TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

Nog heeeeeel even wachten beps…

Ik ben nog steeds niet erg actief hier, maar ik lees wel met jullie mee.
Nog steeds ben ik niet echt fit, nu weer druk op m’n oren en ik kan bijna niet slikken van de zere keel. Weinig fut dus om steeds te reageren. Maarre ik leef wel met jullie mee hoor :kus: voor iedereen.

@Beps
En dan ga ik je nog verder lekker maken :lol:

Koffertjes gepakt, nieuwe nagels, haren een kleurtje … je bent er klaar voor. Nu alleen nog even wachten tot het vliegtuig voor komt rijden.
Maar wat vast staat …MORGEN GA JE!!! Eindelijk weer op weg naar jullie Kusa, genieten van de ***wijn, het lekkere eten, paps en mams (gelukkig zonder de ‘leuke vrienden’) en natuurlijk van je hubs.
Maak er een mooie tijd van meissie en …

geniet van al het moois

http://thekusadasi.googlepages.com/kusadasi1.jpg/kusadasi1-custom;size:650,425.jpg

wat Turkije te bieden heeft!

@MK
Ook een hele dikke :kus: voor jou. Hoop dat je snel weer op knapt want duurt al een poosje he. Beterschap!!!

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“s92RdVZM9CE” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Speciaal voor Beps!

GRRR die kan ik hier niet zien Cyn…haha

Haha Beps, niks nu…morgen pas!! Heel veel plezier lieverd, ga ervan genieten, dikke kus XXX
Cynthia, veel succes maandag, zal aan je denken en voor je duimen!

iedereen voor de rest een fijn weekend!

Crazy: thanks!!! Duim maar heeeeel hard dan :wink:

Goeiemiddag ladies,
Hier is het takkenweer, regent pijpestelen. Kom nog even aanwaaien voor ik in de crockblokken
moet.
@Beps: Is niet gek he, net begonnen en een andere functie met meer euri’s. Weet niet of ik je nog zie vanavond laat, anders Een hele fijne vakantie samen met hubs en je ouders, ga er lekker van genietenhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/vacantiebuikdanseres1ss.gif

@Cyn: Ga ook voor je duimen, komt vast goed maandag.
@MK: Beterschap, je bent al even aan het kwakkelen, hoop dat je gauw weer opknapt
@Marion: J. Huntelaar heeft dan wel niet gescoord maar zn talent wordt wel opgemerkt door anderen. Is net zoveel waard toch

@Toos
Ben je alweer de pisang dit weekend? Ik heb medelijden met je!

@Marion: Dank je, :crybaby::crybaby:Ik ook met mezelf. Heb donderdagavond gecrockt, 1 dag vrij en mag nu 4 avonden achter elkaar. Mn tong hangt op mn schoenen.

@Toos
Hier hetzelfde, heb het ook helemaal gehad op het moment. De dagen zijn voornamelijk gevuld met werken, werken en werken. Begint aardig op te breken. En ik tel de dagen af … nog 29 te gaan.
Voor jullie ook nog 2 weken afzien en dan mag je gaan relaxen in ADR.

Tel ook de dagen af, met vanavond mee nog 8 avonden en een ochtend werken. Pfffffff

:turkey:Beppie : 14 september- Kusadasi:turkey:

Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
Roanna: 30 September weekje ADR

Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Marion: 12 oktober - Side
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte

Bloemmie29: 6 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Ik weet niet hoeveel avonden nog, heb knechtje al een poos niet meer gezien dus ik weet niet hoelang hij nog in zijn huis moet werken.
Ook het andere hulpje is nog met stage bezig en ik dacht dat ze hele maand september nog niet kon.
Dan nummer 3, hij zou 3-4 weken wegblijven, op zijn vroegst komt hij dinsdag terug.
Moet geduld hebben maar dat is zo ondertussen al een heel eind op.

Kan het me goed voorstellen dat je geduld op raakt, als je hoopt op hulp en ze komen om wat voor reden dan ook niet. Het blijft niet bij werken, gezin en huishouden moet ook gewoon doorgaan. Er gaat allemaal veel tijd in zitten

Ik ga me in mn elegante witte hobbezak heisen, turbocrocks aan voor vanavond, zijn we misschien een beetje op tijd klaar. Fijne avond en misschien tot latersssssss:dag:

Helemaal waar Toos, en het huishouden schiet er al weken bij in. Maar het is nu eenmaal niet anders, zullen maar stoppen met klagen want het verandert er toch niet van.

Jij in ieder geval sterkte voor vanavond!!! Hoop dat je turbocrocks helpen :wink:

Toos: werkse!! :kus: en laat je niet gek maken vrouwtje!!
Marion: jij ook rustig aan :kus: