@Linda: Oh, is ook best al veel dan he?
@roanna: ja vind ik ook al heel erg veel, maar wie t allemaal zijn geen idee
Oeps,… de mijne 2206 keer…
Wel goed gekeken Beps?
Neem er nog 1 meid! :lol:
[ol]
[li]Anouk azerty <boxs dnny ehaven felixmasha ilsieken Jan Sierink jansstho <Jeroen karel3246 kaylo+ kipke lindalammering marcel1233 marieke51179 missymjlm MK116+ vivaturkije+ Xander[/li][/ol]Dat zijn de laatste 20 haha
Geen idee wie er allemaal mijn profiel bekeken hebben, lekker belangrijk ![]()
Maar ik vind t wel een btje vaak haha
@beps: ja dat van jou is wel heel erg vaak vallen die van roanna en mij nog wel beetje mee
Zit er ff van te kijken… 3 keer gekeken of ik niet door de drank mis kijk…
Nou goed ik ga nu echt
Tot morgen hik
@Roanna
Dan zullen ze me niet de moeite waard gevonden hebben denk ik ![]()
Heb trouwens zelf nog geen enkele 4-daagse uitzending gezien. Normaal volg ik het op de voet. Misschien straks in bed Omroep Gelderland nog maar eens kijken. De herhalingen gaan toch heel de nacht door.
@Bloem
Je kan je nieuwe lover ook nog naar het zuiden halen als je lawaai wil maken. Kan je de bovenburen even terug pakken ![]()
@Beps
Hou op over karaoke. Hadden ze 's avonds in het hotel ook regelmatig. Net onder ons balkon ook nog. Als de russen bezig gaan wil je echt op de vlucht, en snel ook, nog erger dan een stel krolse katten.
Oh dan Beps, de meesten op jou profiel ken ik dus ook nie.
Dan hoef ik me ook verder geen zorgen te maken, als ik dat al deed.
:lol:
@beps: slaap lekker en tot morgen!
@roanna: zou t me nog lukken de 5000e post voor mijn vakantie?
Truste Beps. … en rustig aan he!!! Voordat de politie straks op de stoep staat voor geluidsoverlast.
@Marion: Ik heb nu wel een indruk van Cuyck. Schrijf ik dat goed? :unibrow: Zou het er nu ook nog op zijn dan?
Was wel nieuwsgierig geworden … mijn profiel is 1515 maal bekeken.
@Linda: Owwwwwww… makkelijk, als je tenminste ieder avond nog even komt meekleppen, moet dat te doen zijn.
Volgens mij is bij Toos de bliksem in het systeem geslagen. :biggrin: Waar die toch uithangt?
Of zou ze weer zo enthousiast aan het werk geweest zijn in het weekend?
@Beps: Niet nog eentje voor het slapen gaan? Nee, nu genoeg? Oke dan, slaap lekker.
@Marion: Oh, dat is dan ook best al wel veel keer bekeken. :dag: :lol:
@Roanna
Komen de hele nacht herhalingen van de 4-daagse, tenminste andere jaren wel.
Nee … niet goed geschreven, het is Cuijk. Maar dat is niet mijn dorp hoor, doe daar meestal de boodschappen. De vierdaagse komt eerst door mijn dorp, dan komt Cuijk pas.
Lijkt mij wel wat om daar ooit nog eens aan mee te doen, logeeradres heb ik al gevonden hihihi(at Marion?)
@Linda
Je zegt het maar hoor! Loop je lekker met Roanna en Toos mee volgend jaar. Is de DDD-club weer compleet.
@Marion: Oh, zou zomaar kunnen. Ik zal zo in bed ook nog eens even kijken.
Maar dan zat ik toch al wel in de buurt. Geen Cuijk dus. :unibrow:
Nou, ik ga ook naar boven. Alweer? Ik ging daarstraks ook al dacht ik.
Maar denk dat ik nu toch wel ga.
Weltrusten all. :dag::kus: