morninkkk
ikke net wakker
en bijlezen ging nie zo goed vanwege de ene database error na de andere
anyways, wil toch ff wat rechtzetten:
rondcrocken heeft bloemmie bedacht!!
@ beps fijne doneravond, wat morgen komt wens ik je morgen wel
@ trl iedereen voor de deur van de bevallingskamer. alles al goed geregeld en iedereen enthousiast!! :kus:
Zo, weer thuis van schapjes doen en helpen de partytent opzetten voor vanavond met de buren. Nu even eerst rust.
@Beps: Meid, is dat even goed nieuws! Gefeliciteerd en hopenlijk wordt het wat. Maar ach…eerst lekker bijna op vakantie.
@Bloem: Ook goedemorgen. Lekker uitgerust? Volgens mij kwam dat rondcrocken inderdaad van jou af. Staat me iets van bij dat Toos ooit over dat schoeisel begon, dat het in was bij haar op het werk en velen er op liepen. Toen moest Toos een keer werken en toen zei jij iets van, lekker rondcrocken vanavond. Maargoed, wat maakt het ook uit! :biggrin:
@Marion: Tis toch maar wel wat hoor. Wat een gewerk, maarja iemand moet het doen he! Het gaat niet vanzelf als de knechten niet op komen dagen of niet kunnen. Daarom mag jij ook best 2 x per jaar op vakantie. Heb je verdiend.
@MK: Ja, wou ook al zeggen. Dat duurt al wel een tijdje bij jou he? Volgens mij, had je zoiets dergelijks ook al die week, voor jullie op vakantie gingen. Vervelend is dat hoor! Beterschap ermee.:kus:
@Bloem: Vanmorgen grijs en regenachtig. :tssk: Het is hier vanaf een uur of 12 prachtig weer geworden. Niet echt warm, maar in het zonnetje is het heerlijk. Vind het niet alleen wel tof voor de BBQ dat het een beetje droog is, (hebben een hele grote dichte partytent) maar hier op het WC is ook van alles te doen. Dan is het toch wel fijn, dat ze het weer een beetje mee hebben, omdat velen buiten hun kraampjes hebben. Ze noemen dat moonlightshopping, omdat ze tot vanavond 22.00 uur geopend zijn. Echt een feest dus eigenlijk met ook artiesten, weet alleen niet wie.
Zo meiden, lekker dönertje op,… en de spullen van Aiji aan t inpakken.
Voelt nog een btje raar, zo ineens een leidinggevende functie waarvan verwacht werd dat ik het ook met een ga oppakken.
De 1ste week na mn vakantie ga ik met de supervisor meelopen, en daarna verwachten ze dat ik het zelf wel kan… 1 Mnd proeftijd… en dan…gaan met die banaan…