TTT Deel 100 min 5

cyn : dikke ! :kus:

Nu douchen en tot morgen ?

sow lekker rustig. ikke lekker wat gegeten, tvgekeken, onderuit gezakt met de regen tegen de ramen…

Hier zonnetje… lekker weertje en ikke lekker gedouched en warm…
Maar wel op tijd het mandje in…

Ik ben een fotoalbum aan het maken en heb net het weerbericht gezien. Daar wordt je vrolijk van na zo’n dag als vandaag

Lekker gekletst jullie … en ik maar strijken!

Bloem barst uit haar kleren.
Beps heeft geen last van dipjes, zou het aan het dieet liggen ;)?
Viva natgeregend tot op haar tweelingdraagzak.
Geen last minutes voor Cyn
Viva pept de boel op met Steward Little
Roanna ook natgeregend en wil ruitenwissers op de bril
Toos sleept A-vlaai, voor de rechter en wordt wakker gebeld als de buurman in de auto gaat rijden
Beps valt Cyn lastig met vragen en wamt op onder de douche
Het kwartje is blijkbaar nog niet gevallen bij oma, sommigen leren het ook nooit :finger:. Tuurlijk doet het pijn maar op een gegeven moment leer je er beter mee omgaan, en raakt ze je minder. Voor jezelf kiezen meissie :kus:!!!

Marjon :lol::lol: je bent in vorm !!!

cyn - Ach die stomme oma, laat ze toch, wijsheid komt met de jaren en krijgt ze nog eens het licht (you never know!). Ben er bijna zeker van dat ze je gaat missen, bloed kruipt toch waar het niet gaan kan !!

En hoe is het met jou Marion? En met J., al verbetering met de nieuwe medicijnen en zijn gewicht

@Toos: Misschien nu toch een keer je verhaal van Arkevlaai bij omroep Max doen. :stuck_out_tongue: :wink:
Succes met het album he!

@Marion: Alweer een goeie update. :thumbsup:

@Cynthia: :kus:

Toos fotoalbum, spannend . Heb nog steeds alleen zo’n kleintje gemaakt voor in de handtas.

Leuk werk, maar ik doe er altijd zo lang over !! Bij wie doe je het ?

ik vind die foto-album dingeses altijd zo-zo… bij mij past t altijd net niet zoals ik t wil, of het ranjde dat ik zoek hebben ze niet ofzo…

@Marifran: Ik vind het ook leuk om te doen. Ik maak ze bij my photo fun

OH…die ken ik niet maar zal allemaal wel een beetje hetzelfde zijn.

nou dames
ikke ga lekker slaapie doen, moe en koortsig en beetje hoofdpijn, dus tis wel weer mooi geweest vandaag
:dag:

Ikke naar bedje… heb lekker zitten gamen… En nu gaan we tukkie doen
Morgen gewone tijd(hihi 9 uur) beginnen…dus…time for a tukkie
:slapen: lekker

@Bloem: Maar hopen dat je niet echt ziek gaat worden. Beterschap en slaap lekker.
@Beps: Ook welterusten

@Marifran: Ik heb geen idee. Heb ook albums van jamaica bij my photofun gemaakt en die waren mooi geworden

@Roanna: Zal maar niet naar Max gaan over arkevlaai. Kan beter een eigen burootje gaan beginnen om claims in te dienen, lijkt me leuk om te doen

@Cyn;Beps,bedankt voor jullie inzet vandaag…slaaps ze voor straks…

Nou Toos, wat let je, je zoekt toch iets anders :stuck_out_tongue:

Beps - Bloem (Niet ziek worden hoor !) Welterusten,

Ieder die nog langs komt :dag: truste allen !!:slapen:

Toos , ik ga nog even opzoeken , zwaai, zwaai.