TTT deel 100.... Het is hier gezellig!!!

Cyn,:kus:je gaat het maandag gewoon redden,ga heel hard voor je duimen.

Trl: ik hoop het… Heb mijn laatste examen dan… (heb er al 4 behaald in 1 keer) en dit examen is het moeilijkste… Moet alle landen kennen… En dan ook alle attracties, plaatsen, treinverbindingen etc… :frowning:

Dat is behoorlijk wat,morgen de hele dag alles nog een keer doornemen dan?

@Cyn: ja hebt geleerd je kan t!!!

Trl: haha als ik dat zou redden in 1 dag :wink: Het zijn 2 boeken met als dikte de gouden-gids ongeveer… Maar goed ik heb lang geleerd, en als ik het niet haal is het nog niet het einde van wereld…

Ja dat snap ik wel,maar neem aan dat je al een hoop weet,dus misschien nog wat dingen doornemen.

Ja wellicht even de landen die niet zo makkelijk blijven hangen (usa/canada/rusland) nou ja we zien wel :wink:

Goedemorgen jongelui.

Ben d’r ook weer, maar heb eigenlijk niet veel te melden.
Zit aan mijn 2e bakkie en heb de plaatselijke krant al uit en zit nog in de doll. Ga zo ff badderen, maar moest eerst even hier lezen. :unibrow:

@Cynthia: Inderdaad… je kan het!!! :wink:

Werkse vandaag!

Thanks!

@Beps: Mocht ik je vandaag niet meer spreken… lijkt me sterk…:lol: dan wil ik jullie alvast een hele goede reis toewensen en een hele prettige vakantie. Lekker weer genieten van al het goeds wat we dagelijks tot ons kunnen/mogen nemen, zo ook genieten met je hubs en familie.

:dag: Ach, je gaat morgen laat toch pas weg? Nouja, ben ik in iedere geval niet te laat!

Jij ook nog werkse even.

@TRL: :kus:

Ik ben er ook weer, was gekkehuis hier… tevens gesprek met supervisor…ik krijg hier intern een andere functie, nl verv supervisor, fieldcoach… houd hier veel in, sal verhoging, ook meer uren(32-40)…

spannendddddd

Wow… top :thumbsup:

Hihi, ben er een btje hyper van… Krijg 1 mnd inwerken opleiding…en als het niets wordt, blijf ik gewoon bellen…
Ohhhh en dan al die info net voor de vakantie…haha!!! Heb ik tijd om erover na te denken!

Goede middag … terug van het veld. Was een mooie wedstrijd om naar te kijken, en gewonnen met 5-1, de eerste puntjes zijn binnen.

@TRL
Super dat je vriendin bij de bevalling wil zijn, haar steun zal je goed kunnen gebruiken. Is topsport tenslotte. Voor haar ook heel bijzonder om het mee te mogen maken.
Ook de voogdij al aan het regelen, vond ik heel moeilijk en er bleef voor mij toen maar 1 stel over en dat was mijn zus. Broer had toen nog geen relatie.

@Cyn
Gaat goed komen maandag, je kunt het!!! En we steken hier gewoon de kaarsen aan dat wil ook nog wel eens helpen.

@Roanna
Lekker rustig aan begonnen vanmorgen, heerlijk!

@Beps
Een nieuwe functie aangeboden gekregen, gaat joh!! Vooral die salarisverhoging :wink:

Marion: Top uitslag!! Heeft Huntelaar jr. nog gescoord? :wink:

Huntelaar, ben je ook een lekker ding he… kleine J Huntelaar haha

Beps en hubbie, heel veel plezier in Kusadasi!

http://www.investinginturkey.com/assests/photos/about_kusadasi/kusadasi_07.JPG

Nee, mijn Huntelaartje heeft niet gescoord vandaag. Hij heeft de voorzet gegeven dit keer. Ik kreeg wel een heel mooi compliment voor hem van een vader … hij was technisch een ontzettend gave speler. Jullie snappen wel dat ik groeide he.

Haha… MK dat hotel, de achterzijde dan die je ziet, daar zaten we als 1ste keer toen we daar waren(App Akdas)… OHHHH IK WIL NUUUUUUUU

Marion: Ach de echte Huntelaar scoort ook niet elke dag :wink:

Beps: was al ff bang dat je de echte Hunt bedoelde… Die is namelijk niet zo lekker :wink: