TTT Deel 100 min 5

dames…sorry sorry sorry…dat ık nog maar zo weınıg tıjd voor jullıe heb…!!
vınd het echt vervelend om nıet meer up to date te zıjn zoals dat ın nl heel gewoon was…hıer nog steeds geen ınternet thuıs…
kom wel ınt ınternet cafe…maar voordat ık da met ıedereen ben uıtgepraat zıjn al snel n paar uur om…en dan schıet ww er nog weleens bıj ın…solly…!!

hoop dat alles met ıedereen goed gaat…dat er geen zıeken zıjn, ıedereen lekker ın zıjn vel zıt en van de zomer ıs aant genıeten…al zıt het weer volgens mıjn laatste bronnen nıet echt mee…

@beps…thanx voor de krabbel…:smiley:

hıer ıs nog steeds alles goed…de onderbuurvrouw komt geregeld langs…dıs das wel gezellıg…opt werk van askım ıs het ook gezellıe met alle andere verkopers daar…en verder bezoek ık mn hollandse vrıendınnetjes…of anders om…
nog steeds erg warm…de taal gaat redelıjk…t turks koken ıets mınder…en dat terwıjl je je zo graag wılt bewıjzen, dat je ook kan koken (kook namelıjk ook voor de peepz van andere wınkels ınt hotel) maja ach…dat ze blıj zıjn dat ze ıets krıjgen…haha

trouwens alweer een nıeuw deel…gefelıcıteerd…!! er mag best ıemand een up date geven…dan weet ık dat ık de volgende keer op blz 15 moet terug lezen…!!

ıedereen nog een fıjne zondag avond…en tot snel (beloofd)

xx

de zon is hier gaan schijnen rond 3 uur en het was heerlijk!!!
Daarvoor was het wel droog maar goed het zonnetje maakt alles goed.
Iedereen een fijne avond en voor degene die niet vakantie hebben zoals ik . Veel werkplezier voor de maandag!

Groetjes Jac

Leuk Filiz nog ff op de thee…
Nu wandelen met de hond
Laterzzz

zoooo weinig gebeurd…
ikke alles gepoetst, inclusief mijzelf, er ligt een schoon bedje op, lekker gegeten en nu met een bakkie thee aan de chill… lekker zen… hummmmm

gezellig dat filiz ff komt aanwaaien, zonnetje piept hier ook weer tussendoor en heb geen hond, maar anders was ik er ook ff op uit gegaan! :smiley:

@Filiz: :dag: Geeft niks. Ik neem je niets kwalijk hoor. Geniet maar lekker van het in Turkije zijn en zo te lezen gaat het je tot nu toe, goed af. Ga zo door meisje! Het was hier de hele week al pokkeweer, maar er komt een beetje van jullie kant deze week naar ons toe. Dus we hebben nog wat tegoed. :zon02:

Zo, zeg wat zijn jullie allemaal produktief geweest, terwijl ik even naar de Pasar was. Last van de hormonen ofzo? :biggrin: Wat zal het weer blinken en lekker fris en fruitig ruiken daar bij jullie in huis. :wink:

Nou, ik heb het ook gezelli gehouden hoor. Lekker even langs de kraampjes gelopen hier en daar nog wat gegeten en gekocht, waaronder zo’n groot lang rond kussen voor in bed. ( Voor als je eens ruzie hebt met z’n beiden :p) Misschien kennen jullie zo’n ding wel. Het heet een kuling. oftewel een koeling. Je ziet het vaak in die oosterse landen op de bedden/bank.

Dat was het wel zo’n bietje.

Oh ja… heb ook nog een optreden gezien van ene Ray Smidt (never heart off him, maar wel een heel lekker ding om te zien) en hij zong erg mooi. Heb een CD van hem gekocht daar met Molukse liedjes… dus Marifran… als je belangstelling mocht hebben… ff een pb naar mij en hij komt naar je toe. (kopie) :biggrin:

@roanna: ook nog nooit van die zanger gehoord, tja de schoonmaakwoede kan zeker bij mij hormoontjes zijn hahaha

@ roanna klinkt gezellig! en zullen idd de hormonen wel zijn… moest wel ff googlen wat het inhield (schoonmaken) en hoe t moest, heb ff een handleiding gedownload en voor ik t wist was alles weer schoner… lekker ruiken doet t niet, want heb mn nageltjes gelakt en die zooi stinktttttt :stuck_out_tongue:

@Bloem: Moest eerst ff googlen. :unibrow: :unibrow: Je bent me er ook 1. :unibrow:

@Linda: Vond het al een beetje herkenbaar, maar het klopte dus?

@Bloemmie Moewhahaha!!! De handleiding gedownloaded… Hahah Ikke heb Hubbie… Ik zit te gamen, hij te poetsen…(nou goed ik heb wel wat meegeholpen!)

Hier gaan we nu ff nietsen…

@roanna: zou bij mij heel goed kunnen aangezien ik afgelopen t week uitgesteld had ivm komende vakantie en t gepland heb voor komende week haha

@beps: ik zit erover te denken om te gaan sparen voor een nnted* *s, ben aan t dubben wel of niet doen

Doe ik tegenwoordig ook. :lol: :stuck_out_tongue:

Gelijk heb je Linda!

@roanna: hahaha niets vervelender dan dat tijdens je vakantie

ach ja, tuurlijk hoefde in niet te googlen en weet best hoe t moet en zie ook dat t beter had gekund, maar ach, tis weer “schoner” en voelt best okey…
ik ben echt loom en sloom…

ikke effe afwas doen en denk straks filmpje kijken

zo afwas klaar en filmpje maar eens aanzetten… word garfield heb ik gister opgenomen met mijn nieuwe dvd-recorder die ik afgelopen donderdag heb gekocht

zo dan moest ff bijlezen…

marion, in een dipje en geen zin in een verbouwing
beps geprikt door werkbij (dat was jopie, die heb ik gestuurd)
Linda ook geprikt (dat was japie)…ik heb de meisje gehouden die hebben allemaal jonkies en die hebben mij geholpen…
Bloem 2 rakkers in huis,die lekker slopen
Filiz…uit een warm turkije

Toos niet gezien hier
Roanna naar het dorp van mijn oma geweest, en lekekr gezongen
Tlr…dipje…komt allemaal wel weer goed meis
Cynnie vandaag vrij dus niet online…

en toen wist ik het niet meer…

Ikke druk heel druk geweest, met paps zijn huis, boodschapjes ect… en alles in huis is afgelakt, en hubs heeft gisteren en vandaag de keuken gedaan, die wij dan weer helemaal schoon hebben gemaakt, kasten uitgeruimd en alles van de muur ect opgepoetst…blehhhhh
maar dat is het ergste dus, nu alleen de woonkamer verder afmaken, hubs moet nog een paar platen op het plafond witten, en dan alles behangen, en dan ben ik klaar.

NOg 1 weekje en dan komt zoonlief weer thuis…jippie…morgen vertrekt hij van het kamp, om vrijdag op kreta aan te komen…

en nog 29 dagen en dan mogen wij weer op vakantie, als alles goed gaat dan…
woensdag eerst hubs nog jarig…

@viva: fijn dat je zoon eindelijk weer thuis komt

zo nu weer even bankhangen, ik ben gekraakt zo ondertussen…