggd, konijnenspul halen, broer komt eten (de kip! nie vergeten) heb eigenlijk geen tijd voor, zal em eens mailen of t niet een andere keer kan :tssk: shhiiiiit
anyways
druk dus, dus gauw aan t werk. gisteren half uur lopen zoeken naar vaccinatie boekje, had t idee dat ik t elke dag gezien had afgelopen weken… echt, moest ergens zijn, heb t dagelijks in mn hand. hele huis op zn kop. uiteindelijk gewoon de eigenwijsheid doorgezocht: ja hoor, heb t elke dag in de hand, gebruik em als “boekenlegger” om de verschillende kaartenthema’s uitmekaar te houden… hiihii… maffe ikke, maar had wel gelijk, hij was er voor mn neus en gevonden

okey nu wegwezen enneuhm beps en cyn :thumbsup: bedankt voor jullie inzet van gisteren :unibrow:

@Bloem Dat bedoelde ik dus ook, GEEN IDEE… we doen het toch met de HELE GROEP!!!

En nu, GA!!! Ik moet Aiji legen en dan te werk…
Pfff tot later!!

goedemorgen meiden…

hihihihi Bloemmie zocht het paard en zat er bovenop…weer prikjes halen???
Beps met de hond naar buiten
Tlr…ook weer aanwezig…en voel je nu wel iets meis…

iedereen verder werkse…off whatever…

@ viva mantoux… ik vind t onzin maar was nogal een dreigende brief, hopelijk is t gauw klaar en hoef ik niet vrijdag weer terug om em af te lezen, maar vrees t ergste!

Viva,voel soms wel wat,maar of dat is wat ik moet voelen dat weet ik niet,zijn vaak wat van steekjes.

@ trl vast wel :wink:

ikke ga er weer van tussen :dag:

goedemorgen allemaal, ben er wel hoor effe snel bijgelezen gisteravond eerste overleg gehad met tante over volgend familieweekend nu druk aan de strijk en daarna logeerkamer opruimen om langzaamaan daar te beginnen met t klaarleggen van de vakantiespullen, nog maar 9 keer werken en dan vakantie

Goede morgen … ben een beetje errug laat dus eerst aan het werk, tot straks :dag: