TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

rustig hiero. ikke lekker ff tv gekeken maar nu nix interessants meer op de buis…

Beps…als ik je niet spreek morgen,behouden vlucht en goede vakantie.

Bloem…wat dacht je van rtl7…de kleine blonde dood en de vierde man?heb ze al tich keer gezien en kijk toch steeds weer opnieuw.

Cyn…succes met je examen,lukt je wel…je kunt het.

Zo,en nu verder kijken…

@tkl: vraagje ben je soms helderziend? Haha 23e inderdaad 's avonds vrij en hij vind t heel leuk dat ik dan mee wil dus dus hebben zoals t er nu naar uitziet 2 dates

@ linda, veel plezier morgen op je personeels feest! weet je al wat jullie gaan doen?

Zo meiden en heer, ikke ben weer thuis. Aiji daar. Helemaal gelukkig bij dr grote vrienden! Geen oog meer voor ons…gelukkig!!

@Allen bedankt tot zover, maar ben er morgen nog wel ff…al zijn de meeste van jullie ZOOOO LUI dat jullie dan nog in het bedje liggen hahahaha!!!

Het weer hier de komende week is goed, gr of 17, geen regen… dat is jullie gegunt…
Ik ga zo mn bedje opzoeken
Hoor net dat het met mn meisje ook goed gaat… dus ik kan rustig gaan slapen

@bloem: dank je, we hebben een American Monsterparty, Monster slaat op merk waar wij kabels van verkopen zij organiseren samen met b*c dit feest ter ere van de 5-jarige samenwerking, gaan naar nijkerk ik stap morgen om 14.45 op bij ons filiaal in enschede feest duurt van 17-22 uur

@Linda: Veel plezier morgen!!!

@ linda leuk!! veel plezier
@ beps jij kunt met een gerust hartje gaan slapen dus! geniet er maar van laatste keer in je eigen bed en ja, ikke ben veeeeels te lui om zo vroeg op te staan, dus bij deze:

HEEEEEEL VEEL PLEZIER!! mooi weer, lekker eten, goed uitzicht, ontspannen, relax, fun en lachen!!! :dag: :dag: :dag:

@beps: dank je spreek je morgen nog wel even

weet iemand hoe ik een plaatje van bijv animaatjes bij iemand kan plaatsen op hyves heb al van alles geprobeerd maar krijg t niet voor elkaar

ik ga slapen tot morgen allemaal

slaap lekker linda :dag:

Goede avond … nacht … dames en heer!
Ik ben weer bij gelezen, reageren doe ik morgen weer, ben moe en ga het bed in.

Truste allemaal!!!

slaap lekker marion… tis al laat zeg… maar ja, begin nu pas een beetje wakker te worden, heb ik nou altijd. :tssk:

:turkey:Beppie : 14 september- Kusadasi:turkey:

Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

JAAAAAA TO DAY’S THE DAY!!!

Zoals te verwachten, vroeg wakker vandaag. Niet dat ik aan t piekeren was, maar gewoon IK WIL NU ECHT WEG HAHA!!!

Meld me nog genoeg hoor voor t 13 uur is haha

Goede morgen …

De 14e … en vandaag is er iets … maar wat?
O ja, ik weet het weer. Heb een feest want mijn oom is 40 jaar getrouwd vandaag :lol:

O ja …

En vandaag is de dag dat …
BEPS EINDELIJK NAAR KUSADASI MAG!!!

Beps,vandaag is het dan eindelijk zover,jullie gaan naar weer naar het geliefde Kusadasi,wens jullie heel veel plezier en vooral genieten!!!
Was zeker wel vreemd vanmorgen dat Aiji er niet was.

Marion,J gewonnen en een mooie voorzet gegeven en een mooi compliment van een ouder langs de kant.Welk elftal speelt hij nu?

Linda,heel veel plezier met het personeelsfeest.En nee ik ben niet helderziend,was dat soms maar waar…

Toos,weer aan de crock.Nog wat van je sollicitatie gehoord?

Roanna,leuke bbq gehad,is in ieder geval droog gebleven.

Ik vandaag voor het eerst dit seizoen naar me cluppie,zie er wel tegenop,de vaste kliek om ons heen zullen wel wat gaan vragen.

:lol:

@TRL: Dan heb je dat ook weer gehad… Weten ze hoe en wat, ff kl*te en klaar…
Ja was heel raar/ is heel raar…Voordeur open, PAS OP AIJI!!! Oh nee is er niet… Maar ze heeft het er erg goed, dus daar gaat het om…

Oke 1 koffer nog open voor de laatste dingen, ik zo douchen… Huis alleen nog stofzwiepen en dweilen(laatste moment…dweilend eruit zeggen wij altijd!) DUS… nog ffies :hihi: