TTT Deel 100 min 5

@roann: gisteravond twee uur op de bank gelegen is toen wel gezakt nu nog iets

@Linda: Oh, gelukkig maar weer. Doe maar een beetje rustig aan dan vandaag.

Nou, ik ga ff broodje eten en dan wegwezen.

Laterssssss :zon02:

@roanna: tot later

goood morninkkkk
hier zie ik zon, maar kan zo weer omslaan

@ roanna, klinkt leuk!
@ beps klinkt ook leuk!

loop hier de hele tijd de roepen en te doen, konijnen zijn alles aan t slopen. is het niet het behang in de ene hoek, is het wel de vloerbedekking in de andere, nu weer de dozen in de kast of de stoel… grgrggrrr… pubers!

@Bloemmie: In de ren houden dus… Als ze zich niet ‘volwassen’ kunnen gedragen, dan maar als babietjes behandelen…
Ohhh dat gesloop!

das een beetje lastig, want ik denk niet dat ze deze straf snappen… ik zal eens kijken of ik nog wat leuks voor ze kan verzinnen…

maar eerst pakken we nog een cappu en gaan we daar rustig overna denken :stuck_out_tongue:

Goede middag …
Hier ook niets bijzonders te melden alleen dat ik weer lekker uit kon slapen en dat het weer hier ook niet om aan te zien is, komt er met bakken uit.

Beps zwemt rondjes in de tuin en hubs komt haar in zijn string achterna. Roanna zoekt de zon op bij de Pasar Malam. Bloem heeft vandalen in huis en Linda heeft nog steeds hoofdpijn.

Regent hier ook nog steeds schijnt beter weer aan te gaan komen maar eerst zien dan geloven

Joepie 4600 berichten, nog 400 tot mijn volgende ster

Komt een heel mager zonnetje aan hier. Eens kijken hoe lang hij het volhoudt.

Ik moet er nog 750 tot de volgende ster. Nog even geduld dus.

@marion: zal nog wel heel lang duren voordat ik die ster die jij bedoeld zal halen, eerst maar eens mijn 6e ster, hier nog helemaal geen zon

ben benieuwd of en wanneer ik weer een sterretje erbij krijg :stuck_out_tongue:

heb net lekker ff happyfeet gekeken :smiley: hihi word je helemal jiggly van

@Bloem: pb sturen naar forumbeheerder mss? hahaha

@bloem: was happy feet op tv? op heb je hem gehuurd?

nee gewoon hier uit de kast, heb ze allemaal en soms heb je gewoon zin om er weer 1 te kijken

maar goed, ben volgens mij intussen gestoken ofzo door viva-bij
heb t hele huis gesopt, konijntjes gedaan, gestofzogen, keuken gedaan, wc, badkamer, beddegoed hangt buiten, nieuw fris bed erop en nu ff de nageltjes doen en lekker badderen denk ik zo!

Zo hier is het huis schoon…De Is bijna allemaal weg, en gestreken…
Pfff een productief weekend…

Nu ff chillen

Ikke ook gestoken door de viva bij: 2 wassen gedraaid, eentje in droger gedaan ander opgehangen, wc gedaan, badkamer gedaan, keuken gedaan, slaapkamer afgestoft stofgezogen en gedweild en hetzelfde voor de woonkamer