Haha die zijn nog erger
En nog erger als ze denken dat ze het weten
![]()
Just kidding!
Haha die zijn nog erger
En nog erger als ze denken dat ze het weten
![]()
Just kidding!
@ beps en cyn :finger: foei, wij zijn hier een communtie voor en door iedereen, iedereen is welcome en wij als ervaring turkije gangers moeten anderen hulp bieden bij mega grote dillema’s of er wel kinderstoeltjes in het enge land der turken zullen zijn ![]()
of wat van het feit of er wel gepind kan worden, brbbrbrr zo eng en ver weg, wie weet wat er allemaal kan gebeuren… daarvoor is het forum om vantevoren kennis te vergaren
wij hebben kennis en moeten het delen met zij die (half/ver)garen!
Ik denk/hoop dat Beps op zichzelf doelde via msn ![]()
@Bloem: Daar moet je niet te licht over denken hoor:evil:. Wat dacht je van het probleem “wat moet mn kind eten”. Sprak iemand een paar weken geleden die voor 15 dagen potjes olvar*t mee wilde nemen, want stel je voor dat turkse kindjes alleen maar kebab eten. Dat kan nie
Toos: wat ik me afvroeg… Heb jij al iets van Arkevlaaaaaai gehoord… Heb het ff gemist denk ik…
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/z/zonnen/sonne028.gif…http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/wekkers/Clock_014.gif. Misschien dat dit helpt
Arke wie, ohhh arkevlaai. Neeeeeeee. Ze weigeren onze claims in behandeling te nemen. Hadden eerst geen klachtenformulier, toen waren we volgens de ANVRregels te laat en nou zijn het operationele redenen. De advocaat is bezig met het opstellen van een dagvaarding, het wordt een rechtzaak dus
Ik las trouwens op de site van EUclaim dat ze verschillende rechtzaken aan hun broek hebben. Ben benieuwd of ze dan nog met zulke K*tsmoezen aan blijven komen
Ik weet inderdaad wel zeker dat ze meerdere rechtzaken hebben lopen… :finger:
Ik bedoelde idd mezelf die elke keer Cyn ‘lastig valt’ omdat ze weer wil weten hoe dit en dat gaat, of het zus of zo te regelen is en of het niet erg is dat… hahaha
Zo nu heb ik het lekker warm, had het zo koud, heb gewoon 25 min onder de hete douche gestaan…HEEERLIJKKKK
Ik heb het de hele dag al koud, heb zelfs de verwarming aangezet.
@Beps: Wij hebben trouwens ook zo’n spookbel gehad. Had precies hetzelfde als jij en snapte er geen bal van. Totdat… we zagen dat als de buren hun de afstandsbediening van hun auto gebruikten, bij ons de bel ging. De ding op een andere frequentie gezet en problemo opgelost
@ toos hahahaa… da zou wel errug simpel zijn, ideetje voor roanna en beps ![]()
ikke ga gewoon verder waar ik gebleven was, alleen nu met een lekkere cappu erbij, joggingsbroek aan, fleece jeck aan, en warme dikke wollen sokken :wub:
Beps: :biggrin: Je mag mij wel lastig vallen hoor!! Als ik druk ben geef ik gewoon geen antwoord.
@Toos: dat zei hubbie ook al!!! Dus we gaan ff kijken of dat lukt!
Ik zo naar huis :biggrin:
Morgen vrij, dus zal denk ik niet/nauwelijks langskomen… dus geen zorgen… Niks aan de hand (hoop ik)
Oh trouwens waren nog nieuwe ontwikkelingen in de zaak “oma”… Mijn moeder kreeg gister te horen dat ik nooit meer kom… Dus mijn moeder gezegd “vind je het vreemd”?? Nou ja toen werd ze dus boos, en gaf min of meer mij de schuld… Met opmerkingen als “Ja het zal wel weer mijn schuld zijn, ik heb het toch altijd gedaan” dat soort dingen… :finger: Ben er nu echt goed klaar mee…
Nou hoor, jij vrij, kan ik niets na vragen haha!!!
En oma :finger: voor haar toch… Hoofdstuk gesloten, boek dicht(en dat het zeer doet is gewoon normaal)
Tuurlijk doet het pijn… Weetje… ik ben samen met mijn broer de enigste kleinkinderen… maar ik krijg gewoon het gevoel dat ik dat nooit ben geweest in haar ogen… Ik kan soms wel hard doen, maar van binnen doet het me echt wel wat… Maar ja… ik moet ook gewoon verder!!!
Sorry hoor maar soms moet ik het ff kwijt…
:kus:
@Cyn: Logisch dat het je wat doet, mag toch aannemen dat je niet van steen bent. Ik vind dat als ze zich zo gedraagt naar haar kleindochter toe, dan is ze de titel van oma niet waard. Laat haar zijn wat ze is en het lekker bekijken