@Viva: Weer lekker bezig geweest dus thuis en bij Paps. Gelukkig even geen nare berichten jouwerzijds. Even rust in de tent, voor zover je dat rust mag noemen. De kamer moet nog enz. :paranoid: Pffff…Maargoed, ook leuke dingen in het vooruitzicht. Zoon weer lekker thuis van de week en de uitkijk naar jullie vakantie, wat ook al niet meer zo heel lang duurt.
Damber denk ik erg druk met van alles en nog wat? :wub:
@ viva, jeetje he… wat een verbouwing!! en dat alles in 1x !! de meeste mensen doen t ene jaar boven en het nadere beneden, nu maar hopen dat alles blijft zitten waar t hoort en je ff rust hebt (relatief gezien dan)
ennuhm je zoon? die vliegt via Kreta? ben ik de enige die dat raar vindt? collega van me had net dr vriend weer thuis na 4mnd en die mocht 3 wk thuis zijn en moet weer voor een maand…
Nee dat is normaal!! Daar gaan ze even bijtanken/terug komen in de burgermaatschappij en dan naar huis. Die vriend van je collega heeft de ‘vakantie’ dus nu, en heeft een uitzending langer dan 6 maanden.
@Linda: Heb ik ook, een ds, Cyn ook, leuk ding, lekker klooien, en ik heb dan ook nog een trukje waardoor ik spelletjes kan downloaden en ‘gratis’ spelen(niet zo makkelijk hoor… zonder hubbie kan ik het ook niet haha)
Ik heb al vanaf dat ik het ziekenhuis gelegen heb, geen alcohol meer gehad, maar denk dat ik er van de week maar weer eens mee begin. Anders staan die flessen wijn hier maar te verzuren en dat is ook zonde. :slywink:
Oke dan, iedereen alvast weltrusten, slaap lekker en tot morgen en voor de werkenden… weer een fijne werkweek.
Goede avond!
Schoonzus met man en kids op bezoek gehad vanmiddag, ze waren ook net terug van Mallorca. Vakantieverhalen uitgewisseld, een chineesje gehaald voor ons allen dus de regenachtige middag weer goed doorgekomen.
Linda de zaakjes goed gepland voor de vakantie, ideaal he, helaas heb ik die tijd gehad want ik wordt niet goed van die pilletjes. Zat dus in de vakantie met de ellende.
Twijfels over de DS? Waarvoor zou je het laten? Gewoon halen dat ding als je het leuk vindt!!!
Viva weer erg aktief geweest in huis. En eindelijk komt zoonlief bijna naar huis, een hele zorg minder voor je. Maar eerst gaat ie nog even naar Kreta. Kan ie mooi even kennis gaan maken met die adonis van zijn zus.
Filiz nog even op bezoek geweest. Ze vermaakt zich goed daar zo te lezen. Mooi zo!!!
Verder zijn er veel geprikt door de Viva-bij. Nou hier is ie mooi voorbij gevlogen hoor.
Roanna een kussentje en een cd-tje gescoord op de Pasar Malam.
hik hij valt bij mij prima :lol: Ikke ga lekker slappie doen straks…
Hele rode konen en zit gewoon te glimlachen haha!!!
Nou goed ik heb mn dagje weer gehad(gezeik in de buurt vandaag, iedereen mag hier herrie maken, en als Aiji ff piept, gewoon piept, omdat haar nagels geknipt worden… dan wordt er geroepen dat we stil moeten zijn…en niet als grapje…zoooooooo ben ik gaan flippen…)
@ roanna ja offer je maar op
@ beps nee de vriend van mn collega heeft 4mnd gezeten in afghanistan, was klaar, naar huis en wordt nu weer teruggestuurd ivm de tekorten…
enneuhm… rare mensen in jouw straat… denk dat ik maar gewoon lekker hiero in t suyen blijf, zou niet eens lawaai mogen maken met mn nieuwe lover dan
hik Das nou net het probleem hik hik Die buren hebben een karaokeset hik hik En elke keer als ze een borrel op hebben hik hik En een stevige mag ik dan wel zeggen hik hik Dan komt de herrie hik hik Maar ik ga vanaf nu meteen bellenhik hik De polietie is mijn Behikste vriendhik
Even wat anders he! Ik zat net ff mijn profiel te bekijken en die is al precies 1700 keer bekeken en met namen erbij… zou nie weten wie het zijn. :redface: